Jump to content

Forslag til forbedringer


Skorpey

Recommended Posts

Mange fine inlegg her ja. Jeg støtter forsalget om et strengere forum, men det store problemet er hvor grensen skal gå. Alle er så klart enige i at banning og personangrep er fy. One-liners likeså. Jeg må si meg skyldig i posting av innlegg angående streams i kamptråder, men føler jeg har skjerpet meg på dette. Skrivefeil er noe som jeg synes er undvendig å hakke ned på. Ikke alle er like gode i norsk, så det er urimelig å hakke ned på dette ettersom mange her ikke engang har fullført skolen. Mobspråk er derimot bannlyst.

 

Hva med å lage en egen "spamme-tråd" der folk kan skrike ut det de vil UNDER kampen? Alt av små kommentarer, frustrasjon og lignende kan skrikes ut der. Refleksjoner, tanker, spillerbørs og lignende diskuteres i kamptråden FØR, I PAUSEN og ETTER (gjerne minst et par timer etter kampslutt) kampen, eventuelt lage en egen tråd om helt spesielle hendelser.

 

For å hindre one-liners (hvis det er mulig å utføre endringen): Endre antall post med gjennomsnittlig antall tegn pr. post. Da er det faktisk litt stas å være blant de med høyest gjennomsnitt B). Vi får bare håpe at lengre innlegg ikke fører til lange innlegg med enda mere oppgulp :P

 

Her er jeg enig i alt, Magnus87!

 

Slike "under-kamp-tråder" høres jo meget bra ut, og det har jo vært tatt opp før. Tror det kunne løst mye, og de som ikke har tilgang til å se kampen, eller rett og slett vil få ut agressjon eller fortelle om sitt syn på kampen underveis. Her kunne de som ikke vil ha slike småposter bare unngå å lese, og hoppe over hele tråden. Og så kan det opprettes en hoved-kamptråd som vanlig hvor man kan diskutere før, i pausen og etter kamp.

 

Det siste du sier var jo en knallidè! Hvis det er mulig så hadde det jo vært en meget bra ting å ha gjennomsnittlig antall bokstaver (tegn) i hver post som teller, istedenfor innleggstall som teller.

Uansett så mener jeg at hele "Top 10 posters" kan fjernes. Den er egentlig helt unødvendig, og den kan fort føre til at mange vil skrive bare for å få innlegg.

 

Tror egentlig ikke det er store grep som trengs for å endre forumet litt:

  • Få inn flere moderatorer (2-3 stykker).
  • Opplegg med to kamptråder; en vanlig kamptråd, og en hvor man kan diskutere under kamp.
  • Fjerne post-teller totalt (kan gjerne erstattes med gj.snittlig antall bokstaver pr. post).

Tror vi hadde fått sett endringer til det bedre hvis (noen av) disse punktene hadde blitt tatt grep om.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Personlig mener jeg at kamptråder godt kan flyte over av spontane og "skrive-i-kampens-hete" kommentarer. Dog forstår jeg de av dere som ikke vil ha det slik, da det kan bli meget uryddig og veldig usaklig. Ser det er flere tips over her, men støtter veldig Helmik'ns "Opplegg med to kamptråder; en vanlig kamptråd, og en hvor man kan diskutere under kamp.".

 

Mitt forslag til å få orden på dette problemet er å lage en chatboks en eller annen plass på forumet. Selvfølgelig er den bare tilgjengelig fra kampstart til slutt, og man må logge seg inn med vanlig brukernavn og passord. Her kan det jo også bli en del tull, og folk kan spamme i 1000-vis, derfor ville en slik boks krevd at det hadde vært en moderator til stede. Tenker på noe à la live.vg.

 

 

Edit:

 

Litt mer eksakt blir det slik at skrivingen av de spontane og følelsesmessige meldingene under kampen foregår i chatboksen, mens kamprapportene, spillerkarakterene osv havner i kamptråden.

