Jump to content

Wenger byr på Andrea Caracciolo ?


Rødøy

Recommended Posts

Guest Kolo28

Tror han er 23 år. Det lille jeg har sett av han vriker brukbart, er en stor og sterk spiss( targetman) som scorer en del mål. Tror han kan være en spennende spiss for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Gilardino er blitt hauset opp som et av de mest lovende spiss talentene i Italia på lang tid, noe som har vært mangelvare på det italienske landslaget de siste årene. Men har aldri sett han spille personlig.

(en jævel med ballen på PES4 ;) )

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Helt seriøst synes jeg dette er uinterresante rykter. Jeg vil ikke ha mange spillere, jeg vil ha noen få som går rett inn i laget og utgjør en forskjell. Ser ikke helt for meg at disse navnene er av et slikt kaliber.

5590[/snapback]

Du har da vel aldri sett disse "navnene" spille fotball før da? og tviler på at du hadde sett veldig mye av Henry i juventus og monaco før han kom til oss.. Ikke undervurder Wengers bedømmelses potensial ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er mange som kan spille fotball. Vi har en klubb proppfull av unge spillere med vel så mye potensiale som mange av spillerene som nevnes. Vi har også et meget (alt for) ungt lag i øyeblikket. Alt er en helhet. Vi har noen penger å bruke. Jeg kunne godt tenke meg at vi brukte dem på et par "ferdige artikler" denne gangen. Vi har ikke behov for ennå en spiller som knapt er fyllt 20. Vi skal trolig erstatte en 36 år gammel magiker. Talent har vi nok av. Vi har Quincy, Aliadiere, Reyes, van Persie, Bentley, Lupoli osv osv. Om vi skal kjøpe en angrepssiller i det hele tatt så bør det være en av et noe annet kaliber i så måte, som sagt. Han bør være nærmere 30 år enn 20 år, i alle fall midt på. Han må være en erfaren spiller på internasjonalt nivå for en nasjon som er i det absolutte toppskikt. Gjerne engelsk. Andrea Caracciolo har riktignok spillt for Italia (så vidt) etter å ha gjort det brukbart på et par av Italias mer anonyme serie-A klubber. Han er etter min mening ikke en spiller som kommer til Arsenal og hever nivået og da blir det feil.

 

 

Når det gjelder Henry. Joda, jeg hadde sett svært mye av han før han kom til Arsenal. Faktisk var jeg smått fortvilet da han dro til Juventus. Det var den gangen også snakk om at han skulle til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

hmm hva med Gilardinho?(eller no sånt) han scorer en del han og!

5320[/snapback]

 

 

Ja gilardinho hadde væert noe det. men tenk litt økonomisk også da. greit at vi har 500 mill å kjøpe for men det er da grenser for hvor mye vi skal bruke på en 19 åring

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
hmm hva med Gilardinho?(eller no sånt) han scorer en del han og!

5320[/snapback]

 

 

Ja gilardinho hadde væert noe det. men tenk litt økonomisk også da. greit at vi har 500 mill å kjøpe for men det er da grenser for hvor mye vi skal bruke på en 19 åring

5610[/snapback]

Gilardino som han heter, er snart 23 år!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...