Jump to content

2008.04.08 Manchester United B


hermz

  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I denne kampen håper jeg Wenger stiller med det mest b-prega laget hittil i år. Spillerene har nå hatt et ganske så hardt kampprogram mtp. liverpoolkampene, og nå er det uansett så liten sjangs for å få gull at unggutta kan få prøve seg.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Gilbert, Traore, Nordtveit, Song

Walcott, Barazite, Gibbs, Lansbury

Vela, van den Berg

 

Tipper det blir uavgjort 1-1. Scoring etter van den Berg.

 

EDIT: Ser at Manu hviler ronaldo i bortekampen mot Roma nå. Skal bli spennende med en uthvilt ronaldo på søndag...

Bra at ingen av disse er på lån da :) Men hvis ting skulle være avgjort med gjennstående kamper håper jeg inderlig at Nordtveit for en liiiten sjanse :) Skulle jeg gjort oppstillingen din litt mer seriøs ville jeg byttet Fabianski med Mannone og Gilbert med Van den Berg ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

I denne kampen håper jeg Wenger stiller med det mest b-prega laget hittil i år. Spillerene har nå hatt et ganske så hardt kampprogram mtp. liverpoolkampene, og nå er det uansett så liten sjangs for å få gull at unggutta kan få prøve seg.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Gilbert, Traore, Nordtveit, Song

Walcott, Barazite, Gibbs, Lansbury

Vela, van den Berg

 

Tipper det blir uavgjort 1-1. Scoring etter van den Berg.

 

EDIT: Ser at Manu hviler ronaldo i bortekampen mot Roma nå. Skal bli spennende med en uthvilt ronaldo på søndag...

 

herre min flosshatt!

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen håper jeg Wenger stiller med det mest b-prega laget hittil i år. Spillerene har nå hatt et ganske så hardt kampprogram mtp. liverpoolkampene, og nå er det uansett så liten sjangs for å få gull at unggutta kan få prøve seg.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Gilbert, Traore, Nordtveit, Song

Walcott, Barazite, Gibbs, Lansbury

Vela, van den Berg

 

Tipper det blir uavgjort 1-1. Scoring etter van den Berg.

 

EDIT: Ser at Manu hviler ronaldo i bortekampen mot Roma nå. Skal bli spennende med en uthvilt ronaldo på søndag...

 

Håper du er ironisk. Og hvis det ikke er tilfellet så er du helt på jordet. Den lille sjansen for ligagullet er alt vi har å klamre oss fast ved. Vinner vi mot united er vi tre poeng bak. Vinner Chelsea mot united er vi a poeng, hvis vi vinner våre kamper. Vi kan fortsatt ta seriegull, så hvis vi starter med et lag som ikke engang ville startet i ligacupen så har vi gitt opp for tidlig...

Link to comment
Share on other sites

Det er i motbakke det går oppover, og vi må jo være i bunn av nedoverbakken snart.

 

Med de siste kampers statistikk i bakhodet ender det vel med ett eller to -måls tap, maksimalt uavgjort. Som er ett fint resultat for Chelsea om ikke annet. Får håpe spillerene har bedre humør og moral enn meg, og gir oss noe mer enn det. Dette er jo tross alt Wengers siste sjangse på seier i hans viktigste 11 dager som manager.

 

Vi får bare gi bånn gass og satse alt. Dette er vår mulighet til å sørge for at United ikke tar gullet hjem. Håper gutta klarer å finne motivasjon og legge den urettferdige exiten fra CL bak seg. Debutanter ønskes velkommen fra min side, men hele ønskelaget til oedegaard får vi nok neppe se.

 

Skal jeg være litt usakelig, men dette mener jeg av hele mitt hjerte. Så håper jeg alle spillerene tar ansvar og takler Ronaldo kontant og brutalt, slik at han får noe ordentelig å grine for, for en gangs skyld. Er det ikke sånn at alle gule kort nulles ut før denne kampen?

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen håper jeg Wenger stiller med det mest b-prega laget hittil i år. Spillerene har nå hatt et ganske så hardt kampprogram mtp. liverpoolkampene, og nå er det uansett så liten sjangs for å få gull at unggutta kan få prøve seg.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Gilbert, Traore, Nordtveit, Song

Walcott, Barazite, Gibbs, Lansbury

Vela, van den Berg

 

Tipper det blir uavgjort 1-1. Scoring etter van den Berg.

 

EDIT: Ser at Manu hviler ronaldo i bortekampen mot Roma nå. Skal bli spennende med en uthvilt ronaldo på søndag...

