Jump to content

Da havner gullet..


Baxrus

Recommended Posts

Baxrus har du bakrus eller noe sånn? Som Adebayor sa "We are united", og det er vi. Vi står sammen og kan klare dette! Så nei Baxrus, dette klarer vi! :(

 

 

Himmel og Helvete.

 

Det er ikke lange veien mellom de to plassene.

Det har arsenal vist oss i hele år.

Toppkamper mot Milan etc, og drittkamper mot Wigan, Villa etc..

 

Parallellene? Tja, ballberøringene er fra en annen verden når vi får det til å stemme, men vi fremstår som ett drittdårlig juniorlag når vi ikke klarer det. Passninger som ikke når frem, som faktisk er helt meningsløse. De taktiske valgene til spillerene varierer så noe inni helvete, at man kan faktisk lure på hva som skjer. Flamini sa senest etter kampen mot Milan, at det er stort å vinne slike kamper, men kampen mot Wigan er minst like viktig, og kanskje like vanskelig.

 

Flott tenkte jeg, da er de iallefall klare for kampen. Ikke faen om vi var. Jeg mistenker mange av arsenalspillerene til å ha for stor tro på seg selv, at ting går av seg selv med autopilot.

 

Vi kan gjerne klage på banen til Wigan Pathetic, men det er ingen unnskyldning. Blir faktisk smått irritert om Wenger tillater seg å bruke det som en faktor for dette tafatte forsøket på å spille en fotballkamp.

 

Skal ikke nevne gullsjansene våre, for etter sist kamp ble enkelte litt skuffet på måten jeg la det frem på, men når vi ikke evner å dra nytte av effekten etter å denge milan på bortebane, så ser det tynt ut. Ekstremt bra sesong alt i alt, men redd vi ikke når opp helt på slutten. Vennligst si at jeg tar feil når sesongen er over.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Du er jammen meg fryktelig til optimist må jeg si, og at du ikke evner å forstå at disse kjære spillerne våre kun er mennesker så begynner jeg virkelig å lure.

 

Enkelt for oss som sitter med potetgullet hjemme i stua og kjefter fordi de ikke gidder å løpe. Det er faktisk de som er der ute på den åkeren og jobber livet av seg, bare noen dager etter en knalltøff kamp i Italia.

 

Og hvorfor skal vi begynne å sutre nå, selv om vi kanskje ligger på andre plass etter at United har spilt sin hengekamp? Du har da vel ikke sett at United sutrer over at de ligger både 1 og 5 poeng bak oss. Gullkampen lever!

Link to comment
Share on other sites

Du er jammen meg fryktelig til optimist må jeg si, og at du ikke evner å forstå at disse kjære spillerne våre kun er mennesker så begynner jeg virkelig å lure.

 

Enkelt for oss som sitter med potetgullet hjemme i stua og kjefter fordi de ikke gidder å løpe. Det er faktisk de som er der ute på den åkeren og jobber livet av seg, bare noen dager etter en knalltøff kamp i Italia.

 

Og hvorfor skal vi begynne å sutre nå, selv om vi kanskje ligger på andre plass etter at United har spilt sin hengekamp? Du har da vel ikke sett at United sutrer over at de ligger både 1 og 5 poeng bak oss. Gullkampen lever!

 

 

Synes ikke LITT synd i dem engang. Med de lønningene får de jaggu løpe litt også.

Som sagt, Flamini påpeker at Wigan kampen er like viktig, Adebayour sier "We are United". Det høres så jævla flott ut, men ingen av dem viser det på banen i dag.

 

Hvorfor blir man stemplet som "sutrete" når man prøver å se på det foreliggende bak resultatene? Det er lov å stille kritiske spørsmål. Man trenger ikke være hjernedød selv om det er sitt eget lag som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Man U får garantert et par smeller til. De spiller borte mot Chelsea, og møter både oss og Liverpool hjemme. Garantert mins ett poengtap der spør du meg! Dersom Man U vinner hengekamper, leder de med ett fattig poeng. Vi er bedre i angrepsposisjon.

