Jump to content

TV3 sin dekning av Champions League


Parsifal

Recommended Posts

Eh, har du i det hele tatt sett på sendingene deres?

 

For det første; Roar Stokke og han trønderen er tidenes dårligste fotballkommentatorer, totalt uengasjert og har null peiling på fotball. Dessuten er de megafans av Manchester United og Liverpool og viser det på en utrolig bra måte.

 

For det andre; Jan-Åge Fjørtoft er ganske lik Stokke og trønderen, uengasjert og null peiling på fotball. Sitter bare i TV3-studioet og jatter drit. Som f eks at Porto sikret seg et viktig bortepoeng i 8. delsfinalen mot Atletico, og at Arsenal vant over Roma på Arsenal Stadium.

 

Finnes flere grunner, men gidder ikke skrive de opp.

Link to comment
Share on other sites

Eh, har du i det hele tatt sett på sendingene deres?

 

For det første; Roar Stokke og han trønderen er tidenes dårligste fotballkommentatorer, totalt uengasjert og har null peiling på fotball. Dessuten er de megafans av Manchester United og Liverpool og viser det på en utrolig bra måte.

 

For det andre; Jan-Åge Fjørtoft er ganske lik Stokke og trønderen, uengasjert og null peiling på fotball. Sitter bare i TV3-studioet og jatter drit. Som f eks at Porto sikret seg et viktig bortepoeng i 8. delsfinalen mot Atletico, og at Arsenal vant over Roma på Arsenal Stadium.

 

Finnes flere grunner, men gidder ikke skrive de opp.

 

Nei, faktisk så ser jeg ikke på sendingene deres jeg pleier å finne en stream som viser Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Nei, faktisk så ser jeg ikke på sendingene deres jeg pleier å finne en stream som viser Arsenal.

Da skjønner jeg ikke hva du utaler deg for..

 

Nazismen drev med propaganda, å det er det tv3 driver med også, united-propaganda!!

Link to comment
Share on other sites

 

Nazismen drev med propaganda, å det er det tv3 driver med også, united-propaganda!!

 

Ehhh, det var vel ikke noen god sammenligning, vel.. :)

enig med deg, ble litt feil :) ....

Bare lei United ditt, united datt, united blablablabla united blalaalala

Link to comment
Share on other sites

Eh, har du i det hele tatt sett på sendingene deres?

 

For det første; Roar Stokke og han trønderen er tidenes dårligste fotballkommentatorer, totalt uengasjert og har null peiling på fotball. Dessuten er de megafans av Manchester United og Liverpool og viser det på en utrolig bra måte.

 

For det andre; Jan-Åge Fjørtoft er ganske lik Stokke og trønderen, uengasjert og null peiling på fotball. Sitter bare i TV3-studioet og jatter drit. Som f eks at Porto sikret seg et viktig bortepoeng i 8. delsfinalen mot Atletico, og at Arsenal vant over Roma på Arsenal Stadium.

 

Finnes flere grunner, men gidder ikke skrive de opp.

 

Regner med at "han trønderen" er Knut Torbjørn Eggen. Hvis du ikke har hørt om han, så har du ikke fulgt veldig godt med på norsk fotball :) Kan opplyse at han har veldig god greie på fotball. Det samme gjelder Stokke (også han trønder). Tror de er Liverpool-fans, og det blir ganske pinlig til tider. Med hensyn til MU tror jeg det er mest beundring. Husker også at de har sagt mye pent om Arsenal (den gang vi var så heldige å bli sendt).

 

Fjørtoft og Soler kan gjerne ta seg en tur til Mexico (det er der pepper'n gror).

 

Husker at det var noen fra forumet som var i kontakt med Viasat for en stund siden. Da ble det opplyst at de prioriterte Roma fordi de har Riise. De har tydeligvis ombestemt seg nå. Håper de ikke er sure på oss fordi noen kalte dem "knehøner" eller tilsvarende :)

Link to comment
Share on other sites

Regner med at "han trønderen" er Knut Torbjørn Eggen. Hvis du ikke har hørt om han, så har du ikke fulgt veldig godt med på norsk fotball :-| Kan opplyse at han har veldig god greie på fotball. Det samme gjelder Stokke (også han trønder). Tror de er Liverpool-fans, og det blir ganske pinlig til tider. Med hensyn til MU tror jeg det er mest beundring. Husker også at de har sagt mye pent om Arsenal (den gang vi var så heldige å bli sendt).

 

1. Driter i hva han heter

 

2. Visste det, men kom ikke på det.

 

3. Følger aldeles godt med på norsk fotball

Link to comment
Share on other sites

Jaja, selv min mor hadde brukt 10 sekunder på å finne ut at disse kommentatorene er "Liverpools"... Nei, får ta til takke at det er canal+ som dekker Premier League, for der er vertfall de beste i det minste objektive.

Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde seriøst at det snart skulle gå for kommentatorene i går, gjerne på et tidspunkt da Torres eller Gerrard var i bildet. Greit nok at Liverpool spilte en kamp man godt kan ta frem superlativer for å beskrive, men makan til ensidig snakk skal man lete lenge etter! Det var som å høre Frode kommentere Liverpool! (Frode er en kamerat som har TYKKE Liverpoolbriller og blir svært engasjert under kamp. Dere kjenner typen.. Og er kanskje slik selv?)

 

Gi noen sparken, og ansett noen andre!

Link to comment
Share on other sites

Fjørtoft sa nettopp at det satt glad norske folk i jubel på 200.000 puber i norge. WHAT??

 

Setter 200 000 på at Fjørtoft har ingen funksjonelle hjerneceller

 

Jeg vedder 200 000 i mot, når får jeg pengene mine? :-|

Link to comment
Share on other sites

Fjørtoft sa nettopp at det satt glad norske folk i jubel på 200.000 puber i norge. WHAT??

 

Setter 200 000 på at Fjørtoft har ingen funksjonelle hjerneceller

 

Jeg vedder 200 000 i mot, når får jeg pengene mine? ;)

 

Du mener vel når bergkamp88 får pengene sine? ;) Hjernescannen viste akkurat ingen tegn på intelligent liv! :-|

Link to comment
Share on other sites

Soler dreit seg skikkelig ut i går kveld når han sa at han var 100% sikker på at Roma vant straffekonken.

 

Så feil kan man altså ta...... :angry:

 

Ja fy søren! ble meget provosert da han sa det!

 

For en tulling han og fjørtoft er...

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 11 2009, 07:20 PM) 162113[/snapback]

Fjørtoft sa nettopp at det satt glad norske folk i jubel på 200.000 puber i norge. WHAT??

 

Setter 200 000 på at Fjørtoft har ingen funksjonelle hjerneceller

 

Jeg vedder 200 000 i mot, når får jeg pengene mine? :(

 

Du mener vel når bergkamp88 får pengene sine? ;) Hjernescannen viste akkurat ingen tegn på intelligent liv! :angry:

 

Nettopp! Alle timene med Solèr har brutt ned de få ytterst få stakkarene som fantes.

 

Når det gjelder pengene skal jeg glemme de, som følge av onsdagens glede-boost

 

-Consider yourself lucky ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Nettopp! Alle timene med Solèr har brutt ned de få ytterst få stakkarene som fantes.

 

Når det gjelder pengene skal jeg glemme de, som følge av onsdagens glede-boost

 

-Consider yourself lucky ;)

 

Du er snill :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...