 

 

Årets inlegg :)

Det er så dumt at det kan være ironisk. Jeg håper det...

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen håper jeg Wenger stiller med det mest b-prega laget hittil i år. Spillerene har nå hatt et ganske så hardt kampprogram mtp. liverpoolkampene, og nå er det uansett så liten sjangs for å få gull at unggutta kan få prøve seg.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Gilbert, Traore, Nordtveit, Song

Walcott, Barazite, Gibbs, Lansbury

Vela, van den Berg

 

Tipper det blir uavgjort 1-1. Scoring etter van den Berg.

 

EDIT: Ser at Manu hviler ronaldo i bortekampen mot Roma nå. Skal bli spennende med en uthvilt ronaldo på søndag...

 

 

Årets inlegg :D

Det er så dumt at det kan være ironisk. Jeg håper det...

 

OK da, mtp. at manutd har oss og chelsea igjen er det vel en ørliten mulighet for at vi kan ta gullet, så det laget bør kanskje ikke starte. Men viss det skulle vise seg at vi klarer å tape på søndag, håper jeg wenger lar unggutta få spille resten av sesongen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp jeg ikke i havet jeg svømmer i kan klare å overbevise meg selv om at Arsenal har en sjans i.. ja, havet.. til å vinne. Arsenal har akkurat fått knus av Liverpool og er langt nede. Uni-Ted er høyt oppe og duggfriske etter å ha hvilt halve laget i går. Ronaldo klarer ikke å la være å score, Arsenal redder enten på streken selv, hvis ikke dommeren setter en stopper for mål. Arsenal lekker som et dørslag i de bakre rekker igjen og de røde nesedjevlene er relativt tette tross skadetrøbbel.

 

Så min konklusjon må nødvendigvis bli: Vi vinner etter en knokkelkamp av de sjeldne, og oppturen starter. Både CH€£$€A og Manchu taper flere poeng og vi krones som seriemester om kun kort tid!

 

Link to comment
Share on other sites

Blir nok enda et tap. Wenger velger feil lag gang på gang, og det går dessverre utover prestasjonene på banen.

 

Kva i himmelens navn får deg til å tru at du kunne gjort det bedre? Kva veit du om det som skjer i klubben til daglig..? Wenger hadde ikkje fått oss dit vi er idag ved å "velge feil lag gong på gong"..

 

Denne kampen tek vi! United undervurderer oss, og vi vinner 2-0 etter at C.Ronaldo har fått to gule kort for filming..

 

Hvor er det Wenger har fått oss? Vi er ute av FA-cupen, Ligacupen, CL, og mest sannsynlig gullkampen. Og, ja, Wenger velger feil lag gang på gang. Dette er et Wenger-klippekortlag:

 

Almunia

Sagna - Toure- Gallas- Clichy

Eboue - Fabregas - Flamini - Hleb

v. Persie/Eduardo/Bendtner - Adebayor

 

Dette er et lag som fjerner personer som har spilt elendig:

 

Lehmann

Sagna - Gallas - Senderos - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb

v. Persie/Eduardo - En spiss vi mangler

 

Dette er da min mening, men spillerne jeg har fjernet viser kamp atter kamp elendige prestasjoner, men Wenger utfører ingen endringer!

Skal vi vinne noe som helst, må de beste være på banen. Man kan ikke ha en dårlig målvakt i mål bare for å beholde stoltheten, en Eboue på midten for å gi ham en ekstra sjanse, en Adebayor på topp fordi han spilte bra i den første delen av sesongen...

Link to comment
Share on other sites

Folkens, klarer vi å mobilisere nok til å vinne borte mot United så er sesongen på mange måter reddet for min del selv om vi ikke skulle bli seriemester allikevel. Det tror jeg blir for tøft. Da får vi spenning til slutten og kan i alle fall slå oss på brystet med at vi ikke ga oss uten kamp til døra!

 

Har lekt meg litt med BBC sin premiership predictor, og selv med seier mot United (samt Chelsea seier hjemme mot United), så ender alle 3 lagene på 86 poeng!! Dette forutsetter at Chelsea taper en kamp til (borte mot Everton?), samt at Arsenal og United vinner resten av sine! ManU har suveren måldiff desverre, så vi får krige med Chelsea om 2. plassen.

 

For at vi skal bli seriemester må United slås av oss, samt at de må tape en til samt spille uavgjort i enda en. De kan derfor ikke vinne mer enn 2 av de 5 siste!