 

Det hadde selvfølgelig vært lettest om alle sluttet å skrive slike meldinger i kamptråden, men for oss som ser kamper på stream er det greit å sitte å skrive og høre hva andre mener og slikt. En egen chatboks for gunners.no-medlemmer hadde passet utmerket samtidig som dritten i kamptråden forsvinner (forhåpentligvis). Vi kan jo selvfølgelig sitte på vg sin boks, men der er det verre tilstander enn her inne pga. andre fans.

Link to comment
Share on other sites

Flere gode forslag har kommet i denne tråden, slik jeg ser det.

 

* Flere moderatorer, men kanskje det burde holde med et par stykker ekstra? Er jo viktig at de slår ned på det de skal slå ned på, og det er lettere å jobbe for en felles løsning så lenge det ikke er for mange innblandet?

 

* Strengere linje på hva man forventer og krever på innlegg, og da tenker jeg på one-linere, personhets, og innlegg som ikke gir noen noe som helst av nytte. Tar man å strammer inn dette, ja så vil det generelle nivået økes uten at folk faktisk begynner å legge inn flere innlegg. Jeg tror fortsatt at mange vil bruke mer tid på dette forumet, om forumet gir mer tilbake (fakta, historie, og det å få være med å dele sine synspunkter i en debatt fra flere vinkler)

Kanksje man bruker de 30 minuttene ekstra pr dag, istedenfor å lese rundt for seg selv på andre nettsteder.....siden i perioder er det et slit med å lete frem til innlegg som gir mening, eller som man ønsker å debatere om.

 

* Det å ha en chat under kamper er slett ikke en dum tanke, for dette er jo noe man kan slette etter kampslutt. Da kan de som ønsker å delta, logge seg inn å være med.

Da vil også forumet stå bedre utad, siden x-antall innlegg som ofte kommer under kamp rett og slett er søppel å ha stående på et forum (min mening).

Vi er Arsenal, og vi kan også klare å ha et forum hvor andre supportere kan misunne innholdet og kvaliteten på et slikt nettsted.

 

La oss kjempe sammen for et bedre forum. Jeg håper at MOD går sammen fremover for å evt finne løsninger på hvordan dette forumet kan bli bedre, og mer attraktivt for å ta del i. Selvsagt, om det er en stor andel som ønsker å gjøre noe med dette, noe som det virker som det er etter noen innlegg i denne tråden de siste dagene.

 

Bra folkens!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i det du skriver, vieira04. Allikevel føler jeg at det er litt feil tråd å bruke som eksempel. Kamptrådene er alltid slik de var i går, og har alltid vært slik (ihvertfall over de siste årene jeg har vært her inne), og å plutselig ta det opp nå blir litt rart. Da hadde det vært bedre å tatt det opp i starten, når det hadde vært bra før, men plutselig fløt over og begynte å bli et problem.

 

Jeg ble selv quotet i kamptråden i går, fordi jeg visstnok skal ha "spammet". Spamming er ikke lov på forumet, det står det i reglene. Men hva er spam? Hva er regelen for hva som er et "dårlig" og "unødvendig" innlegg. Det er jo klart at hvis alle kun skulle ha skrevet "nødvendige" innlegg, så hadde det ikke blitt noen aktivitet her inne, for folk hadde vært redde for å skrive et "unødvendig" innlegg, og dermed valgt å ikke skrevet i det hele tatt.

 

Ingen moderatorer grep såvidt jeg vet ikke inn i går, og en annen ting som også står i reglene, det er at folk ikke skal "leke moderatorer". Det var det en del folk som gjorde i går. Dette har jeg selv vært skyldig i tidligere, men føler at jeg har forbedret meg her, og våger derfor å si litt her. Men her tenker jeg ikke på poster med konstruktiv kritikk og forslag, slik vieira04 legger frem her, for det er jo en grunn til at denne tråden er her, men slikt som blir skrevet i kamptråden og andre tråder. For det første så har ikke det noe med kampen å gjøre, og dermed ikke bør tas opp der av den grunn, og at på lik linje med spamming så er også å leke moderator en overtredelse av reglene på forumet.

