Eboue Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Det hadde vært fint med noen forbedringer på forumet / siden når neste sesong starter. - Hva med muligheten til å gi karakterer til spillerne etterkamper, slik at vi på den måten kan kåre månedens og årets spiller på en rettferdig måte . - En live chat hadde vært fint å få vekk alt av utbrudd og lignende i kamptrådene For at forumledelsen ikke tror at det kun er èn som mener dette, skriver jeg bare under på dette innlegget. Karaktersystem og live chat hadde vært en stor forbedring til forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Det hadde vært fint med noen forbedringer på forumet / siden når neste sesong starter. - Hva med muligheten til å gi karakterer til spillerne etterkamper, slik at vi på den måten kan kåre månedens og årets spiller på en rettferdig måte . - En live chat hadde vært fint å få vekk alt av utbrudd og lignende i kamptrådene For at forumledelsen ikke tror at det kun er èn som mener dette, skriver jeg bare under på dette innlegget. Karaktersystem og live chat hadde vært en stor forbedring til forumet. Enig me dere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 støttes her òg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Hvorfor går det bare ann å legge ut et bilde i hver post? Jeg syntes det er dårlig. Tenker på Arsenal Norway da, tenkte jeg skulle bruke Photoshop til å lage logo og drakter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Går det ann og bytte brukernavn ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Kontakt Internettansvarlig. Men han er fryktelig lite aktiv her for tiden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Et forslag til forbedring er at vi får flere nyheter, kanskje kunne vi fått dagens rykter osv i tillegg. I tillegg er den suporter butikken vi har her utrolig dårlig, du finner mer Arsenal drakter, bekledning og effekter på Torshov sport enn det du gjør her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Tidenes beste side ass! Ikke kommet nyheter på nesten en uke og ikke noe referat fra en kamp som har vært for en og en halv måned siden. Ekstremt bra!!! Dere gjør en ekstremt bra jobb!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Er det mulig å søke om å få bli skribent på forsiden? Hvis den er så dårlig, så har jeg gjerne lyst til å gjøre den bedre. (Jeg syntes siden er helt okei) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Tidenes beste side ass! Ikke kommet nyheter på nesten en uke og ikke noe referat fra en kamp som har vært for en og en halv måned siden. Ekstremt bra!!! Dere gjør en ekstremt bra jobb!!! Hva faen er galt med deg? Det er frivillige som driver hele denne supporterklubben og du bare klager? Folk har faktisk en vanlig hverdagsjobb også, kan ikke sitte på gunners.no hele dagen å skrive nyheter, når man faktisk må tjene til livets opphold. Idiot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Tidenes beste side ass! Ikke kommet nyheter på nesten en uke og ikke noe referat fra en kamp som har vært for en og en halv måned siden. Ekstremt bra!!! Dere gjør en ekstremt bra jobb!!! Du får gi et bidrag selv da vettu, i stedet for å kjefte på andre som gjør dette på fritiden og har andre ting i livet å ta seg til også.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 jeg har mange ganger spurt om å bli skribent men jeg får ikke lov... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Hvorfor får du ikke lov? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Hvorfor får du ikke lov? Jeg vet ikke, men jeg må uannsett unnskylde alle i gunners.no for det jeg sa om nettsiden. Jeg burde formulert det annerledes, selv om det åpenbart er forbedringspotensiale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Det er jo synd, de burde da vurdere å ta inn flere skrivevillige skribenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Hva med større avatarer slik som det var i gamledager? Vel, noen (uten å nevne navn ) hadde nok litt stor avatar, men litt større enn de vi har nå kan vel ikke skade? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Hva med større avatarer slik som det var i gamledager? Vel, noen (uten å nevne navn ) hadde nok litt stor avatar, men litt større enn de vi har nå kan vel ikke skade? 100x100 px er jo standard på de fleste forum. Synes vi også kunne hatt det, så jeg er helt enig, McLaren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Jeg synes avatarene nå er helt perfekte. Ikke for skrikete, ikke for små. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted July 16, 2008 Author Report Share Posted July 16, 2008 Problemet er bare at det er ganske vanskelig å lage en god avatar på fattige 64 x 64 pixels. Det er ikke verdens undergang, men jo større, jo bedre blir kvaliteten på avatarene. Det er ikke minst god plass under nicket til der innlegget starter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Jeg har alltid ment at denne siden er et utstillingsvindu for fotballsider. Først og fremst for godt språk, ingen hets mot mennesker som er forskjellige fra hovedstrømmen, full av deltagere som forsøker lage gode debatter og ikke minst fylt opp av så forskjellige mennesker, alder, kjønn, bosted mm, som alle har en felles interesse; klubben. Men det er klart at det kan synes noe spett at det går mange dager mellom oppdateringer av nyhetene på forsiden. Når så mange ønsker skrive har jeg følgende forslag; la de få prøve seg. Skjønner godt at det er frivillige som driver dette, er selv frivillig i annen arena og vet det kan være en tidspresse, men det er egentlig ikke noe argument om det står folk i kø med bedre tid, som også vil være frivillige. Benytt frivilligheten for det den er verdt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 Hvorfor har ikke forumet den funksjonen at man kan laste opp et bilde direkte fra pc'en, slik som det går an på for eksempel diskusjon.no? Det hadde gjort "bildelek" mye enklere Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Hvorfor har ikke forumet den funksjonen at man kan laste opp et bilde direkte fra pc'en, slik som det går an på for eksempel diskusjon.no? Det hadde gjort "bildelek" mye enklere Dessuten er forum-klokken en time for tidlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.