Link to comment
Share on other sites

Du er jammen meg fryktelig til optimist må jeg si, og at du ikke evner å forstå at disse kjære spillerne våre kun er mennesker så begynner jeg virkelig å lure.

 

Enkelt for oss som sitter med potetgullet hjemme i stua og kjefter fordi de ikke gidder å løpe. Det er faktisk de som er der ute på den åkeren og jobber livet av seg, bare noen dager etter en knalltøff kamp i Italia.

 

Og hvorfor skal vi begynne å sutre nå, selv om vi kanskje ligger på andre plass etter at United har spilt sin hengekamp? Du har da vel ikke sett at United sutrer over at de ligger både 1 og 5 poeng bak oss. Gullkampen lever!

 

 

Synes ikke LITT synd i dem engang. Med de lønningene får de jaggu løpe litt også.

Som sagt, Flamini påpeker at Wigan kampen er like viktig, Adebayour sier "We are United". Det høres så jævla flott ut, men ingen av dem viser det på banen i dag.

 

Hvorfor blir man stemplet som "sutrete" når man prøver å se på det foreliggende bak resultatene? Det er lov å stille kritiske spørsmål. Man trenger ikke være hjernedød selv om det er sitt eget lag som spiller.

 

Samme om du tjener 1 kr eller 100 mill så klarer du ikke løpe noe mer eller mindre hvis du er sliten og helt pudding i beina. Alle mennesker har en viss grense et sted, og det er vel ikke så vanskelig å forstå.

Link to comment
Share on other sites

Å tro at man surfer igjennom en hel sesong uten enkelte feilskjær er naivt. Alt lå til rette for en meget vannskelig bortekamp. Mange skader, få dager etter kjempe kampen i Milano, dårlig bane, hardt kampprogram og ikke minst ett Wigan lag som har blitt meget solid etter Bruce tok over.

 

Det var små marginer som skilte fra seier i dag, men Wigan hadde litt samme holdning til denne kampen som Arsenal hadde i Milano. De ofret alt i alle dueller, da spretter ofte ballen din vei.

 

All honnør til Wigan for en kjempeinnsats og ett velfortjent poeng.

 

Håper ikke denne perioden skal være forskjellen på en kjempe sesong og en nesten sesong. Synes gutta fortjener å vinne noe i år. De har motbevist alle kritikere.

 

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke du leste godt nok igjennom det jeg skrev.

 

Det var jo ikke som om de var slitne. På en vanlig dag, hadde vi vunnet 2-0 etter scoring av Adebayor (55 sek) og Cesc (89 min)

 

Jeg skjønner også at man blir sliten, men heldigvis er disse topptrente atleter. Skal tåle en kamp på Onsdag, og en ny kamp på søndag. De har de klart før.

 

Men konsentrasjonen er ikke til stede. MANGE personlige feil, hos nesten samtlige.

 

Har ikke helt mistet trua, vi er trossalt med til the bitter end, men jeg må få lov å se bak resultatene?

 

 

 

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med sesongen.

 

 

Jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan man være kjempefornøyde dersom man ikke vinner noe, og driter seg ut rett før mållinjen?

 

 

Hvis noen hadde sagt til deg i august at vi ledet serien med 2 poeng den 9. mars. Hadde du da blitt fornøyd med den opplysningen.

 

Hvis ja, tenk deg om en gang til før du konkluderer med hva som er bra og hva som er å drite seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er man ikke fornøyd med å bli nummer 2. Det er tankegang som hører til små klubber som Tottenham. Men ser man litt større på dette så er vi i ferd med å bygge opp ett lag som skal herje i mange år, både i PL og Europa.