 

Som dere ser så forholder jeg meg nøytral her, selv om jeg selvsagt skulle sett at forumet var nærmest perfekt og at man kunne bruke dagen på å lese gode, fyldige og "nødvendige" innlegg, istedenfor å ble meg gjennom ørten hundre onelinere. Men skal dette skje, må så godt som alle ta seg sammen. Jeg er på langt nær uskyldig i denne saken, og de fleste skriver til tider såkalte "unødvendige" innlegg. I tillegg til dette så må det bli flere, og mer aktive moderatorer som viser seg i forumet og får den respekten de trenger for å ha et godt grep om medlemmene i forumet.

har avkreftet at jeg mente quotingen som et motsvar til deg i kamptråden og utdypet hva jeg mente (selv om det er kanskje er off-topic å diskutere kamptråden i kamptråden, så tenker jeg det er mer virkningsfullt enn å gjøre det her). jeg har aldri sett noen sammenheng mellom quoting og kritikk. hvis jeg ville "gått løs" på deg kan du stole på at jeg ville vært mer direkte og omtalt dine innlegg spesifikt. :P jeg skrev generelt om det som skjedde i kamptråden og om hvordan folk oppførte seg der.

 

jeg vet ikke om noe av dette du skriver ovenfor var spesielt myntet på min kritikk av andre innlegg i kamptråden. i så fall må du være mer konkret, så kan vi diskutere det.

 

til resten:

jeg er som Helmik bare delvis enig i Vieira04. folk er forskjellige og det lar seg ikke gjøre å måle hva som er er kvalitativt bra debatt for alle. vi må derfor ha en viss takhøyde for at folks meninger. det betyr ikke at jeg ikke vil si i fra når jeg mener noe er "bortkastede innlegg" (som det kalles ovenfor her) og misbruk av min tid. folk må tenke på at andre også bruker forumet og ikke bare spy ut enveiskommunikasjon. vi er her debattere Arsenal ikke for å skrive hver vår nettdagbok om hvor bedritent vi synes alt er.

 

så Helmik igjen:

herunder kommer det jeg kalte "spamming" i kamptråden. hva er pointet med at folk skriver innlegg med eder og galle mot Wengers disposisjoner som de aldri forventer å få motsvar på? eller gjentar som 10. person at det har blitt rødt kort eller mål? eller hvor elendig Almunia var da det blei baklengs uten noen begrunnelse? (igjen dette gjaldt ikke deg spesifikt, men du tok det nå opp igjen)

 

kanskje jeg ikke forstår konseptet kamptråd, men hvis diskusjonen pågikk i pub hadde jeg forlatt den med en gang (og jeg har sittet på pub med en gjeng ruskete briter i noen måneder og sett kamp, så jeg tåler litt). det finnes ikke noe sosialt i slik meningsutveksling. heller er det ingen diskusjon eller debatt. eller har jeg misforstått. er det kanskje ikke det det skal være. kanskje det bare skal være en lang kaotisk følelsesmessig utblåsning hvor ingen hemninger finner sted?

 

jeg undrer og jeg får sikkert svar, men det er vel bare "pappakulturen" som leser slike tråder? og jeg er vel en av dem.. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi faktisk er ganske enige bold marauder, ut ifra det du skrev i ditt forrige innlegg: (og hva jeg hele tiden har prøvd å få frem) :P

 

"jeg er som Helmik bare delvis enig i Vieira04. folk er forskjellige og det lar seg ikke gjøre å måle hva som er er kvalitativt bra debatt for alle. vi må derfor ha en viss takhøyde for at folks meninger. det betyr ikke at jeg ikke vil si i fra når jeg mener noe er "bortkastede innlegg" (som det kalles ovenfor her) og misbruk av min tid. folk må tenke på at andre også bruker forumet og ikke bare spy ut enveiskommunikasjon. vi er debattere Arsenal ikke for å skrive hver vår nettdagbok om hvor bedritent vi synes alt er."

 

Jeg har hele tiden sagt at vi har forskjellige kunnskaper, og forskjellige erfaringer i livet. Alle uansett alder, skal få lov til å skrive sine meninger på forumet, bare de holder seg innenfor en viss ramme som burde være opplagt:

* Hvorfor man mener akkurat dette?

