Jump to content

Årets spiller


Ravenghost

Recommended Posts

Selvsagt vinner Ronaldo den prisen, og det har han også fortjent.

Men når eg må lehan er nominert til årets unge spiller forstår jeg ingen ting. Han er 23år!!!! Det kan da ikke falle i kategorien "ung" spiller.. Dette synes jeg blir helt latterlig. Og for ordens skyld kan jeg jo påpeke at Torres (24 i år) også er nominert til prisen for årets unge spiller!!!! J

Link to comment
Share on other sites

Står på Wikipedia at PFA Young Player of the Year-prisen skal deles ut til noen som er under 23 år.. Litt rart, men selvfølgelig (og tydeligvis) ikke helt til å stole på. Uansett merkelig, for spesielt 24 år er ikke veldig ungt for en fotballspiller.

 

Jeg har en sterk følelse av at en viss portugiser vinner i år, men jeg håper selvfølgelig at jeg tar grundig feil.

Link to comment
Share on other sites

Eg liker ikkje å sei det, men Ronaldo er den fortjente vinner av både årets spelar og årets unge spelar.

Han har dessverre vore til tider veldig fantastisk iår.

Eg syns han har blitt meir voksen og kvitta seg med mange av sine negative sider.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig er vel Ronaldo uten tvil årets unge spiller, Fabregas har vært for ustabil i prestasjonene hans.

 

Nå skal Ronaldo være for gammel til å være med på kåringen, men virker som om reglene har blitt endret, for Torres er også med på kåringen.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig er vel Ronaldo uten tvil årets unge spiller, Fabregas har vært for ustabil i prestasjonene hans.

Nå er det ikke det jeg snakker om i denne tråden. Klart Ronaldo skal vinne årets spiller, men årets UNGE spiller er han ikke, for man kan da ikke være det når man er 23 år gammel

Link to comment
Share on other sites

En skandale at det kun (med unntak av James ) er offenisve spillere som er med i denne kåringen. Sagna, Clichy og Flamini har i mine øyne vært bedre enn både Ade og Fab. De to sistnevnte var ekstreme i en mindre periode, de tre førstnevtne stabile på et høyt nivå med veldig få (om i de i hele tatt har hatt det) dårlige kamper. Hvorfor er ikke Rio med her? Han er hovedgrunnen til at Man U har sluppet inn så få mål i år.

 

Btw, hvorfor er ikke Clichy nominert til årets unge spiller? Det skulle vært en regel om at spillere som var med i kåringen om årets spiller ikke skulle vært med i årets unge spiller.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig er vel Ronaldo uten tvil årets unge spiller, Fabregas har vært for ustabil i prestasjonene hans.

Nå er det ikke det jeg snakker om i denne tråden. Klart Ronaldo skal vinne årets spiller, men årets UNGE spiller er han ikke, for man kan da ikke være det når man er 23 år gammel

Sånn sett er jo Fabregas årets unge spiller, men Ronaldo er nominert han også, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Står på Wikipedia at PFA Young Player of the Year-prisen skal deles ut til noen som er under 23 år.. Litt rart, men selvfølgelig (og tydeligvis) ikke helt til å stole på. Uansett merkelig, for spesielt 24 år er ikke veldig ungt for en fotballspiller.

 

Jeg har en sterk følelse av at en viss portugiser vinner i år, men jeg håper selvfølgelig at jeg tar grundig feil.

 

 

Er vel 23 som er sett på som ungt og ikke, reglene sier det. Du kan jo også hente en spiller på 24+ uten og betale noe viss kontrakten hans går ut. En på 23 må du betale en kompensasjon for.

 

Ronaldo har gjort seg fortent til begge to også iår. Men lov og håpe at spillere rundt i england ikke liker han og han overlegene/hovene holdning og gir stemmen til en mer synpatisk spiller.

