Jump to content

David Villa


Legend14

Recommended Posts

da er det igjen snakk om at wenger skal prøve å hente villa til sommeren. 20 mill £ er han verdt. og mange av de £ må det vel gå an å ta inn på et salg av adebayor;-)

 

...står på newsnow

 

Eneste jeg finner på newsnow er at det er Silva som Wenger skal prøve å hente. For £20 mill.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...e.html?ITO=1490

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2550995.ece står det at kilden er fra Mail on Sunday, og at det er David Villa.

Men når jeg sjekte hjemmesiden til Mail on Sunday, stod det bare om Silva...

Mulig nettavisen har tatt feil..

 

var david silva som ble nevnt i noen artikler, ikke david villa

Ifølge nettavisen var det David Villa..

Link to comment
Share on other sites

Silva nei, Villa ja!

 

Knapt bedre spiss skal det bli vanskelig å få, og det hadde nok bidratt til at vi får beholde Cesc en del år til vil jeg tro!

Ja takk,begge deler!

enig, ja takk begge deler!!

 

Vi trenger ikke Silva. Walcott,Rosicky,Arshavin,Nasri, (Eboue,Diaby)

 

En sentral midt og en keeper takk! :)

Link to comment
Share on other sites

Villa har jo sjøl sagt at han drømmer om å få spille i england og det laget han har aller mest lyst til å spille for er Arsenal.

Tragisk at Wenger ikke foretar seg noe

Vi har nok spisser/offensive folk her nå. Skal vi kjøpe villa, mener jeg vi må selge Bendtner og Adebayor først.

Når vi først er i gang, la oss kvitte oss med resten av daukjøttet:

 

Sett Eboue ned på h.back, selg Sagna

 

Vekk med Diaby og Song, inn med en DM

 

Vekk med Gallas og Silvestre, inn med en solid MS

Link to comment
Share on other sites

Silva nei, Villa ja!

 

Knapt bedre spiss skal det bli vanskelig å få, og det hadde nok bidratt til at vi får beholde Cesc en del år til vil jeg tro!

Ja takk,begge deler!

enig, ja takk begge deler!!

 

Vi trenger ikke Silva. Walcott,Rosicky,Arshavin,Nasri, (Eboue,Diaby)

 

En sentral midt og en keeper takk! :)

 

Enig. Vet ikke hvor vi skal gjøre av Silva i såfall. Bedre om vi henter inn en sentral midtbanespiller. Større behov for det, enn enda flere kantspillere. Sentral midtbane er egentlig det jeg føler vi har størst behov for nå, fordi på de andre plassene er vi ganske godt oppdekket. Midtstopper plass har vi jo Djourou, Gallas, Toure og Silvestre, i tillegg kan det jo hende Senderos kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Villa har jo sjøl sagt at han drømmer om å få spille i england og det laget han har aller mest lyst til å spille for er Arsenal.

Tragisk at Wenger ikke foretar seg noe

Vi har nok spisser/offensive folk her nå. Skal vi kjøpe villa, mener jeg vi må selge Bendtner og Adebayor først.

Når vi først er i gang, la oss kvitte oss med resten av daukjøttet:

 

Sett Eboue ned på h.back, selg Sagna

 

Vekk med Diaby og Song, inn med en DM

 

Vekk med Gallas og Silvestre, inn med en solid MS

 

Vil du kvitte deg med Sagna og Gallas så vil du også kvitte deg med noe av det lille som fungerer om dagen, nemlig forsvaret. I det velfungerende forsvaret har Gallas og Sagna vært våre to beste etter jul, uten tvil.

Link to comment
Share on other sites

Kvitte oss med Gallas??? Hallo,han er jo en av de eneste spillerne som virkelig viser att han har ambisjoner om å vinne noe for tiden! Og Sagna? nei,nei..Alle kan ha en eller to dårlige dager på jobben men problemet vår for tiden ligger på midtbanen,nermere bestemt på de to sentrale plassene..

Link to comment
Share on other sites

Villa har jo sjøl sagt at han drømmer om å få spille i england og det laget han har aller mest lyst til å spille for er Arsenal.

Tragisk at Wenger ikke foretar seg noe

Vi har nok spisser/offensive folk her nå. Skal vi kjøpe villa, mener jeg vi må selge Bendtner og Adebayor først.

Når vi først er i gang, la oss kvitte oss med resten av daukjøttet:

 

Sett Eboue ned på h.back, selg Sagna

 

Vekk med Diaby og Song, inn med en DM

 

Vekk med Gallas og Silvestre, inn med en solid MS

 

Vil du kvitte deg med Sagna og Gallas så vil du også kvitte deg med noe av det lille som fungerer om dagen, nemlig forsvaret. I det velfungerende forsvaret har Gallas og Sagna vært våre to beste etter jul, uten tvil.

Sagna har ikke vært god. Hans gode innlegg fra fjoråret er helt fraværende, han har sluttet å utfordre, og han spiller bare små støttepasninger. er overnevist om at han kan bedre, men slik han har vært i år er det ingen tvil om at Eboue er et bedre alternativ

Link to comment
Share on other sites

Villa har jo sjøl sagt at han drømmer om å få spille i england og det laget han har aller mest lyst til å spille for er Arsenal.

