Jump to content

01.03.08: Arsenal - Aston Villa


Gullik

  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal vs Aston Villa

1. Mars 2008, klokken 16:00, norsk tid

 

TV Kanaler:

channel2h1006rk6.gif

http://liveonsat.com/

(Kampen blir forøvrig komentert av Kenneth Fredheim på Canal+ Sport1)

 

Streams:

http://www.myp2p.eu/

Forumets Streemtråd

 

 

Hoveddommer:

Mark Clattenburg

 

Formkurve i seriespill:

Arsenal: S-S-S-S-U

Aston Villa: U-U-T-S-S

 

Siste 3 innbyrdenes:

Arsenal - Aston Villa: 1-1

Aston Villa - Arsenal: 0-1

Aston Villa - Arsenal: 1-2

 

 

Kommentar til kampen:

Manchester United greide å utnytte Arsenals poengtap mot Birmingham sist, og reduserte luken opp til Arsenal fra fem til tre poeng. Det ligger an til å bli et av de mest spennende tittelracene i Premier League på flere år, og det er viktig å unngå feilskjær, spesielt på hjemmebane. Arsenal er inne i en noe svak periode med tre kamper uten seier, og vil trenge en tre-poenger på lørdag for å beholde forspranget. Villa på sin side kjemper om en plass i ute i Europa, og Carew og co vil neppe gi fra seg poengene uten kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Kjenner jeg trenger å fokusere på neste kamp på en dag som idag.

 

Sist vi møtte Villa spilte vi noe av det beste vi har gjort i år, iløpet av første omgangen, og klarte å holde ut ledelsen i andre omgangen, dog med en carew heading i tverrligger. Som folk har nevnt tidligere her på forumet, og som det nettopp ble kåret på arsenal.com er Carew en av de værste motstanderne vi har hatt/har. Føler at denne kampen er viktig for å komme inn på det rette sporet når det gjelder rytme i kommende PL og CL kamper.

Ser mange aviser legger vekt på at Manure har tatt innpå oss i tittelkampen men jeg tenker også på at vi fortsatt leder, og så absolutt er i førersetet når det gjelder ligainnspurten. Men det skal også sies at vi ikke har råd til for mange "slipups".

 

Jeg så også at Manure møter Fulham neste helg og hva hadde ikke vært mer tilfredsstillende enn å se dem bli senket av to felles nordmenn/siddiser i Nevland og Hangeland.

 

Laget blir også spennende og spekulere i, med muligheten for Rosicky tilbake i laget, og en Van Persie på vei tilbake selv om det er usansynlig å få se ham helt enda, selv om det ser ut til at vi trenger ham sårt.

 

Håper inderlig at spillerne tar grep om situasjonen og at vi klarer å komme over den lille "knausten" i form av litt dårlig spill og resultater vi nylig har opplevd. Jeg ber og håper iallefall på tre poeng.

Link to comment
Share on other sites

Vi får håpe på at spillerne ikke har Milan-kampen i bakhodet når de spiller denne kampen. Første-omgangen i bortekampen er noe av det beste angrepsspillet vi har prestert i hele år. Klarer vi å gjenskape magien, skal nok ikke det bli noe problem å vinne denne kampen :P. Håper Rosicky er tilbake til denne kampen. Da kan Ade og Walcott spille på topp. Sistnevnte er ingen ving, kvaliteten på innleggene er ikke god nok. I tilegg kan han lure i bakrom når Ade stusser han gjennom. Walcott trenger selvtillit, og mål er veien til det. Senderos kommer til å få en hard kamp mot Carew, men med den formen Senderos har vist i det siste er jeg overhode ikke redd! Dødballene til Young er de farligste i ligaen, så her må vi virkelig passe oss!

Link to comment
Share on other sites

Bør bli seier her. Gutta har ikke vunnet på tre kamper nå, og er sikkert VELDIG lystne på en seier. Hadde vært gøy å få se Rosicky i noen minutter, men det er vel høyst tvilsomt...? Jeg tipper disse starter:

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ALMUNIA¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

SAGNA¤¤¤GALLAS¤¤¤SENDEROS¤¤¤ CLICHY

 

WALCOTT¤¤¤FABREGAS¤¤¤ FLAMINI¤¤¤HLEB

 

¤¤¤¤¤¤¤¤ADEBAYOR¤¤¤¤¤BENDTNER

 

Desverre må nok Bendtner og Adebayor spille i lag.