 

Så derfor er jeg fornøyd med sesongen hvis vi bare vinner mot United!! Andre enig???

Link to comment
Share on other sites

Folkens, klarer vi å mobilisere nok til å vinne borte mot United så er sesongen på mange måter reddet for min del selv om vi ikke skulle bli seriemester allikevel. Det tror jeg blir for tøft. Da får vi spenning til slutten og kan i alle fall slå oss på brystet med at vi ikke ga oss uten kamp til døra!

 

Har lekt meg litt med BBC sin premiership predictor, og selv med seier mot United (samt Chelsea seier hjemme mot United), så ender alle 3 lagene på 86 poeng!! Dette forutsetter at Chelsea taper en kamp til (borte mot Everton?), samt at Arsenal og United vinner resten av sine! ManU har suveren måldiff desverre, så vi får krige med Chelsea om 2. plassen.

 

For at vi skal bli seriemester må United slås av oss, samt at de må tape en til samt spille uavgjort i enda en. De kan derfor ikke vinne mer enn 2 av de 5 siste!

 

Så derfor er jeg fornøyd med sesongen hvis vi bare vinner mot United!! Andre enig???

 

Jeg er litt enig med deg, faktisk. Det ville vært et fint plaster på en j*vlig uke. Forventningene før sesongen er på en måte allerede innfridd, men når man har vært så nære suksess, er det somsagt tidligere vanskeligere å akseptere.

 

Jeg er meget spent på denne kampen, her har alle spillerne og hele trener teamet en enorm jobb med å motivere laget for nok en storkamp. Spesielt Wenger og Gallas må virkelig fyre opp gutta skal vi ha noen som helst sjans på OT. Det blir spennende å se lagoppstillingen, håper Sagna er tilbake, da har vi to knallgode backer som kan temme Ronaldo noe. Han har aldri herjet mot oss som jeg kan huske, da vi tidligere hadde Lauren og Cole, men denne sesongen er han i en egen liga dessverre. Og må passes nøye på. Gilberto var faktisk ganske brukbar på tirsdag, så han starter vel sammen med Cesc. Diaby og Walcott på hver sin kant, Hleb hengende spiss med Ade helt på topp.

 

Van Persies innhopp på tirsdag var fryktelig tamt, og jeg vil heller se innhopp av Bendtner i denne kampen hvis det skulle bli behov for det.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen håper jeg Wenger stiller med det mest b-prega laget hittil i år. Spillerene har nå hatt et ganske så hardt kampprogram mtp. liverpoolkampene, og nå er det uansett så liten sjangs for å få gull at unggutta kan få prøve seg.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Gilbert, Traore, Nordtveit, Song

Walcott, Barazite, Gibbs, Lansbury

Vela, van den Berg

 

Tipper det blir uavgjort 1-1. Scoring etter van den Berg.

 

EDIT: Ser at Manu hviler ronaldo i bortekampen mot Roma nå. Skal bli spennende med en uthvilt ronaldo på søndag...

 

 

Årets inlegg :(

Det er så dumt at det kan være ironisk. Jeg håper det...

 

OK da, mtp. at manutd har oss og chelsea igjen er det vel en ørliten mulighet for at vi kan ta gullet, så det laget bør kanskje ikke starte. Men viss det skulle vise seg at vi klarer å tape på søndag, håper jeg wenger lar unggutta få spille resten av sesongen. :(

 

Det skjer ikke. Og når det er sagt så er Vela, van den Berg og Gibbs på utlån og ikke tilgjengelige. Ellers er Barazite midtspiss og slett ingen sentral midtbanespiller (du har kanskje spilt for mye fm?xD) og Traore er back og ikke midtstopper. Song er ingen venstreback men midtstopper (eller defensiv midtbane). I tillegg så er det vel sjelden Lansbury blir brukt på kanten, da han egentlig er sentral/defensiv midtbanespiller.

 

Så akkurat dette laget er rimelig usannsynlig, men at han bruker NOEN reserver er vel mer sannsynlig, selv om Wenger ganske sikkert vil vente med det til vi helt garantert ikke har noe som helst å spille for.

 

Dette laget vil jeg se på Old Trafford på søndag:

Almunia

Eboue :: Gallas :: Senderos :: Clichy

Walcott :: Toure :: Fabregas :: Hleb

Adebayor :: van Persie

Link to comment
Share on other sites

Med Flamini ute må vi bare håpe at Wenger ikke går i samme fella som tirsdag da han satte inn Gilberto for

franskmannen. Trekk Diaby inn i midten og bruk Walcott på flanken.