* Seriøsitet /saklighet

* Normalt språkbruk

* NULL personhets

 

Jeg er imot dette utrolige språkbruket, one-linere, personhetsen, og da innlegg som ikke gir noen som helst mening eller tyngde: f.eks: Wenger er en idiot (dette er et eksempel, og ikke tatt ut ifra noe)

Dette burde gjelde alle, uansett om de er 12 år eller 98 år.

 

Har aldri ment at det ikke skal være takhøyde for hva folk skal få mene, men det eneste jeg ber om er at det skal diskuteres saklig.

Dette burde jo egentlig være normalt og opplagt, eller hva?

Vi har alle en klubb som opptar oss, og vi burde da også klare å skape et forum som vi burde bli stolt av. Både unge og gamle.

 

Om det må føre til strengere regler med tanke på utestengelser eller andre veier å gå, er det som blir prøvd debattert i denne tråden.

Jeg tror desverre at ting må gjøres, siden det er ikke første gang dette temaet har blitt tatt opp uten noe særlig god utvikling.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i det du skriver, vieira04. Allikevel føler jeg at det er litt feil tråd å bruke som eksempel. Kamptrådene er alltid slik de var i går, og har alltid vært slik (ihvertfall over de siste årene jeg har vært her inne), og å plutselig ta det opp nå blir litt rart. Da hadde det vært bedre å tatt det opp i starten, når det hadde vært bra før, men plutselig fløt over og begynte å bli et problem.

 

Jeg ble selv quotet i kamptråden i går, fordi jeg visstnok skal ha "spammet". Spamming er ikke lov på forumet, det står det i reglene. Men hva er spam? Hva er regelen for hva som er et "dårlig" og "unødvendig" innlegg. Det er jo klart at hvis alle kun skulle ha skrevet "nødvendige" innlegg, så hadde det ikke blitt noen aktivitet her inne, for folk hadde vært redde for å skrive et "unødvendig" innlegg, og dermed valgt å ikke skrevet i det hele tatt.

 

Ingen moderatorer grep såvidt jeg vet ikke inn i går, og en annen ting som også står i reglene, det er at folk ikke skal "leke moderatorer". Det var det en del folk som gjorde i går. Dette har jeg selv vært skyldig i tidligere, men føler at jeg har forbedret meg her, og våger derfor å si litt her. Men her tenker jeg ikke på poster med konstruktiv kritikk og forslag, slik vieira04 legger frem her, for det er jo en grunn til at denne tråden er her, men slikt som blir skrevet i kamptråden og andre tråder. For det første så har ikke det noe med kampen å gjøre, og dermed ikke bør tas opp der av den grunn, og at på lik linje med spamming så er også å leke moderator en overtredelse av reglene på forumet.

 

Som dere ser så forholder jeg meg nøytral her, selv om jeg selvsagt skulle sett at forumet var nærmest perfekt og at man kunne bruke dagen på å lese gode, fyldige og "nødvendige" innlegg, istedenfor å ble meg gjennom ørten hundre onelinere. Men skal dette skje, må så godt som alle ta seg sammen. Jeg er på langt nær uskyldig i denne saken, og de fleste skriver til tider såkalte "unødvendige" innlegg. I tillegg til dette så må det bli flere, og mer aktive moderatorer som viser seg i forumet og får den respekten de trenger for å ha et godt grep om medlemmene i forumet.

har avkreftet at jeg mente quotingen som et motsvar til deg i kamptråden og utdypet hva jeg mente (selv om det er kanskje er off-topic å diskutere kamptråden i kamptråden, så tenker jeg det er mer virkningsfullt enn å gjøre det her). jeg har aldri sett noen sammenheng mellom quoting og kritikk. hvis jeg ville "gått løs" på deg kan du stole på at jeg ville vært mer direkte og omtalt dine innlegg spesifikt. :P jeg skrev generelt om det som skjedde i kamptråden og om hvordan folk oppførte seg der.

 

jeg vet ikke om noe av dette du skriver ovenfor var spesielt myntet på min kritikk av andre innlegg i kamptråden. i så fall må du være mer konkret, så kan vi diskutere det.