Tragisk at Wenger ikke foretar seg noe

Vi har nok spisser/offensive folk her nå. Skal vi kjøpe villa, mener jeg vi må selge Bendtner og Adebayor først.

Når vi først er i gang, la oss kvitte oss med resten av daukjøttet:

 

Sett Eboue ned på h.back, selg Sagna

 

Vekk med Diaby og Song, inn med en DM

 

Vekk med Gallas og Silvestre, inn med en solid MS

 

Vil du kvitte deg med Sagna og Gallas så vil du også kvitte deg med noe av det lille som fungerer om dagen, nemlig forsvaret. I det velfungerende forsvaret har Gallas og Sagna vært våre to beste etter jul, uten tvil.

Sagna har ikke vært god. Hans gode innlegg fra fjoråret er helt fraværende, han har sluttet å utfordre, og han spiller bare små støttepasninger. er overnevist om at han kan bedre, men slik han har vært i år er det ingen tvil om at Eboue er et bedre alternativ

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4963113,00.html

 

Som linken viser så har Sagna uttalt at har fått restriksjoner i forhold til å gå fremover grunnet Arsenals nye defensive tilpasning. I så måte blir han brukt feil for gutten er god en mot en, det viste han i fjorårssesongen. I det defensive er han bunnsolid, og det er tydeligvis det han har fått beskjed om å fokusere på.

Bortsett fra en treg start på sesongen og merkbart svakere innlegg er Sagna fotsatt kvalitet. En av de få som presterer hver uke og ikke mannen å hakke på (les Song og Denilson sentralt). At du heller vil se Eboues klovnestreker forundrer meg. Er ikke akkurat produktiv han heller og defensivt kan du aldri stole på han.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2587311.ece

 

Ser ut til at sjernene må selges. Da hadde det jo vert mulig å fått kloa i David Villa tenkte. Men selv om det er økonomisk krise i Valencia tviler jeg at Villa går på billigsalg. Så det blir nok en hard kamp om å få han, både mellom de 4 store i England, pluss Man C og kjenner jeg tottenham rett mener de nok sjøl at han snart er i klubben. Trur også Barcelona og Real M. kommer til å ville gi litt for denne spillern.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2587311.ece

 

Ser ut til at sjernene må selges. Da hadde det jo vert mulig å fått kloa i David Villa tenkte. Men selv om det er økonomisk krise i Valencia tviler jeg at Villa går på billigsalg. Så det blir nok en hard kamp om å få han, både mellom de 4 store i England, pluss Man C og kjenner jeg tottenham rett mener de nok sjøl at han snart er i klubben. Trur også Barcelona og Real M. kommer til å ville gi litt for denne spillern.

Tror heller ikke at det bøir noe billigsalg, men snarere en auksjon.

Tror ikke vi er med her, har en følelse av at dette ikke er target for AW.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2587311.ece

 

Ser ut til at sjernene må selges. Da hadde det jo vert mulig å fått kloa i David Villa tenkte. Men selv om det er økonomisk krise i Valencia tviler jeg at Villa går på billigsalg. Så det blir nok en hard kamp om å få han, både mellom de 4 store i England, pluss Man C og kjenner jeg tottenham rett mener de nok sjøl at han snart er i klubben. Trur også Barcelona og Real M. kommer til å ville gi litt for denne spillern.

Tror heller ikke at det bøir noe billigsalg, men snarere en auksjon.

Tror ikke vi er med her, har en følelse av at dette ikke er target for AW.

tror heller ikke at vi kommer til å kjempe om Villas underskrift dersom han selges, selv om han uansett hadde blitt en god ressurs på topp

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke David Villa vi bør legge penger på bordet for, selv om han selvsagt er en utmerket spiller. Vi trenger mer styrke defensivt, ikke offensivt. Et alternativ kunne selvfølgelig være å bytte ut en spiller eller to i den offensive rekka vår...

Link to comment
Share on other sites

Skal vi først utnytte Valencias økonomiske situasjon, synes jeg vi heller skal sikte oss inn på Raul Albiol, Alexis, Vicente eller Juan Mata. De to førstnevnte er klassestoppere som kunne gjort en glimrende jobb i klubben. Raul Albiol har forøvrig vært ryktet å være under Wengers søkelys før. Når det gjelder Vicente og Juan Mata er det to strålende vinger, og spesielt Mata har gjort en meget god sesong i La Liga i år, og er et kjempetalent.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi først utnytte Valencias økonomiske situasjon, synes jeg vi heller skal sikte oss inn på Raul Albiol, Alexis, Vicente eller Juan Mata. De to førstnevnte er klassestoppere som kunne gjort en glimrende jobb i klubben. Raul Albiol har forøvrig vært ryktet å være under Wengers søkelys før. Når det gjelder Vicente og Juan Mata er det to strålende vinger, og spesielt Mata har gjort en meget god sesong i La Liga i år, og er et kjempetalent.

Har ikke sett så mange kamper med Valencia i det siste, men Raul Albiol har imponert meg i det som eg har sett. Kan være enig med at han ville vert en bedre innvistering enn Villa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...