Jump to content

David Villa


Legend14

Recommended Posts

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

 

Pluss har vi et luksus problem på topp forsatt. Med Bendtner,Vela og Dudu til å utfordre RVP og Ade om plassene på topp.

 

Men men hadde jo ikke vært helt dumt med Villa heller da. Men foretrekker at Wenger satser på de unge vi har. Kan vel vedde på at han gjør det og. ;)

Bendtner er over hodet ikke god nok, han er allt for ego, pluss at han bare kan avslutte med hodet.

Vela er 18 år og kommer rett fra spansk liga (Vi kommer kanskje ikke til å se ham fast på 1. laget før om et par sesonger)

Dudu har brekt begge bena i leggen rett av (Vi ser ikke ham på banen før rundt desember, han kommerforhåpentligvis fullt tilbake på nyåret, hvis han kommer tilbaker for fullt. Han har desverre fått en Helvetes skade!)

Wallcott er Ving!

Vi trenger å styrke her, det vet Wenger også. Hvem han bytter ut vet jeg ikke, men hvis vi kan få 10 mill for Bendtner så sier det helt klart seg selv!

Link to comment
Share on other sites

 

Pluss har vi et luksus problem på topp forsatt. Med Bendtner,Vela og Dudu til å utfordre RVP og Ade om plassene på topp.

 

Men men hadde jo ikke vært helt dumt med Villa heller da. Men foretrekker at Wenger satser på de unge vi har. Kan vel vedde på at han gjør det og. ;)

Bendtner er over hodet ikke god nok, han er allt for ego, pluss at han bare kan avslutte med hodet.

Vela er 18 år og kommer rett fra spansk liga (Vi kommer kanskje ikke til å se ham fast på 1. laget før om et par sesonger)

Dudu har brekt begge bena i leggen rett av (Vi ser ikke ham på banen før rundt desember, han kommerforhåpentligvis fullt tilbake på nyåret, hvis han kommer tilbaker for fullt. Han har desverre fått en Helvetes skade!)

Wallcott er Ving!

Vi trenger å styrke her, det vet Wenger også. Hvem han bytter ut vet jeg ikke, men hvis vi kan få 10 mill for Bendtner så sier det helt klart seg selv!

 

Her var det mye svartmaling! Bendtner viste jo gode takter mot slutten av sesongen? Han viste blant annet at han kan avslutte med andre kroppsdeler enn hodet, samt at han kan bruke hodet til å klekke ut gode gjennombruddspasninger til sine angriperkollegaer! Ego? Njeee...

 

Vela kan slå til, men der er jeg enig i at det ikke blir sporenstreks. Men to år? Ikke nødvendigvis.

 

Dudu har kommet godt ut av det ser det ut til og kan godt være på banen før desember. Men han trenger nok tid til å komme i form.

 

Kyss meg i røven! Jeg tror vi har en fin gjeng spisser, dersom ikke skadene hoper seg opp igjen (VP).

Link to comment
Share on other sites

Villa er bra han,men det er likavel ingen garanti for at han blir en god spiller for oss eller i premier league.

Henry var bra når han forlot oss ,det samme var sheva for milan før han ankom chelsea.

Føler det blir direkte tull og bruke 20 mill £ ++ på en spiss ,har vi ikke større behov for en spiller som kan skåre mål fra midten...?jeg for min del ser heller at vi haddde brukt disse pengene på en spiller som ribery eller noe lignende

Link to comment
Share on other sites

Hvilket grunnlag har diverse debattanter her for å si at Eduardo ikke kan være i form før etter jul?

Personlig støtter jeg meg på Lewin og ikke minst Eduardo selv. Hvis han er tilbake til Preseason ser jeg liten grunn til at ikke skal kunne være iform i løpet av høsten. Han har da ikke vært skadet lengre enn Rosicky?

 

Ja jeg vet at det var en særdeles stygg skade, men alt tyder på at dette har gått mye bedre enn forventet. For all del, det kan godt hende eduardo aldri blir det samme, men det blir altfor dumt å uttale seg bombastisk om at han ikke kan spille før Januar uten noe grunnlag for dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Villa hadde vært en stor signing for klubben og fansen! Ettersom jeg har skjønt er Valencia i en trang økonomisk situasjon, så hvis en stor klubb kommer på banen er det vel ikke utenkelig at et salg kan skje. Men har ikke tro på at både Silva, Villa, Albiol går fra klubben!