 

herunder kommer det jeg kalte "spamming" i kamptråden. hva er pointet med at folk skriver innlegg med eder og galle mot Wengers disposisjoner som de aldri forventer å få motsvar på? eller gjentar som 10. person at det har blitt rødt kort eller mål? eller hvor elendig Almunia var da det blei baklengs uten noen begrunnelse? (igjen dette gjaldt ikke deg spesifikt, men du tok det nå opp igjen)

 

kanskje jeg ikke forstår konseptet kamptråd, men hvis diskusjonen pågikk i pub hadde jeg forlatt den med en gang (og jeg har sittet på pub med en gjeng ruskete briter i noen måneder og sett kamp, så jeg tåler litt). det finnes ikke noe sosialt i slik meningsutveksling. heller er det ingen diskusjon eller debatt. eller har jeg misforstått. er det kanskje ikke det det skal være. kanskje det bare skal være en lang kaotisk følelsesmessig utblåsning hvor ingen hemninger finner sted?

 

Den eneste grunnen til at jeg reagerte på at du quotet meg, det var selvsagt at det må ha vært en grunn til at du quotet meg. Selvsagt føler jeg meg "truffet" når du quoter meg i sammenheng med kritikk mot kamptrådene her på forumet, og føler at jeg må forsvare meg.

 

Har forøvrig ikke sett posten som du skrev i kamptråden, før nå når du sa du hadde skrevet et innlegg der, og da blir jo saken litt annerledes. Ingen av de punktene du lister opp der føler jeg meg truffet av noe særlig mer enn andre på forumet. Som sagt så var den eneste grunnen til at jeg reagerte, at du quotet nettopp meg. Derfor følte jeg at jeg hadde tråkket over en grense, da du kritiserte meg spesielt (trodde jeg da. Saken er annerledes nå når jeg har lest innleggene dine senere.), selv om du ikke satte fingeren på akkurat hva jeg hadde gjort galt.

 

Men du har selvsagt rett i det du skriver angående kamptråd, og jeg er helt enig med deg. Det er grenser for hva man skal skrive også i kamptrådene, selv om jeg mener at de bør være noe løsere enn andre tråder, hvor man både har lengre tid å skrive ting på, og at man kanskje er litt mer seriøs (i og med at man fort kan bli opphauset av kampens hete). Jeg har selv skrevet opp til flere ganger at man kanskje heller bør holde seg vekke i fra tastaturet når man ikke har annet å skrive enn kun drittprat og usakligheter, og holder fremdeles på det. Allikevel så har det vel ikke blitt satt en endelig grense for kamptrådene og hvordan minimumsnivået på postene i kamptrådene skal være. Derfor blir det vanskelig for moderatorene å gripe inn i tillegg, og alt kan gå litt av hengslene.

 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg etter hvert støtter vieira04 hundre og ti prosent i det han skriver her i tråden. Tror han sitter med løsningen på mye av dette her inne, og jeg håper at noe kan skje hvis ledelsen for nettsiden leser postene her i tråden. Forumet ville eventuelt blitt løftet mange hakk opp.

 

Forøvrig kunne en chatbox vært noe å ha også til vanlig i forumet, og ikke kun under kampene. Men da burde det vel vært et valg hvor man kunne slå den av om man ville, slik at ikke et nytt irritasjonsmoment ble opprettet. Men det er jo noe som mange forum har, og hvis det var en slik ting på forumet så ville nok mange av småpostene blitt eliminert fra trådene.

Link to comment
Share on other sites

Mye riktig i det dere skriver, men jeg mener at en kamptråd fint kan inneholde følelsesmessige innlegg. Tror ikke de som skriver det forventer svar heller. Men å diskutere Wengers disposisjoner og dommerens bedømninger blir to sider av samme sak. Alt som dreier seg om kampen hører inn under en kamptråd. De som har problemer med det, kan jo bare spole frem til slutten av tråden.

 

Poenget er at vi er tilhengere av samme klubb og vi har alle forskjellige måter å holde med vårt lag på. Vennligst respekter det. Kamptråder skal vel ikke være en konkuranse i journalistikk? Det må i så fall bli etter kamp eller i pausen, med komentering og karaktrergivning av matchen.