 

COME ON YOU GUNNERS!!!

(Carew who?)

Link to comment
Share on other sites

Trur dette blir ein tøff kamp! Villa kan, med spelarar som Agbonlahor, Ashley Young og Carew skilte med stor fart på topp, og er ikkje så verst ellers på bana heller..

 

Likevel trur og håpar eg dette blir seier.. Fryktar at Manu kjem til å køyre over Fulham, så derfor så må vi nok vinne for å beholde leiinga i serien..

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når Rosicky er tilbake. Hvordan skade har han egentlig?

 

:::::::::::::Lehmann:::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Sagna::Gallas::Senderos::Clichy

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Fabregas::Denilson::Flamini::Hleb

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::Walcott::Adebayor:::::::::

 

Dette kan være en løsning.

Link to comment
Share on other sites

Hva med å kjøre på med en unggutt på kanten? Barazite og Lansbury kan begge gjøre en meget god jobb der og det ville ikke vært dumt med to engelske unggutter på banen samtidig :)

 

Håper på dette laget neste lørdag:

 

----------------Aluminium-------------------

--Sagna----Senderos----Gallas----Clichy-----

--Lansbury--Fabregas--Flamini--Hleb-----

-------------Walcott---Adebayor-----------

 

Dette vinner vi dere :P

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det mulig å stemme AV i pollen her?

Kan vel ikke være en Arsenal supporter som har stemt det vel.. :rolleyes:

 

Denne vinner vi!! :) Blir knallhardt, men hvis ligagullet skal hjem i år må denne vinnes! ;)

Jeg stemte Villa på pur etter at jeg leste innlegget ditt

Link to comment
Share on other sites

En spiller vi skulle hatt idag er Quincy Owusu-Abeyie .. ! Noen enige? Han er jo helt syk. Han spilte på Arsenal før!

 

 

er han syk? glaszczeie8.gif og ja, han har vært Arsenal spiller, men hvorfor trenger vi han når vi har Walcott?

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en tøff match. Villa er gode i år, og Carew byr ALLTID på problemer for Arsenal, eller egentlig byr han på problemer for alle lag grunnet sin fysikk.

 

Kampen spilles på hjemmebane, og her skal vi vinne, men vi vil uansett toppe tabellen med en uavgjort i det minste.

 

Tror nøkkelen her blir at Ade kommer opp av den lille sumpen han har befunnet seg i de siste kampene, og at Bendtner eller eventuell annen spissmakker hever seg et par hakk.

Så er det bare å håpe at gutta trår til, og spiller med hjerte uten på drakten.

Link to comment
Share on other sites

Som Imers sa:

Skal vi vinne Premier League, så må vi slå "lag som Villa".

 

Laget blir nok:

 

Almunia

 

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Bendtner-Adebayor

 

Denne kampen skal vi vinne!

 

Viss vi ser på dei tre neste kampane til Arsenal som er

1 mars: Arsenal-Aston Villa

9 mars: Wigan Athletic-Arsenal

15 mars: Arsenal-Middlesbrough

 

Og Manchester United sin tre neste kampar:

1 mars: Fulham-Manchester United

9 mars: Manchester United-Bolton Wanderers

15 mars: Derby County-Manchester United

 

Manu klarar nok (desverre) å vinne disse tre. :)

Det meinar eg at vi bør klare også, men vi har nok litt meir trøblete motstand.

Disse kampane er rett før vi møter Chelsea og rett før Manu møter Liverpool.

 

 

Litt off topic, men. B)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det mulig å stemme AV i pollen her?

Kan vel ikke være en Arsenal supporter som har stemt det vel.. :)

 

Denne vinner vi!! :) Blir knallhardt, men hvis ligagullet skal hjem i år må denne vinnes! :D

Jeg stemte Villa på pur etter at jeg leste innlegget ditt

 

Du er TØFF da! :D B) :huh:

 

Jepp, TØFFERE enn toget!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...