Jump to content

Bastien Schweinsteiger


pacman

Recommended Posts

løst rykte:

 

Arsenal in hunt for £10m winger

 

View GalleryArsenal manager Arsene Wenger is lining up a summer raid for Bayern Munich's winger Bastien Schweinsteiger.

The £10m star is reportedly keen on a move to England, alerting Chelsea, Liverpool and Manchester United.

 

But Arsenal are in pole position for his signature after Wenger sent a scout to watch the winger in action for the Bundesliga title favourites.

 

Wenger wants the German to help solve his right-sided probelm with fears over Tomas Rosicky's fitness and still question marks over Theo Walcott's best position.

 

http://www.lep.co.uk/national-football/Ars...-10m.3951375.jp

 

sett lite til han egentlig, men tror han er ganske bra

Link to comment
Share on other sites

Åh, dette ryktet liker jeg ! :)

Endelig blir en venstreving koblet til oss, og for den prisen hadde schweinsteiger vært en knallkjøp!

Det er jeg overbevist om :P

Har ikke sett så mye av han, men har sett han på landslaget og i noen kamper for Bayern München.

Og der har han vært veldig overbevisende ! :P

Håper virkelig det er noe i dette ryktet ;)

Link to comment
Share on other sites

Schweinsteiger er en god spiller. Husker jeg så ham mot Portugal i VM. Skorte vell hat-trick? det ene målet var kanskje selvmål. Men alle målene kom hvertfall fra langt hold. Så han har en veldig god skuddfot.

Spiller fast for Bayern ja, og på det tyske landslaget. Ut ifra navnet så er det vel veldig sannsynlig at Wenger henter ham :)

Ja, takk! :P

Link to comment
Share on other sites

... fordi?

 

Håper han kommer, slik at Hleb kan spille på høyre og så får vi en venstrekant.

han er en høyst ordinær spiller som har blitt hypet opp uten at det er nevneverdig grunn for det. Tror Vela er like god som han. Dessuten er BS høyrefotet, og vil mye heller ha Ben Arfa

Link to comment
Share on other sites

Bastian er en kvalitetsspiller av ypperste slag! God skuddfot(tar vel set pieces hos bayern), meget god én mot én og mange assists :) Følger en del med på bundesliga og syntes han i tillegg har god arbeidskapasitet. Syntes ikke han er oppskrytt, men har også hørt små historier om at han er en liten kranglebøtte... Dette ordner Wenger i såfall uten problemer.

 

Et slikt kjøp hadde digga meg! :) Men rykter om at vi kan sikre han for £10 tviler jeg på....

Link to comment
Share on other sites

Schweinsteiger har vore elendig i år, og har blitt plassert mykje på benken. Er ikkje god nok for Arsenal

å? så mener at diaby er en bedre venstrekant enn bastien?

Her viser du klasse ved å trekke fantastiske konklusjonar. Imponerande. Har eg sagt at Diaby er god nok som venstrekant?

 

Eg tør faktisk påstå at eg kanskje er den på forumet som ser Bayern oftast, og måten Schweinsteiger blir spelt ut av laget av ein til tider svært begrensa Altintop er ikkje imponerande. Scweinsteiger har vore råtten i år.

Link to comment
Share on other sites

Schweinsteiger har vore elendig i år, og har blitt plassert mykje på benken. Er ikkje god nok for Arsenal

å? så mener at diaby er en bedre venstrekant enn bastien?

Her viser du klasse ved å trekke fantastiske konklusjonar. Imponerande. Har eg sagt at Diaby er god nok som venstrekant?

 

Eg tør faktisk påstå at eg kanskje er den på forumet som ser Bayern oftast, og måten Schweinsteiger blir spelt ut av laget av ein til tider svært begrensa Altintop er ikkje imponerande. Scweinsteiger har vore råtten i år.

oops. var det noen som snakket om å trekke fantastiske konklusjoner?

 

men nei, jeg har ikke sagt at du har sagt at diaby er god nok som venstre kant! saken er vel sånn, at det må inn i alle fall en ny spiller som kan bekle venstre kant. ikke veldig smart å hevde at man følger mer med på fotball enn noen andre i et diskusjonsforum som omhandler fotball. men du har helt rett i at bastien ikke har vært god i år, men det faktum at han er en forholdsvis ok kantspiller som kunne vært backup for rosicky er det vel liten tvil om. selv om jeg egentlig håper på en spiller som er vesentlig mye bedre enn bastien. jeg har også fulgt med ganske bra i tysk fotball de siste 15 årene, og er ikke redd for å si at jeg har hatt mye til overs for bayern.

Link to comment
Share on other sites

Schweinsteiger har vore elendig i år, og har blitt plassert mykje på benken. Er ikkje god nok for Arsenal

å? så mener at diaby er en bedre venstrekant enn bastien?

Her viser du klasse ved å trekke fantastiske konklusjonar. Imponerande. Har eg sagt at Diaby er god nok som venstrekant?