 

Jeg stemmer ja til det forumet vi har idag. Synes det fungerer som det skal. Synes likevel at moderator kan slette innlegg om hvilken dag er det idag osv. Ting som anngår Arsenal, Wengers disposisjoner, hvordan laget fungerer, hvordan man føler att det går, hvilke spillertyper man savner, glede ved scooring, sorg ved scoring i mot, avmakt med å ikke putte ballen i mål, dårlig forsvarsspill, spillere som fungerer og ikke fungerer ol. -Er helt på sin plass å ha med i kamptrådene.

 

Så får de seriøse vurderingene komme til sin rett etter kamp. -Når medlemmene har fått tenkt seg om. Jeg har stor glede av å lese slike innlegg. De som er gode skribenter får spare seg til slutten av innlegget til folk er ferdige med å diskutere og har fått sin utblåsning for nøye eller misnøye. Synes det blir for passivt å la være og skrive, men å bruke tiden sin på å klage. Det jeg har merket meg er ett par av de som klager mest ikke har noen problem med å gå off topic, og hale ut diskusjoner om bagateller i det lengste.

 

Det jeg derimot mener dere kan gjøre noe med for å få ett mere oversiktilig forum er å sette en begrensning i størrelsen på bildene i folks signatur.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg stemmer ja til det forumet vi har idag. Synes det fungerer som det skal. Synes likevel at moderator kan slette innlegg om hvilken dag er det idag osv. Ting som anngår Arsenal, Wengers disposisjoner, hvordan laget fungerer, hvordan man føler att det går, hvilke spillertyper man savner, glede ved scooring, sorg ved scoring i mot, avmakt med å ikke putte ballen i mål, dårlig forsvarsspill, spillere som fungerer og ikke fungerer ol. -Er helt på sin plass å ha med i kamptrådene.

 

 

Det er vel akkurat slik det er på puben. Én person hopper ikke i taket om det blir mål, mens resten blir sittende - fordi det ville vært dumt om flere gjorde det samme. Én person roper ikke "åoouhh" når det er en stor sjangse - det ville jo vært merkelig og "gammelt nytt" om 18 stk gjorde det... Og ja, dere forstår hvor jeg vil. Det blir akkurat slik her inne under kampene også. Veldig spennende og engasjerende at det er full debatt og fram og tilbake for dem som ser på streams og "gidder" å sitte på pc-en under kampene, mener jeg. Dog står jeg fast ved forslaget om en chatboks :) Det løser problemet for dem som ikke gidder å lese kamptrådene pga slikt tull og det blir mer "diskusjonsaktig" (går raskere...) for dem som sitter på pc-en eller med laptopen foran tv-en.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at innleggsfrekvensen går drastisk ned på forumet. Hva bety det? Jo, etter mitt hode at folket (les det jeg mener er seriøse og dyktige debatanter) etterhvert begynner å skygge unna forumet i større og større grad. De gidder rett og slett ikke mer. Grunn? Det har vi vært inne på i flere tråder men vieira4`s gjennomgang tidligere i denne tråden dekker det meste. Skal forumet til slutt bare bestå av fjortiser og mindre skriveføre debatanter? Jeg har ingenting i mot fjortiser, der har vi alle vært en gang, men de må være her i kombinasjon med ande aldersgrupper, ikke bare sine egne.

 

Hovedgrunnen er tror jeg, som jeg har sagt ved flere anledninger, kamptrådenes ekstremt dårlige kvalitet. Seriøse debatanter GIDDER IKKE lese kvalme innlegg med bannskap, personhets og spillerhets over en lav sko, mas av tretten på dusinet om streams o.l., innlegg hvor det ikke finnes snev av inteligens what so ever. Jeg tror svarer på å få opp nivået er å få VEKK disse innleggene. Og det gjøres best ved å igjen opprette en chatlinje. Dermed er mitt spørsmål til internettansvarlig som følger: Lar dette seg gjøre? Kan vi få chatt`en tilbake, slik at nivået på dette forumet igjen kan komme opp på et akseptabelt nivå?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at innleggsfrekvensen går drastisk ned på forumet. Hva bety det? Jo, etter mitt hode at folket (les det jeg mener er seriøse og dyktige debatanter) etterhvert begynner å skygge unna forumet i større og større grad. De gidder rett og slett ikke mer. Grunn? Det har vi vært inne på i flere tråder men vieira4`s gjennomgang tidligere i denne tråden dekker det meste. Skal forumet til slutt bare bestå av fjortiser og mindre skriveføre debatanter? Jeg har ingenting i mot fjortiser, der har vi alle vært en gang, men de må være her i kombinasjon med ande aldersgrupper, ikke bare sine egne.