 

Gilberto har ikke noe å gjøre i start ellveren. Han selges til sommeren.

 

Diaby, Fabregas og Walcott blir alt for offensivt og puslete vil jeg tro.

Jeg syntes Helmik'n sitt forslag var ganske bra, med Toure som defensiv midtbane, men personlig ønsker jeg å se Song der.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det at vi fremdeles har en mulighet på gullet ser jeg som meget usansynlig. For at vi skal vinne må united avgi poeng i av de 5 siste kampene samtidig som at vi vinenr alle våres. Dersom vi (mot oddsen) slår United og at Chelsea (Heller ikke her med stor fordel på oddsen) også slår united hjelper det desverre ikke at vi vinenr resten grunnet uniteds mye bedre målforskjell og jeg tviler på at united taper begge disse kampene og avgir poeng i enda en kamp. Og hva tyder forresten på at vi skal vinne alle våre 5 siste kamper?

 

For all del; lev i troa, men ikke forvent for mye for dette tviler jeg på at går.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen håper jeg Wenger stiller med det mest b-prega laget hittil i år. Spillerene har nå hatt et ganske så hardt kampprogram mtp. liverpoolkampene, og nå er det uansett så liten sjangs for å få gull at unggutta kan få prøve seg.

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Gilbert, Traore, Nordtveit, Song

Walcott, Barazite, Gibbs, Lansbury

Vela, van den Berg

 

Tipper det blir uavgjort 1-1. Scoring etter van den Berg.

 

EDIT: Ser at Manu hviler ronaldo i bortekampen mot Roma nå. Skal bli spennende med en uthvilt ronaldo på søndag...

 

 

Årets inlegg :(

Det er så dumt at det kan være ironisk. Jeg håper det...

 

OK da, mtp. at manutd har oss og chelsea igjen er det vel en ørliten mulighet for at vi kan ta gullet, så det laget bør kanskje ikke starte. Men viss det skulle vise seg at vi klarer å tape på søndag, håper jeg wenger lar unggutta få spille resten av sesongen. :(

 

Det skjer ikke. Og når det er sagt så er Vela, van den Berg og Gibbs på utlån og ikke tilgjengelige. Ellers er Barazite midtspiss og slett ingen sentral midtbanespiller (du har kanskje spilt for mye fm?xD) og Traore er back og ikke midtstopper. Song er ingen venstreback men midtstopper (eller defensiv midtbane). I tillegg så er det vel sjelden Lansbury blir brukt på kanten, da han egentlig er sentral/defensiv midtbanespiller.

 

Så akkurat dette laget er rimelig usannsynlig, men at han bruker NOEN reserver er vel mer sannsynlig, selv om Wenger ganske sikkert vil vente med det til vi helt garantert ikke har noe som helst å spille for.

 

Dette laget vil jeg se på Old Trafford på søndag:

Almunia

Eboue :: Gallas :: Senderos :: Clichy

Walcott :: Toure :: Fabregas :: Hleb

Adebayor :: van Persie

Hehe, nei, lenge siden jeg har spilt det. Bare rota fram et ungt lag på arsenal.com. Jeg var seriøs med tanken da, vil virkelig at unggutta skal få spille resten. Kanskje ikke mot manu, men i de resterende etter den kampen.

 

Ellers støtter jeg laget ditt. Håper Walcott starter også, selv om det sikkert ikke blir noe av. Eboué tar nok den. Er optimistisk faktisk. Tror vi vinner 2-1. Manutd scorer først og så kommer vi tilbake etter pause.

Link to comment
Share on other sites

Forslaget til Helmik'n er helt på trynet!!! Faen så håpløst!

Vi har fortsatt en sjanse til å vinne ligagull og så skal vi stille med et reservepreget lag!?? Det er vel imot all logikk :(

Med seier i Manchester er vi vel 3 poeng bak? Og når Manu kan snuble mot Boro, tror jeg de også fort kan snuble mot Blackburn og Chelsea..

 

Snubler de mot oss og spiller uavgjort mot Chelski(noe som fort kan skje!) Chelsea har forøvrig et måls dårligere målforskjell enn oss så hvis Chelski-Manu spiller uavgjort og vi vinner på Old Trafford tror jeg vi blir ligamestere!! :(

 

Så å si vi bør spare spillere er helt på trynet!! Det veit nok Arsene Wenger også meget godt! :D

Link to comment
Share on other sites

Er Helmik'n sitt forslag reservepreget??

