Jump to content

Vi sto på, men det holdt ikke :(


arsenal-10

Recommended Posts

Jeg vil rippe opp i noen små ting på kampen i går!

Arsenal startet veldig brått og sto på, og fikk første redusering.

Arsenal begynte og slakke litt og slapp Liverpool inn i kampen, og der med stod det 1-1 (igjen)

Liverpool fortsatte og presse og fikk nok en redusering og det stod 2-1 :ph34r:

Vi kom på noen konteringer en gang i blant, men det hjalp ikke.

Jeg satt å håpet på at Wenger tenkte klart og ville sette inn Walcott! Det gjorde han sammen med Van Persie.

Walcott gjorde et kjempe kontering si å så aleine, og sendte passning til Ade og 2-2.

Liverpool fikk staraffe og det ble 3-2, og like etter scorte Babel 4-2.

Det var en underholdene kamp!

Jeg luerer bare på hvorfor ikke Wenger setter inn Walcott før, og hvorfor han bruker Senderos i det hele tatt, Senderos er ute av form, han sliper markeringen allt for lett, og gjør de rareste ting!! Jeg mener ikke å henge ut Senderos for han er en dyktig fotball spiller.

Men det er noe som mangler med han.

Han burde også bruke Walcott tidligere, men jeg har hørt at han ikke klarer å holde ut i 2 x 45

 

Her er ett forslag om hvordan jeg syntes Wenger burde sette opp laget:

 

 

 

 

Almunia

Eboue Toure Gallas Clichy

 

 

 

Walcott Flamini Fabregas Hleb

 

Adebayor Van Persie

 

 

 

Forandringene er Ta ut Senderos sette Eboue som HB og ta inn Walcott som HM.

 

Hva syntes dere, kom med et forslag vis dere vil.

 

 

 

Hilsen Arsenal-10

Link to comment
Share on other sites

Wenger hadde ein plan med Theo, og den lykkast omtrent.

Sette han innpå mot slutten av kampen når liverpool var slitne, slik at han kunne bruke den fantastiske farta si. Kondisjon regner eg med at han har, men han er ein tynn og puslete spelar som ofte får ein del juling, noko som gjer at han blir redusert tidleg i kampar.

 

Eboue hadde på longt nær ein av sine dårlege kampar, so vi kan ikkje gi han skylda.

Og at Senderos har hatt dårleg form i det siste lurer eg på kvar du har henta frå.

Han har vore ei nesten feilfri klippe i heile 2008, og vi har ikkje savna Kolo slik mange trudde vi kom til å gjere under ANC. Han har stor duellstyrke og spelar med hjerte på utsida av drakta.

Greit nok at han hadde eit par glippar igår, og at han på longt nær matchar farta til Torres, men han er vel ein av få spelera i troppa vår som matcher Crouch i lufta.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at han hadde eit par glippar igår, og at han på longt nær matchar farta til Torres, men han er vel ein av få spelera i troppa vår som matcher Crouch i lufta.

 

Problemet med glippene i går, var at de var alt for skjebnesvangre, da glippene førte til 1-1 og 2-1

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...