 

Hovedgrunnen er tror jeg, som jeg har sagt ved flere anledninger, kamptrådenes ekstremt dårlige kvalitet. Seriøse debatanter GIDDER IKKE lese kvalme innlegg med bannskap, personhets og spillerhets over en lav sko, mas av tretten på dusinet om streams o.l., innlegg hvor det ikke finnes snev av inteligens what so ever. Jeg tror svarer på å få opp nivået er å få VEKK disse innleggene. Og det gjøres best ved å igjen opprette en chatlinje. Dermed er mitt spørsmål til internettansvarlig som følger: Lar dette seg gjøre? Kan vi få chatt`en tilbake, slik at nivået på dette forumet igjen kan komme opp på et akseptabelt nivå?

Det er som om jeg skulle sagt det selv. Etter en kamp hvor Arsenal har tapt poeng, gidder jeg sjelden gå inn for å lese/skrive for jeg ender bare opp mer frustrert. Nå er ikke jeg den beste debatanten her, men er det en ting jeg misliker sterkt, så er det at veien fra himmel til helvette er så inni hampen kort. Nå vet jeg at de som skriver her inne sjeldent sitter på Emirates, men tenk deg at Fabregas synes det positive med å spille på bortebane er at de slipper presset fra fansen! Mange av de som sitter å skriver her inne er av helt samme type som mange av tilskuerne på The Grove. Late arrival, early leavers. Piper laget ut ved pause og klager ved den minste motgang. Banner spillere nord og ned. En mer utdypet artikkel jeg leste her om dagen anbefales på det sterkeste:

 

http://thirdgen.wordpress.com/2008/04/07/a...merly-known-as/

Link to comment
Share on other sites

Har et forslag om at man skal få svar av admins her inne.. Jeg har sendt tre PM, uten at jeg har fått noe som helst svar tilbake, og det synes jeg er for svakt..

Ok, kanskje han har mye å gjøre, men det må da gå ant å få svar etter ca en måned?

 

Setter pris på at Internettavsvarlig kan svare meg på min PM B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ingen moderatorer grep såvidt jeg vet ikke inn i går,

 

Jeg slettet nå i hvert fall noen innlegg. Mer gidder jeg rett og slett ikke gjøre. Skal man stramme inn på retningslinjene kreves det også flere moderatorer.

dette er dårlig jobbet Evju

 

jeg vil gjerne skrive nyheter på gunners.no

 

Hva gjør jeg for å bli skribent?

Link to comment
Share on other sites

Ingen moderatorer grep såvidt jeg vet ikke inn i går,

 

Jeg slettet nå i hvert fall noen innlegg. Mer gidder jeg rett og slett ikke gjøre. Skal man stramme inn på retningslinjene kreves det også flere moderatorer.

dette er dårlig jobbet Evju

 

 

Jaha, utdyp gjerne?

Link to comment
Share on other sites

Foreslår at dere åpner et nytt underforum under "Arsenal FC", som skal hete Spillere og ledere. I den tråden poster man tråder om forskjellige spillere eller ledere, og da helst alle sammen innenfor Arsenal. Dette vil gjøre at det ikke skal bli så mange tråder under "Arsenal" underforumet.

 

I tillegg til at man skal opprette trådene, synes jeg man kan skrive fakta om spilleren/lederen og kanskje slenge på et bilde av personen. Tror dette kunen blitt bra :blink:

Link to comment
Share on other sites

Foreslår at dere åpner et nytt underforum under "Arsenal FC", som skal hete Spillere og ledere. I den tråden poster man tråder om forskjellige spillere eller ledere, og da helst alle sammen innenfor Arsenal. Dette vil gjøre at det ikke skal bli så mange tråder under "Arsenal" underforumet.