 

Dette laget har gjort ekstreme fremskritt i år. Ingen ting er tapt. Vi kjemper for fult i de 2 største turneringene. Kan man be om så mye mer? Jeg nekter i hvertfall å miste hodet på grunn av ett par uavgjort resultater.

 

Imers: Uttalesene dine her røper at du fremdeles er ung og stort sett har vært med på solskinnsdager. Vi har blitt bortskjemt i mange år nå, og denne sesongen føyer seg inn i rekken av store Arsenal sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Det snur fort i fotballen, for tre kamper siden leda vi med seks poeng. ett par kamper før de leda Unitde med noen poeng, så gikk de på uavgjort og tap mot tottenham og Man c. og vi cruisa forbi. Når har det plutselig snudd, og vi har gått på 3 blemmer. Alle disse tre burde vært ungått. Men nå er det da slik at det ikke alltid er det antatt beste laget som vinner. Alle snakker om united og oss som vinnere av premier leauge, men kan jo bare påpeke at chelse kan avgjøre alt til sin fordel de også. Og det er de som tjener på alt snakket om oss og united. De får lov til og holde på i fred. Vinner de begge hengekampene sine så er de to poeng bak oss, og eventuelt tre poeng bak united(hvis de vinner sin) De har oss og united hjemme, og med fullpott der så er de på delt førsteplass, bare målforskjell som avgjør, men foran oss.

 

Så har vi jo også Pool som virkelig har fått opp dampen. kanskje det er roteringen til Benitez som begynner og svare seg. De virkelig sprudler om dagen i hvertfall, selv om jeg tror nok de har litt for langt opp, i såfall får vi jo ta med Everton også. er vel kanskje de som har imponert mest iår. Så i utgangspunktet når alle har like mange kamper kan det skille 1 poeng fra første til andre plass, som igjej kan skille to poeng til tredje som der igjen har åtte poeng til fjerde og femte plass. Så er det kamp programmet. Der er det vel streng tatt bare boro, everton, reading, og sunderland som er såkalte " sikre " kamper for oss. tørr ikke si noe om de resterende kampene. I tillegg så har vi CL, det har selvsagt de tre andre også. men de har en bredere stall en oss. Så helt ærlig så har jeg ikke store troa på at vi vinner Premier Leauge i år. Vi har det hardeste programmet igjen, vi skal møte de fire andre lagene fra topp fem, to hjemme og to borte. Går dette virkelig ille så kan vi til slutt kjempe om en fjerde\ femte plass. Forvente det verste og håpe på det beste???

 

Jeg vet ikke helt, men troa på gull forsvinner sakte, og jeg vil si at det vil være en gedigen nedtur, i forhold til hvor lenge vi har leda tabellen. Hadde du spurt før sesongen, så hadde en topp fire plassering vært glimrende, men det vil føles som ett stort nederlag og ikke vinne i år. Vi presterer bra mot topplagene, men at vi har dummet oss kraftig ut mot så svake lag som boro, birmingham og wigan gjør meg en smule deprimert.

 

Til slutt så er det mye sant i det som andre har sagt her, at vi er mye bedre når vi er i angrepsposisjon, og er underdogs. Det er det vi har blitt de siste to ukene nå, så får bare håpe dere som sier det får rett. Jeg tviler, men du verden som jeg håper...

Link to comment
Share on other sites

Det snur fort i fotballen, for tre kamper siden leda vi med seks poeng. ett par kamper før de leda Unitde med noen poeng, så gikk de på uavgjort og tap mot tottenham og Man c. og vi cruisa forbi. Når har det plutselig snudd, og vi har gått på 3 blemmer. Alle disse tre burde vært ungått. Men nå er det da slik at det ikke alltid er det antatt beste laget som vinner. Alle snakker om united og oss som vinnere av premier leauge, men kan jo bare påpeke at chelse kan avgjøre alt til sin fordel de også. Og det er de som tjener på alt snakket om oss og united. De får lov til og holde på i fred. Vinner de begge hengekampene sine så er de to poeng bak oss, og eventuelt tre poeng bak united(hvis de vinner sin) De har oss og united hjemme, og med fullpott der så er de på delt førsteplass, bare målforskjell som avgjør, men foran oss.