 

Eg tør faktisk påstå at eg kanskje er den på forumet som ser Bayern oftast, og måten Schweinsteiger blir spelt ut av laget av ein til tider svært begrensa Altintop er ikkje imponerande. Scweinsteiger har vore råtten i år.

Neida, Bastian har ikke vært top i år, men i tidligere sesonger og på landslaget, har han vist sitt meget gode potensial! Er ikke den jeg ønsker meg mest i verden, men tror det kan være et godt kjøp. Blir han kjøpt kommer han til å blomstre under wenger :blink:

Link to comment
Share on other sites

En veldig god spiller, men stoler ikke helt på at han klarer å holde seg unna disiplinproblemer.

Vi trenger en som kan drible av motstander og er veldig hurtig. Har han disse egenskapene?

 

Tror heller Ben Arfa eller å satse på Vela er et bedre alternativ.

Link to comment
Share on other sites

En veldig god spiller, men stoler ikke helt på at han klarer å holde seg unna disiplinproblemer.

Vi trenger en som kan drible av motstander og er veldig hurtig. Har han disse egenskapene?

 

Tror heller Ben Arfa eller å satse på Vela er et bedre alternativ.

Vela er allerede en med slike egenskaper! :huh: Har sett noe av han i Osasuna og det har vært bra. Spesielt kampen mot real var det vell

Link to comment
Share on other sites

Vela har vært klasse for Osasuna i år. Minner til tider litt om Reyes, og er konstant et faremoment for alle forsvar. Ramos ble jo til tider rundspilt når han møtte Vela, så hvis Vela kjapt finner seg tilrette i London hos oss så kommer han til å bli en viktig brikke for oss neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Vela har vært klasse for Osasuna i år. Minner til tider litt om Reyes, og er konstant et faremoment for alle forsvar. Ramos ble jo til tider rundspilt når han møtte Vela, så hvis Vela kjapt finner seg tilrette i London hos oss så kommer han til å bli en viktig brikke for oss neste sesong.

 

Trur kanskje det er litt mykje å håpe på at Vela skal kunne vere ei viktig brikke for oss allereie til neste år, men på sikt er eg overbevist om at denne gutten kjem til å bli stor..!! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Vela har vært klasse for Osasuna i år. Minner til tider litt om Reyes, og er konstant et faremoment for alle forsvar. Ramos ble jo til tider rundspilt når han møtte Vela, så hvis Vela kjapt finner seg tilrette i London hos oss så kommer han til å bli en viktig brikke for oss neste sesong.

 

Trur kanskje det er litt mykje å håpe på at Vela skal kunne vere ei viktig brikke for oss allereie til neste år, men på sikt er eg overbevist om at denne gutten kjem til å bli stor..!! :D

 

Vela er på en måte en lik spiller som Theo bare med en del bedre teknikk.

 

Vela har stor fart og utrolig bra teknikk en spiller som vil passe godt inn i et kontringslag som Arsenal.

 

Han har egenskaper som passer bra når han spiller på kanten også ;)

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo:

Vela er på en måte en lik spiller som Theo bare med en del bedre teknikk.

 

Vela har stor fart og utrolig bra teknikk en spiller som vil passe godt inn i et kontringslag som Arsenal.

 

Han har egenskaper som passer bra når han spiller på kanten også wink.gif

 

Arsenal er vel ikke et kontringslag...? Ikke noe i nærheten egentlig.

Selvfølgelig, vi kan være grusomt gode på kontringer av og til, men ikke noe kontringslag. Heller et velspillende lag. Hvis det er noe som heter velspillende.

Link to comment
Share on other sites

Vela er på en måte en lik spiller som Theo bare med en del bedre teknikk.

 

Vela har stor fart og utrolig bra teknikk en spiller som vil passe godt inn i et kontringslag som Arsenal.

 

Han har egenskaper som passer bra når han spiller på kanten også ;)

 

Dette er det ingen som er i tvil om.. :)

 

Spørsmålet er vel berre om han, som Frank seier, klarer å finne seg til rette i London.. Fårhåpentlegvis skjer dette allereie til neste sesong, sjølv om eg er skeptisk til om dette skjer.. Uansett har eg trua på gutten.. :)

 

Men tilbake til topic.. Schweinsteiger har i mine auge stagnert ganske kraftig dei siste sesongane.. Eg såg han for eit par år tilbake, og då var han god, så talentet er det ikkje tvil om.. og i Arsenal har vi jo hatt problembarn før, med stor suksess.. Får vi han forholdsvis billig, så seier eg KJØP! for breiare stall treng vi..!

Link to comment
Share on other sites

Stallen er bred nok, med mange talenter, denne Schweinsteiger imponerer meg ikke

 

 

Om Schweinsteiger er bra nok skal jeg ikke uttale meg om, aner ikke hvordan han er som spiller. Men vi trenger en ving til (i tillegg til Vela), stallen er ikke bred nok. Det er denne sesongen et godt eksempel på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...