Link to comment
Share on other sites

For å ta alle kåringene:

 

Årets spiller: Ronaldo

Årets unge spiller: Ronaldo

Årets manager: Mark Hughes, selv mener jeg Wenger

Årets Keeper: David James

Årets Forsvarer: Ferdinand

Årets Midtbane: Fabregas/Ronaldo

Årets Spilss: Ronaldo/Torres

Spørs altså hva Ronaldo går som

Årets overpresterende lag: Blackburn, bude ha blitt Tottenham

Årets underpresterende: BLir nok tottenham selv om de ikke er bedre=)

Link to comment
Share on other sites

For å ta alle kåringene:

 

Årets spiller: Ronaldo

Årets unge spiller: Ronaldo

Årets manager: Mark Hughes, selv mener jeg Wenger

Årets Keeper: David James

Årets Forsvarer: Ferdinand

Årets Midtbane: Fabregas/Ronaldo

Årets Spilss: Ronaldo/Torres

Spørs altså hva Ronaldo går som

Årets overpresterende lag: Blackburn, bude ha blitt Tottenham

Årets underpresterende: BLir nok tottenham selv om de ikke er bedre=)

 

Er dette det endelige, eller er det noe du har satt opp selv?

 

Om det er en liste du har satt opp selv, så vil jeg også bruke dette. Slik ville det sett ut:

 

Årets spiller: Cristiano Ronaldo

Årets unge spiller: Cristiano Ronaldo (Cesc, dersom grensa er lavere enn 23 år)

Årets manager: David Moyes

Årets Keeper: David James

Årets Forsvarer: Rio Ferdinand

Årets Midtbane: Mathieu Flamini

Årets Spiss: Cristiano Ronaldo

Årets overpresterende lag: Everton

Årets underpresterende: Tottenham

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er en forbanna klyse og fortjener ikke en dritt. Filmer mer enn Brad Pitt.

 

Og frisparkene hans er ikke annet enn rip-off av Juninho sine. Anbefaler alle å se denne videoen:

 

Som dere ser har Juninho bedrevet denne teknikken i mange, mange år. Skjønner ikke disse "ekspertene" som påstår at de aldri har sett maken til teknikk på frisparkene til Ronaldo før. HALLOOOO!!!!!

Link to comment
Share on other sites

For å ta alle kåringene:

 

Årets spiller: Ronaldo

Årets unge spiller: Ronaldo

Årets manager: Mark Hughes, selv mener jeg Wenger

Årets Keeper: David James

Årets Forsvarer: Ferdinand

Årets Midtbane: Fabregas/Ronaldo

Årets Spilss: Ronaldo/Torres

Spørs altså hva Ronaldo går som

Årets overpresterende lag: Blackburn, bude ha blitt Tottenham

Årets underpresterende: BLir nok tottenham selv om de ikke er bedre=)

 

Er dette det endelige, eller er det noe du har satt opp selv?

 

Om det er en liste du har satt opp selv, så vil jeg også bruke dette. Slik ville det sett ut:

 

Årets spiller: Cristiano Ronaldo

Årets unge spiller: Cristiano Ronaldo (Cesc, dersom grensa er lavere enn 23 år)

Årets manager: David Moyes

Årets Keeper: David James

Årets Forsvarer: Rio Ferdinand

Årets Midtbane: Mathieu Flamini

Årets Spiss: Cristiano Ronaldo

Årets overpresterende lag: Everton

Årets underpresterende: Tottenham

 

Hehe er nok noe jeg har satt opp selv. Er meget enig med deg og Helmik'n. Men er konkurranse om noen av plassene. Disse kåringene tar jeg fra Fm. Det er disse kåringen som blir stående etter sesongslutt. Men det er fine kåringer.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er en forbanna klyse og fortjener ikke en dritt. Filmer mer enn Brad Pitt.

 

Og frisparkene hans er ikke annet enn rip-off av Juninho sine. Anbefaler alle å se denne videoen:

 

Som dere ser har Juninho bedrevet denne teknikken i mange, mange år. Skjønner ikke disse "ekspertene" som påstår at de aldri har sett maken til teknikk på frisparkene til Ronaldo før. HALLOOOO!!!!!

 

Ekspertene er blinde når det gjelder Ronaldo. Som f.eks. at frisparkene hans før pleide å treffe muren 9/10 ganger, men når han scorer et mål er det jo større enn månelandingen!

Link to comment
Share on other sites

Kan noen grave frem reprise av det som skjer helt i sluttsekundene, hvor Ronaldo får frispark nede ved Arsenals hjørne? Donaldinho?

 

Jeg driter i hvor god han enn må være, dersom han bedriver den slags ting. Damn så forbanna jeg ble når han soleklart stuper og får frispark. Tårene spratt og jeg gjorde det samme ut av sofaen og ropte ord jeg sjelden gjør.

 

I tillegg setter han opp sitt dra-til-flir, som ville fått enhver avdøde Arsenalfan til å vende seg i grava.