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg fått velge i dag, hadde jeg tatt David Silva foran Villa.

 

Uansett tyder det på en stor sportsmann når han velger å bli i Valencia, etter de vanskelighetene de har hatt den siste sesongen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Real Madrid vil i så fall gi Liverpool kamp om Villa. Spanjolene er villige til å legge 31,5 millioner pund på bordet for ham. Selv skal hovedpersonen, ifølge sin agent, være mest interessert i å dra til Tottenham. (The Guardian)

 

 

Passer denne kanskje bedre i "let`s all laugh-tråden"?

Link to comment
Share on other sites

Villa har jo sjøl sagt at han drømmer om å få spille i england og det laget han har aller mest lyst til å spille for er Arsenal.

Tragisk at Wenger ikke foretar seg noe

 

Skulle også gjerne sett Villa i Arsenal, men tror faktisk Wenger har mer peiling på hva laget trenger enn deg og meg! Så at han ikke foretar seg noe tar jeg med stor ro.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel ikke bruk for Villa, vi har Adebayor, v. Persie, Bendtner, Vela, Walcott som alle scorer mål :) I tillegg kommer Eduardo tilbake sannsyneligvis til høsten!

Nei, det er uten tvil først og fremst andre plasser i laget vi trenger forsterkninger....

Link to comment
Share on other sites

Vi har mange spisser, men bare Adebayor, Van Persie og Eduardo er gode nok for start elveren og to av dem lever i et skademareritt. Men det er min mening.

Får håpe at det iallefall kommer noen erfarende spillere inn på laget, uansett hvilken posisjon.Vi har mistet for mye rutine i sommer :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har mange spisser, men bare Adebayor, Van Persie og Eduardo er gode nok for start elveren og to av dem lever i et skademareritt. Men det er min mening.

Får håpe at det iallefall kommer noen erfarende spillere inn på laget, uansett hvilken posisjon.Vi har mistet for mye rutine i sommer :P

 

Vela og Bendtner har, med sine prestasjoner i pre-season, banket på førstelagsdøren for fullt. Spesielt sammen har de to kombinert glimrende, og vil absolutt være et alternativ på topp ut over i sesongen. Jeg vil heller ikke bli overrasket om vi ser en av dem fra start mot West Brom når alvoret starter for fullt.

Link to comment
Share on other sites

Vi har mange spisser, men bare Adebayor, Van Persie og Eduardo er gode nok for start elveren og to av dem lever i et skademareritt. Men det er min mening.

Får håpe at det iallefall kommer noen erfarende spillere inn på laget, uansett hvilken posisjon.Vi har mistet for mye rutine i sommer :P

 

Vela og Bendtner har, med sine prestasjoner i pre-season, banket på førstelagsdøren for fullt. Spesielt sammen har de to kombinert glimrende, og vil absolutt være et alternativ på topp ut over i sesongen. Jeg vil heller ikke bli overrasket om vi ser en av dem fra start mot West Brom når alvoret starter for fullt.

 

Nokså enig med deg Helmik. Spesielt Bendtner har overrasket kraftig i preseason og kan bli en stor

jutfordrer denne sesongen. Kombinasjonen Vela- Bendtner virker veldig spennende.

Mer spisser trenger vi definitivt ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke bare i pre season Bendtner har imponert i det siste. Han har spilt glimrende for Danmark, der han var banens beste mot Nederland(om jeg ikke husker feil). Han spilte også veldig bra i de siste kampene i PL. Bendtner har måttet tåle mye kritikk, men ser trenden har snudd her inne.

Glem villa(for å være litt topic). Eduardo, RvP, Bendtner, Walcott, Adebayor er altfor mange gode spisser.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

da er det igjen snakk om at wenger skal prøve å hente villa til sommeren. 20 mill £ er han verdt. og mange av de £ må det vel gå an å ta inn på et salg av adebayor;-)

 

...står på newsnow

 

Ikke gi folket her falske forhåpninger :)

Villa er etter min mening verdens beste spiss, og kan velge å vrake av alle verdens klubber.

Tror 30 mill £ og oppover er en mer realistisk pris :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...