Jump to content

Keith Edelman


freeway666

Recommended Posts

Arsenal Managing Director Keith Edelman leaves the club

 

“I have thoroughly enjoyed my time at Arsenal. It has been a very exciting period for the business and I am proud to have contributed to the Club’s many off-field achievements over the past eight years, not least the Emirates Stadium project. Now that we have completed our second season at Emirates, I believe it is the right time to seek pastures new and embark upon fresh challenges.”

 

Ken Friar tar midlirtidig over jobben til Keith, mens søket etter en ny Managing Director pågår.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Managing Director Keith Edelman leaves the club

 

“I have thoroughly enjoyed my time at Arsenal. It has been a very exciting period for the business and I am proud to have contributed to the Club’s many off-field achievements over the past eight years, not least the Emirates Stadium project. Now that we have completed our second season at Emirates, I believe it is the right time to seek pastures new and embark upon fresh challenges.”

 

Ken Friar tar midlirtidig over jobben til Keith, mens søket etter en ny Managing Director pågår.

 

Kanskje eg skal sende ein søknad på denne jobben, trur dette hadde vore ein perfekt jobb for meg.

Link to comment
Share on other sites

Veldig overraskende og veldig trist at han forlater klubben.

Lurer på hvem som kommer inn i den stillingen nå, skal bli spennende å se, men må si jeg ble veldig overrasket over å få den nyheten slengt rett i fjeset.

Link to comment
Share on other sites

Veldig overraskende og veldig trist at han forlater klubben.

Lurer på hvem som kommer inn i den stillingen nå, skal bli spennende å se, men må si jeg ble veldig overrasket over å få den nyheten slengt rett i fjeset.

 

Helt enig med deg. Følte nøyaktig det samme, det var ikke akkurat det jeg hadde forventa meg skulle stå på Arsenal.com idag. Skal virkelig bli spennende og se hvem det blir som skal ta over jobben. Dette er hva jeg kaller shocking news..

Link to comment
Share on other sites

Veldig overraskende og veldig trist at han forlater klubben.

Lurer på hvem som kommer inn i den stillingen nå, skal bli spennende å se, men må si jeg ble veldig overrasket over å få den nyheten slengt rett i fjeset.

 

 

Synes ikke dette er trist. Edelmann føler vel at han har fulført "prosekt Emirates" og da er det bare naturlig at han går videre i karrieren. I følge Myles Palmer er han tungt inne i en rekke andre prosjekter.

 

Det blir spennende å følge utviklingen i styre og stell på Emirates fremover. Tror det kommer til å skje mye de neste par årene og dette blir nok ikke den største overraskelsen vi får servert i tiden som kommer.

 

At Edelman har gjort en god jobb og er en dyktig mann er hevet over tvil. Personlig synes jeg han har vært grå og litt lite synlig. I alle fall for oss supportere. "Arsenal-hymnen" "The Wonder Of You" er vist også hans ide. Personlig håper jeg han tar med seg den trudelutten til sitt neste prosjekt. :)

 

Ønsker meg en mer karismatisk person som kan ta Arsenal enda noen skritt lenger. Dette blir spennende tror jeg. ;)

Link to comment
Share on other sites

:) ...... Dagen derpaa etter natten til foerste mai var toeff nok fra foer av! :P Skal alle bautaene i klubben forsvinne :P Tapet av Dein var kanskje stoerre, men ikke noe godt dette her heller........

 

ps! de tre siste bokstavene i alfabetet og deres tilhoerende taster er litt disfunksjonelle for oeyeblikket ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Den som det blir mye jobb på i øyeblikket er Ken Friar som har "overtatt" både for Dein og Edelmann.

 

Forøvrig er Edelmann en fordømt dyktig "clerk", men fortsatt kun en "clerk". Takker så mye for vel utført jobb og lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Den som det blir mye jobb på i øyeblikket er Ken Friar som har "overtatt" både for Dein og Edelmann.

 

Vel det er vel ikke helt sant ettersom Edelman ifølge arsenal.com: "will be retained by the Club for a 12-month period to ensure that a smooth transition takes place"

 

Det vil vel si at en "arvtaker" får en god innføring før Edelman er ute av døra..

Link to comment
Share on other sites

Ryktes om at det kan passe Wenger bra med et skifte på toppen. Forholdet dem i mellom var kanskje ikke så bra. Spekuleres også i om Kroenke er på vei inn i maktkorridorene. Alt i følge linken under;

http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...89520-20402148/

 

Men uansett er det avgjørende når de viktigste ledere går av så rimelig plutselig. Tipper vi vil få se noen endringer i kjølevannet av dette.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes om at det kan passe Wenger bra med et skifte på toppen. Forholdet dem i mellom var kanskje ikke så bra. Spekuleres også i om Kroenke er på vei inn i maktkorridorene. Alt i følge linken under;

http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...89520-20402148/

 

Men uansett er det avgjørende når de viktigste ledere går av så rimelig plutselig. Tipper vi vil få se noen endringer i kjølevannet av dette.

Går han av så plutselig da? Han skal være med over en 12 måneders periode og for alt vi vet så har dette vært kjent innad i Arsenal en stund. Synes dette var en særdeles ryddig måte å gjøre dette på og totalt uten dramatikk. Da Dein forsvant på dagen var det derimot litt mer dramatisk og brått.

 

Personlig har jeg litt liten kjennskap til Edelmans jobb og stilling i klubben. På meg virker det litt som han tok utfordringen med Emirates og flytttingen og føler seg fornøyd med vel utført jobb.

Link to comment
Share on other sites

Keith Edelman har på ingen måte satt spor etter seg i Arsenal, slik hans forgjenger Ken Friar gjorde.

 

På mange måter enig, men spor har han da satt etter seg.

Det står en haug boliger på gamle Highbury og vi har verdens fineste stadion på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...