 

I tillegg til at man skal opprette trådene, synes jeg man kan skrive fakta om spilleren/lederen og kanskje slenge på et bilde av personen. Tror dette kunen blitt bra ;)

Hva blir da trådene i underforumet Arsenal, da?

Link to comment
Share on other sites

Alt det andre som omhandler Arsenal og ikke spillere/ledere? :)

Og det er...?? :P

 

For og nevne noen som står på den første siden under Arsenal:

 

The "Webster clause",

Drakten 2006/07,

Arsenals profil,

Tippekonk.

Terminliste 2008/09,

Hvor leser du Arsenal nyheter?,

Dersom du tenker på å forlate Arsenal i sommer.

 

Men det blir vel litt rotete hvis alle spillere/ledere skal diskuteres under en tråd??

 

Men det med fakta og bilder er jeg enig i ;)

Link to comment
Share on other sites

Men det blir vel litt rotete hvis alle spillere/ledere skal diskuteres under en tråd??

Alle spillerne og lederne vil få hver sin tråd, under et nytt underfourm jeg mener de burde åpne.. Om du skjønner :)

Link to comment
Share on other sites

Men det blir vel litt rotete hvis alle spillere/ledere skal diskuteres under en tråd??

Alle spillerne og lederne vil få hver sin tråd, under et nytt underfourm jeg mener de burde åpne.. Om du skjønner :P

 

Ååja.. Da skjønner jeg.

Det virker genialt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Jeg er medlem i Arsenal Norway, så har jeg midt på det rene ihvertfall.. : )

 

jeg lurer på hvorfor den som har ansvaret for siden er så treg med å legge opp nyheter.. nå i "Silly Season" er det jo kjekt å legge opp alt nytt det står om Arsenal fra VG, Dagbladet, Nettavisen o.l, isteden for å bare ha det på forumene.. for forumene er svært rotete synes jeg !

 

^^ Go Gunners <3

 

Glemmer ikke Arsenal - Chelsea kampen 1-0 :D Sykeste fotballminnet mitt.. ihvertfall så langt !

Link to comment
Share on other sites

Jeg er medlem i Arsenal Norway, så har jeg midt på det rene ihvertfall.. : )

 

jeg lurer på hvorfor den som har ansvaret for siden er så treg med å legge opp nyheter.. nå i "Silly Season" er det jo kjekt å legge opp alt nytt det står om Arsenal fra VG, Dagbladet, Nettavisen o.l, isteden for å bare ha det på forumene.. for forumene er svært rotete synes jeg !

 

^^ Go Gunners <3

 

Glemmer ikke Arsenal - Chelsea kampen 1-0 B) Sykeste fotballminnet mitt.. ihvertfall så langt !

 

Hei Staaland

Det er ikke den samme som har ansvaret for sidene som legger ut nyheter. Undertegnede oppdaterer nyhetene, men dette er dugnadsarbeid og jeg har, som andre, andre ting å gjøre.

Jeg legger kun ut nyheter jeg kan stå inne for, de norske sidene du nevner kikker jeg ikke på engang, jeg henter all informasjon fra seriøse engelske medier.

I Silly Season dukker det opp et ganske stort antall rykter rundt enhver klubb. Langt de færreste av disse er seriøse nyheter, og jeg bruker ikke tid på å formidle slurv fra useriøse nett"journalister".

Målet er selvsagt at du og alle andre skal kunne holde seg rimelig oppdatert på hva som skjer rundt Arsenal, men det er ikke mulig å formidle ALT som skjer rundt Arsenal. Likevel føler faktisk ikke at du går glipp av noe vesentlig informasjon her hos gunners.no.

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært fint med noen forbedringer på forumet / siden når neste sesong starter.

 

- Hva med muligheten til å gi karakterer til spillerne etterkamper, slik at vi på den måten kan kåre månedens og årets spiller på en rettferdig måte :).

 

- En live chat hadde vært fint å få vekk alt av utbrudd og lignende i kamptrådene

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...