Jump to content

Forslag til forbedringer


Skorpey

Recommended Posts

Det hadde vært fint med noen forbedringer på forumet / siden når neste sesong starter.

 

- Hva med muligheten til å gi karakterer til spillerne etterkamper, slik at vi på den måten kan kåre månedens og årets spiller på en rettferdig måte :).

 

- En live chat hadde vært fint å få vekk alt av utbrudd og lignende i kamptrådene

 

For at forumledelsen ikke tror at det kun er èn som mener dette, skriver jeg bare under på dette innlegget. Karaktersystem og live chat hadde vært en stor forbedring til forumet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Det hadde vært fint med noen forbedringer på forumet / siden når neste sesong starter.

 

- Hva med muligheten til å gi karakterer til spillerne etterkamper, slik at vi på den måten kan kåre månedens og årets spiller på en rettferdig måte :).

 

- En live chat hadde vært fint å få vekk alt av utbrudd og lignende i kamptrådene

 

For at forumledelsen ikke tror at det kun er èn som mener dette, skriver jeg bare under på dette innlegget. Karaktersystem og live chat hadde vært en stor forbedring til forumet.

Enig me dere

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tidenes beste side ass! Ikke kommet nyheter på nesten en uke og ikke noe referat fra en kamp som har vært for en og en halv måned siden. Ekstremt bra!!! Dere gjør en ekstremt bra jobb!!!

Hva faen er galt med deg? Det er frivillige som driver hele denne supporterklubben og du bare klager? Folk har faktisk en vanlig hverdagsjobb også, kan ikke sitte på gunners.no hele dagen å skrive nyheter, når man faktisk må tjene til livets opphold.

 

Idiot!

Link to comment
Share on other sites

Tidenes beste side ass! Ikke kommet nyheter på nesten en uke og ikke noe referat fra en kamp som har vært for en og en halv måned siden. Ekstremt bra!!! Dere gjør en ekstremt bra jobb!!!

 

Du får gi et bidrag selv da vettu, i stedet for å kjefte på andre som gjør dette på fritiden og har andre ting i livet å ta seg til også....

Link to comment
Share on other sites

Hva med større avatarer slik som det var i gamledager? ;)

Vel, noen (uten å nevne navn :P ) hadde nok litt stor avatar, men litt større enn de vi har nå kan vel ikke skade?

 

100x100 px er jo standard på de fleste forum. Synes vi også kunne hatt det, så jeg er helt enig, McLaren!

Link to comment
Share on other sites

Problemet er bare at det er ganske vanskelig å lage en god avatar på fattige 64 x 64 pixels. Det er ikke verdens undergang, men jo større, jo bedre blir kvaliteten på avatarene. :P

 

Det er ikke minst god plass under nicket til der innlegget starter. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid ment at denne siden er et utstillingsvindu for fotballsider.

Først og fremst for godt språk, ingen hets mot mennesker som er forskjellige fra hovedstrømmen, full av deltagere som forsøker lage gode debatter og ikke minst fylt opp av så forskjellige mennesker, alder, kjønn, bosted mm, som alle har en felles interesse; klubben.

Men det er klart at det kan synes noe spett at det går mange dager mellom oppdateringer av nyhetene på forsiden. Når så mange ønsker skrive har jeg følgende forslag; la de få prøve seg.

Skjønner godt at det er frivillige som driver dette, er selv frivillig i annen arena og vet det kan være en tidspresse, men det er egentlig ikke noe argument om det står folk i kø med bedre tid, som også vil være frivillige. Benytt frivilligheten for det den er verdt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...