 

Som sagt så får han bare være god som pokker, men jeg unner ham INGEN TING når han driver med den slags ting! I kveld mista jeg ALL respekt jeg måtte ha for Ronaldo, og skal aldri kalle ham verdens beste fotballspiller igjen! Han kan godt være det, men jeg skal aldri være den som gir ham den ære å kalle ham for det!

 

Måtte Real Madrid gi 2,3 milliarder for ham i sommer, og få ham vekk fra Premier League. Han forpester fotballen, og da kan han like godt gjøre det i Madrid!

Link to comment
Share on other sites

Kan noen grave frem reprise av det som skjer helt i sluttsekundene, hvor Ronaldo får frispark nede ved Arsenals hjørne? Donaldinho?

 

Jeg driter i hvor god han enn må være, dersom han bedriver den slags ting. Damn så forbanna jeg ble når han soleklart stuper og får frispark. Tårene spratt og jeg gjorde det samme ut av sofaen og ropte ord jeg sjelden gjør.

 

I tillegg setter han opp sitt dra-til-flir, som ville fått enhver avdøde Arsenalfan til å vende seg i grava.

 

Som sagt så får han bare være god som pokker, men jeg unner ham INGEN TING når han driver med den slags ting! I kveld mista jeg ALL respekt jeg måtte ha for Ronaldo, og skal aldri kalle ham verdens beste fotballspiller igjen! Han kan godt være det, men jeg skal aldri være den som gir ham den ære å kalle ham for det!

 

Måtte Real Madrid gi 2,3 milliarder for ham i sommer, og få ham vekk fra Premier League. Han forpester fotballen, og da kan han like godt gjøre det i Madrid!

 

Soleklart frispark og gult kort. Nydelig gjort av Arsenalgutten Hoyte!

Link to comment
Share on other sites

Kan noen grave frem reprise av det som skjer helt i sluttsekundene, hvor Ronaldo får frispark nede ved Arsenals hjørne? Donaldinho?

 

Jeg driter i hvor god han enn må være, dersom han bedriver den slags ting. Damn så forbanna jeg ble når han soleklart stuper og får frispark. Tårene spratt og jeg gjorde det samme ut av sofaen og ropte ord jeg sjelden gjør.

 

I tillegg setter han opp sitt dra-til-flir, som ville fått enhver avdøde Arsenalfan til å vende seg i grava.

 

Som sagt så får han bare være god som pokker, men jeg unner ham INGEN TING når han driver med den slags ting! I kveld mista jeg ALL respekt jeg måtte ha for Ronaldo, og skal aldri kalle ham verdens beste fotballspiller igjen! Han kan godt være det, men jeg skal aldri være den som gir ham den ære å kalle ham for det!

 

Måtte Real Madrid gi 2,3 milliarder for ham i sommer, og få ham vekk fra Premier League. Han forpester fotballen, og da kan han like godt gjøre det i Madrid!

 

Soleklart frispark og gult kort. Nydelig gjort av Arsenalgutten Hoyte!

 

Fikk ikke sett situasjonen i reprise, men for meg så det ut som et forfedelig dårlig forsøk på å filme av Ronaldo! Det vil jeg mene helt til jeg har fått sett situasjonen i reprise, noe som neppe vil skje.

Link to comment
Share on other sites

Kan noen grave frem reprise av det som skjer helt i sluttsekundene, hvor Ronaldo får frispark nede ved Arsenals hjørne? Donaldinho?

 

Jeg driter i hvor god han enn må være, dersom han bedriver den slags ting. Damn så forbanna jeg ble når han soleklart stuper og får frispark. Tårene spratt og jeg gjorde det samme ut av sofaen og ropte ord jeg sjelden gjør.

 

I tillegg setter han opp sitt dra-til-flir, som ville fått enhver avdøde Arsenalfan til å vende seg i grava.

 

Som sagt så får han bare være god som pokker, men jeg unner ham INGEN TING når han driver med den slags ting! I kveld mista jeg ALL respekt jeg måtte ha for Ronaldo, og skal aldri kalle ham verdens beste fotballspiller igjen! Han kan godt være det, men jeg skal aldri være den som gir ham den ære å kalle ham for det!

 

Måtte Real Madrid gi 2,3 milliarder for ham i sommer, og få ham vekk fra Premier League. Han forpester fotballen, og da kan han like godt gjøre det i Madrid!

 

Utrolig bra :) kunne ikke vært mer enig

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...