Jump to content

Ny signering innen to/tre uker!!


Hugo

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

kan også bety berbatov

 

Det trur jeg ikke. Er det en klubb Tottenham ikke slipper Berbatov til så er det nok oss.

 

Personlig har jeg veldig truen på at det blir Ben Arfa. Men så sier jo Wenger også at han vil forsterke forsvaret. Da er drømmen Michal Richards. Hadde vi fått han trur jeg vi vil få sølvtøy i sesongen 08-09.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser start11'en deres ut for 08/09 med deres ønsker?

 

Min er

 

Keeper:

 

M. Almunia

 

Forsvar:

 

Bakary Sagna

 

William Gallas

 

Kolo Toure

 

Gael Clichy

 

Midtbane:

 

Franck Ribery *

 

Cesc Fabregas

 

Alexandre Song

 

H. Ben Arfa

 

Angrep:

 

Theo Walcott *

 

Emmanuel Adebayor

 

 

* Dropper Ribery og setter Walcott som høyreving. Og V. Persie på topp. Håper mest på to nye vinger.

Link to comment
Share on other sites

Keeper:

 

Sebastian Frey

 

Forsvar:

 

Bakary Sagna

 

William Gallas

 

Kolo Toure

 

Gael Clichy

 

Midtbane:

 

Theo Walcott

 

Cesc Fabregas

 

Tomas Rosicky/Alex Hleb

 

H. Ben Arfa/Carlos Vela

 

Angrep:

 

David Villa

 

Emmanuel Adebayor/Robin v.Persie

Link to comment
Share on other sites

Micah Richards viss han har tenkt å signere en som spelar i PL.

Og Ben Arfa viss han vil signere utenom PL :(

Går rykter om Richard Dunne og Makoun da ..

Hadde jo vore knall med dei og :)

Ser fram til dei komande vekene :)

 

EDIT :

 

http://www.eatsleepsport.com/articles/731255.html

 

ÅÅ dette blir ei kjekke tid :P Kan håper på noen virkelige stjerner innen de neste ukene. Helst vil jeg jo se C.Ronaldo, men for å være litt realistisk så er mitt førstevalg Michal Richards.

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om Richard Dunne og Makoun da ..

Hadde jo vore knall med dei og :)

Ser fram til dei komande vekene :)

 

Richard Dunne?? :(

Hvis vi skal styrke forsvaret er vel ikkje akkurat Dunne rett mann!

 

I mine øyne har Dunne vært bedre enn Richards denne sesongen. Den eneste grunnen til at jeg heller vil ha Richards enn Dunne, er alderen og hurtigheten. Dunne er en klassestopper og ville hevet midtforsvaret vårt, både med fysikk og rutine. Han mangler litt på farten, som sagt, men får vi ham billig, som det ryktes at vi kan gjøre, så ser jeg ingen grunn til å ikke hente ham. Til sammenligning så er han i mine øyne milevis bedre enn Woodgate, som Arsene ville ha i januar.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det går høye rykter om Ben Arfa nå så vil jeg ikke ha for store forventninger,

det samme trodde jeg på denne tiden ifjor med Ribery, men da ble jeg veldig skuffet :(

 

Så sant så sant. Var også ganske sikker på at Ribery og skuffelsen var ganske stor når han gjekk til B.M. Får bare håpe at vi får en stjerne eller to til oss før neste sesong starter. Og helst så fort som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om Richard Dunne og Makoun da ..

Hadde jo vore knall med dei og :)

Ser fram til dei komande vekene :)

 

Richard Dunne?? :(

Hvis vi skal styrke forsvaret er vel ikkje akkurat Dunne rett mann!

 

Ja, Richard Dunne. Går jo rykte om han.

Syns Richard Dunne er en solid stopper som eg gjerne skulle sett i Arsenal drakt.

Det er mi meining.. enkelt og greitt ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette høres betryggende ut. Med dette viser Wenger at han har en plan B. Et signal til klubben, spillerne og fansen. Livet går videre selv om Flamini reiser til Italia for å administrere den økte lønnsinngangen.

Gudene vet hvem han har i kikkerten, men mange av navnene som blir nevnt høres spennende ut. Aller mest håper jeg at han kjøper et par kjappe bein som kan sette fart fremover, skape muligheter og score mange mål.

 

Blir litt nervøs av dette. Tror vi går en grusom tid i møte. :(

Link to comment
Share on other sites

Skal bli interessat å se hvilke spillere Wenger henter inn.

Kan jo fort være noen som media ikke har nevnt også for alt vi vet. hehe.

 

Ganske vanskelig å vite hvilke spillere Wenger jakter på, men med tanke på hva Ben Arfa sa så kan det jo tyde på at det er noe på gang angående han. Når Wenger også sier at fansen vil bli "re-assured" når vi ser hvilke kjøp han gjør så tror jeg det er et tegn på at det ikke er to helt ukjente 17-åringer som kommer inn. :(

Link to comment
Share on other sites

Sitter fortsatt innerst inne og håper på David Villa fortsatt.. ryktet blusset jo opp men så døde det helt, og siden har vi ikke hørt noe, kan nesten virke som noe Wenger ville gjort.. :( Villa er iallfall det største ønsket jeg har denne overgangsperioden!

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om Richard Dunne og Makoun da ..

Hadde jo vore knall med dei og :)

Ser fram til dei komande vekene :)

 

Richard Dunne?? :(

Hvis vi skal styrke forsvaret er vel ikkje akkurat Dunne rett mann!

 

Ja, Richard Dunne. Går jo rykte om han.

Syns Richard Dunne er en solid stopper som eg gjerne skulle sett i Arsenal drakt.

Det er mi meining.. enkelt og greitt ;)

Jeg er helt enig. Dunne er en meget god midtstopper og en perfekt partner til King Kolo! De utfyller hverandre meget godt (i teorien i alle fall) og ikke minst får Kolo en til å kommandere han rundt.

 

City slapp inn 8 mål i siste kampen etter at Dunn ble utvist (forøvrig et av de det billigste røde kortet i PL's historie). Det sier litt om hvor viktig han er for organiseringen.

 

Mitt drømmelag til neste år (realistisk på pengefronten, ingen vits i å ta av helt ;)):

NY KEEPER(det sier litt når Newcastle's reservekeeper er bedre enn vår førstekeeper)

Sagna -- King Kolo -- Dunne* -- Clichy

Quaresma** -- Fab -- Y. Toure*** -- Skadefri Rosicky

Ade -- Skadefri RvP

 

I tilegg har vi spillersugne spillere som Traore, Denilson, Walcott, Diaby, Vela, Bendtner som jeg alle har stor tro på - så lenge de spiller i riktig posisjon!

 

Det er veldig vanskelig å si om Mozart og van the Man blir skadefrie til neste år, men dersom de er lite skadet, er det som to kjmpesigneringer!

 

*Eller annen RUTINERT bauta. Gallas drar etter at han ikke godtar å bli benket og fratagelsen av kapteinbindet.

**Ben Arfa er heller ikke verst. Jeg regner med at Hleb drar og vi dermed får litt penger.

***også greit med Makoun / Cana. Song er ok dersom det blir kjøpt bra keeper og ving.

 

Dette laget hadde skaffet oss minst én tittel!

Link to comment
Share on other sites

hvis ikke vi har penger til richards så håper jeg dunne kommer..

 

dunne, ben afra, og en av barry, johnson, noble.. synes det bør være realistisk..

 

håper uansett at ben afra er det eneste kjøpet som kommer fra et annet sted enn PL, synes ikke vi har tid at vente på at de vi får inn skal slå til

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...