 

Så har vi jo også Pool som virkelig har fått opp dampen. kanskje det er roteringen til Benitez som begynner og svare seg. De virkelig sprudler om dagen i hvertfall, selv om jeg tror nok de har litt for langt opp, i såfall får vi jo ta med Everton også. er vel kanskje de som har imponert mest iår. Så i utgangspunktet når alle har like mange kamper kan det skille 1 poeng fra første til andre plass, som igjej kan skille to poeng til tredje som der igjen har åtte poeng til fjerde og femte plass. Så er det kamp programmet. Der er det vel streng tatt bare boro, everton, reading, og sunderland som er såkalte " sikre " kamper for oss. tørr ikke si noe om de resterende kampene. I tillegg så har vi CL, det har selvsagt de tre andre også. men de har en bredere stall en oss. Så helt ærlig så har jeg ikke store troa på at vi vinner Premier Leauge i år. Vi har det hardeste programmet igjen, vi skal møte de fire andre lagene fra topp fem, to hjemme og to borte. Går dette virkelig ille så kan vi til slutt kjempe om en fjerde\ femte plass. Forvente det verste og håpe på det beste???

 

Jeg vet ikke helt, men troa på gull forsvinner sakte, og jeg vil si at det vil være en gedigen nedtur, i forhold til hvor lenge vi har leda tabellen. Hadde du spurt før sesongen, så hadde en topp fire plassering vært glimrende, men det vil føles som ett stort nederlag og ikke vinne i år. Vi presterer bra mot topplagene, men at vi har dummet oss kraftig ut mot så svake lag som boro, birmingham og wigan gjør meg en smule deprimert.

 

Til slutt så er det mye sant i det som andre har sagt her, at vi er mye bedre når vi er i angrepsposisjon, og er underdogs. Det er det vi har blitt de siste to ukene nå, så får bare håpe dere som sier det får rett. Jeg tviler, men du verden som jeg håper...

I sesongavslutninger er det nedrykkslagene som står for bombene. Det er garantert at det blir et par kjipe poengtap for topp 5 klubbene. Det store spørsmålet er bare hvem som "driter seg ut" mest. TIdligere i sesongen var Birmingham borte en kamp som man regnet med seier. Nå derimot, er det en kamp som alle kan tape. De "letteste" kampene er mot lagene som er i ingenmannsland. I år ser det ut som det egentlig ikke er så mange av dem. Det har vært utrolig tett i år, og mange klubber har kort vei ned til nedrykk, selv om UEFA-cup-plassene ikke er så langt unna de heller.

 

I fjor var vi det beste laget mot topp 4 klubbene. I år har vi vært bedre, og hvorfor skal vi ikke klare bragden igjen mot de andre store? Vi har fått tilbake van Persie, og snart er nok Rosicky tilbake. Nå som vi kun har CL og PL igjen, betyr det færre kamper framover og dermed mindre slitasje på spillerne. Vi er det laget i ligaen som har spilt flest kamper i år når man medregner alle cuper. Når man i tilegg tar i betraktning alle skadene vi har hatt og lite rotasjon, er det klart at spillerne blir slitne. Nå som spillere kommer tilbake og kampene blir færre, skal det nok bli en opptur de neste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at gullet havner hos United.

 

Almunia er middelmådig.

Sagna er for dårlig. Ingen med slikt hår er gode nok for Arsenal.

Senderos er for feit og treig, Toure er for villmann, Gallas er for overlegen og elendig kaptein.

Clichy greier ingenting. Roter bort alt for mye. Selg selg selg!

Hleb greier ikke sentre. Elendig spiller.

Fabregas er ute av form. Selg han!

Flamini er en hodeløs høne!