 

Beklager. Jeg så på feil lag i den traden. Var så fullt med svar der.. Min feil :(

 

EDIT: Når jeg ser det laget Helmik'n tenker på er jeg faktisk helt enig! Gilberto blir for treg i midtbanerollen, mens Toue har fysikken, farten og gutsen som skal til i sånne oppgjør. I tillegg er Eboue som regel god på backen defensivt og ofte offensivt også.

Walcott bør uten tvil spille. Skjer ikke det skjønner jeg ingenting! for et fantastisk innhopp sist mot Liverpool! :(

Link to comment
Share on other sites

Håper på følgende lag:

 

Almunia

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Walcott Diaby Fabregas Hleb

 

Adebayor Van Persie

 

Laget mot Liverpool i 4-5-1 formasjon fungerte glmrende de første 30 minuttene. Men uten Flamini blir det desverre ikke det samme. Jeg tror angrep blir det beste forsvar mot Man U. Sats alt og håp på det beste.

 

Frykter denne kampen, slitne spiller både fysisk og psykisk. Håper de er så revansjesugne at de klarer å ta ut det siste.

Link to comment
Share on other sites

Håper på følgende lag:

 

Almunia

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Walcott Diaby Fabregas Hleb

 

Adebayor Van Persie

 

Laget mot Liverpool i 4-5-1 formasjon fungerte glmrende de første 30 minuttene. Men uten Flamini blir det desverre ikke det samme. Jeg tror angrep blir det beste forsvar mot Man U. Sats alt og håp på det beste.

 

Frykter denne kampen, slitne spiller både fysisk og psykisk. Håper de er så revansjesugne at de klarer å ta ut det siste.

 

Kjøper laget ditt.

Det skulle ha vært fryktelig artig å se Diaby sentralt .

Tror med tid og stunder han kan bli en ny midtbanegeneral.

Dessverre har vel Wenger uttalt at det blir Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

Ny kamp og nye muligheter! Tirsdagens kamp sitter fortsatt i hode og kropp, har forresten sett straffen over 30 ganger i reprise nå, og straffe skulle det aldri vært. Han faller altfor lett, og det er for lite kontakt og ingen forseelse fra Kolo. Det rikitge der hadde vært å gitt et frispark på 17 meter, etter at Cesc holdt Babel litt i hånden. Men nå må vi se fremover og rette øynene våres mot søndagens storoppgjør mellom englands to beste fotballlag. Vi har som vanlig skader på nøkkelspillere, mens Utd faktisk hvilte store stjerner på onsdag. Dette er vår aller siste mulighet i år, og blir det ikke 5 seire på rad nå, så blir det ikke gull i år

heller. Tipper på dette laget:

 

Almunia-Eboue-Senderos-Gallas-Clichy. Walcott-Cesc-Gilberto-Hleb. Ade-Van Persie.

Er litt usikker på om kolo spiller. Sagna kan også bli klar, men det er lenge siden han har spilt. Ville kanskje foretrukket Diaby istedenfor Gilberto, men Wenger har uttalt at Gilberto mest sannsynlig blir ersatteren til Flamini.

Vet dette kan bli tøft, men det har skjedd større undre enn at vi slår united borte. Jeg har ihvertfall troen i behold, selv om jeg ser at ikke alle andre har det :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle ønske jeg hadde forstått hvordan Wenger ser for seg måten å spille på med Gilberto sentralt. Han ser nok det samme som oss, at fremdriften ikke er den beste. Dette må han kompensere for på en eller annen måte. Det kreves altså mer aggresivitet av andre spillere. Det kreves mer delaktighet av andre spillere i den offensive delen. Hvem skal gjøre det, og hvordan?

 

Jeg tror vi alle kan forberede oss på:

 

Almunia

Toure - Gallas - Senderos - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Diaby

Adebayor - Van Persie

 

Eventuelt Hleb på venstre og Eboue inn på høyre. Walcott er bankers på benken, og bankers som innhopper etter 60 minutt.

 

For første gang i år (!) tror jeg vi taper. Og jeg tror vi taper med god margin.

Vi er trette og Man U har taket på oss. Savnet av Flamini og erstatteren Gilberto.

Jeg tror rett og slett vi blir for svake i midtbaneleddet. Blir vi utspilt der, havner vi fort i kinkige situasjoner

bak.

 

Aggresivitet og hurtig pasningsspill har ført oss frem dette året. Gilberto tar det fra oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...