Rosicky ser man ikke mye til og Diaby og Walcott er helt elendige.

Adebayor er verdens dårligste avslutter og RvP er god, men vi vinner ikke ligaen med en god spiller.

 

Kjøp Quaresma så vinner vi alt.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at gullet havner hos United.

 

Almunia er middelmådig.

Sagna er for dårlig. Ingen med slikt hår er gode nok for Arsenal.

Senderos er for feit og treig, Toure er for villmann, Gallas er for overlegen og elendig kaptein.

Clichy greier ingenting. Roter bort alt for mye. Selg selg selg!

Hleb greier ikke sentre. Elendig spiller.

Fabregas er ute av form. Selg han!

Flamini er en hodeløs høne!

Rosicky ser man ikke mye til og Diaby og Walcott er helt elendige.

Adebayor er verdens dårligste avslutter og RvP er god, men vi vinner ikke ligaen med en god spiller.

 

Kjøp Quaresma så vinner vi alt.

 

 

Ja, tenk å hatt et helt lag med bare Quaresma'er, det hadde vært noe det !

 

Så pliiis Wenger selg ALMUNIA, SAGNA (fordi han er stygg på håret) CLICHY (fordi han greier ingenting, HLEB ( fordi han er en elendig spiller) , FABREGAS (fordi han er ute av form), FLAMINI (er en høne) ROSICKY (ser man ikke mye til) ADEBAYOR (ELEDNIG avslutter, scorer nesten aldri)......

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at gullet havner hos United.

 

Almunia er middelmådig.

Sagna er for dårlig. Ingen med slikt hår er gode nok for Arsenal.

Senderos er for feit og treig, Toure er for villmann, Gallas er for overlegen og elendig kaptein.

Clichy greier ingenting. Roter bort alt for mye. Selg selg selg!

Hleb greier ikke sentre. Elendig spiller.

Fabregas er ute av form. Selg han!

Flamini er en hodeløs høne!

Rosicky ser man ikke mye til og Diaby og Walcott er helt elendige.

Adebayor er verdens dårligste avslutter og RvP er god, men vi vinner ikke ligaen med en god spiller.

 

Kjøp Quaresma så vinner vi alt.

 

 

Ja, tenk å hatt et helt lag med bare Quaresma'er, det hadde vært noe det !

 

Så pliiis Wenger selg ALMUNIA, SAGNA (fordi han er stygg på håret) CLICHY (fordi han greier ingenting, HLEB ( fordi han er en elendig spiller) , FABREGAS (fordi han er ute av form), FLAMINI (er en høne) ROSICKY (ser man ikke mye til) ADEBAYOR (ELEDNIG avslutter, scorer nesten aldri)......

 

My words exactly..

 

Burde egentlig sparke styret og Wenger også.

Inne med Usmanov. Han vil sikkert bruke penger på Quaresma <3<3<3<3

 

Hvis ikke kan vi glemme å havne over Tottenham!

Link to comment
Share on other sites

Synes sarkasmen her inne er like tåpelig som de som avskriver gullsjansene våre. Enig med M&B, United er vel en rimelig klar favoritt nå, særlig med tanke på vår nåværende form, og kampprogrammet vårt de neste ukene.

 

Selv har jeg aldri trodd at Arsenal skal ta gullet i år, men jeg nyter hver eneste mandag jeg kan se Arsenal på topp i Premier League. Så får vi se hva mai bringer med seg i år. Vi er på ingen måte sjanseløse, men vi er ikke favoritter lenger.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan i alle fall ikke vinne begge deler.

 

 

Hvorfor ikke?

 

Vi har ikke bred nok stall. Spillerne vil ligge som slakt på Luzhniki Stadium i mai hvis de kommer til finalen i CL, og allerede har vunnet Premier League like før. Der vil vi altså ikke ha noen som helst mulighet til å kunne slå lag som United eller Barca.

 

Måtte jeg bare ta feil, dog.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...