Jump to content

2008.02.02 Manchester City B


Magnus87

Hvem vinner?  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Adebayor, Adebayooor, give him a ball and he'll score!!

Fantastisk kamp av guttene, og idag fungerer det meste bra. Diaby mister ballen altfor mye, og der må det terpes.. Synd det der med Clichy, men vi kan leve med det ettersom vi har to gode målscorere på topp :blink:

Fantastisk!

Eneste som mangler nå et at Spudz kaprer poeng mot Man Utd, så er dagen helt komplett for meg ihvertfall :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Imponerende seier! Adebayor var noe rufsete med ballen i beina i dag, men når han peiser den i mål på første touch et par ganger, får han absolutt godkjent på børsen. Uheldig Clichy i dag, men det virket ikke som om han mistet særlig troen på seg selv etter reduseringen.

 

Nå krysser vi for en gangs skyld fingeren for Tottenham. Men jeg gråter ikke om det blir en sterk borteseier heller. Kanskje U er det beste.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, jepp, jepp!!! :blink: A stroll in the park again! Solid, rett og slett bunnsolid. Man of the match: Ade. Når stopper han å score? Og en ting til, fyren, hvis han vil drive litt alternativ idrett, kommer glatt med på det Togolesiske høydehopp landslag. Dævven steike for en spenst. Man of the match, nesten: Big Phil. Den som sutrer på Senderos nå, får en på trynet av meg! :)

 

Da er det strengt tatt bare å sette seg ned og håpe på grisekamp, 4 røde kort og 0-0 på WHL. Jeg skal faktisk talt tolerere 3 poeng spudz. Men bare i dag, altså! :D

Link to comment
Share on other sites

Jepp, jepp, jepp!!! :) A stroll in the park again! Solid, rett og slett bunnsolid. Man of the match: Ade. Når stopper han å score? Og en ting til, fyren, hvis han vil drive litt alternativ idrett, kommer glatt med på det Togolesiske høydehopp landslag. Dævven steike for en spenst. Man of the match, nesten: Big Phil. Den som sutrer på Senderos nå, får en på trynet av meg! :D

 

Da er det strengt tatt bare å sette seg ned og håpe på grisekamp, 4 røde kort og 0-0 på WHL. Jeg skal faktisk talt tolerere 3 poeng spudz. Men bare i dag, altså! :D

Ja, Senderos har vært meget, meget bra de siste 6-7 kampene han har spilt. Han virker utrolig skarp og sikker i det han gjør, og de tøvfeilene vi så ofte fikk se han gjøre tidligere er borte. Holder Gallas og Senderos seg skadefri så tror jeg ikke vi har noe å frykte, nå som Toure er borte.

 

Kampen ble akkurat slik jeg hadde forventet på forhånd. Tippet 3-0 el 3-1 før kamp :blink:

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp av gutta. Meget fornøyd med å få den første seieren på City Of Manchester Stadium som bortelag for sesongen. Vi virka mye giftigere foran mål, og spant oss ikke fast i hvert angrep, slik vi har en tendens til å gjøre mot slike kompakte forsvar.

 

Senderos imponerer, forresten. Meget god i dag.

Link to comment
Share on other sites

Vi gjennomfører en nær perfekt match. Likevel er kampen, grunnet Clichys ene lille feil, uhyre spennende i 88 minutter. Det viser hvor kort vei det er fra himmel til helvete.

 

Målene er praktfulle. Innsatsen til samtlige av våre likeså. Og Adebayor er nok en gang banens beste. Fy fasan!! Sannelig tok ikke Tottenham ledelsen også. Det holder naturligvis ikke inn, men moro så lenge det varer.

Link to comment
Share on other sites

Vi gjennomfører en nesten prikkfri kamp, med unntak av Clichy som på ett eller annet vis klarer å fomle den ballen til motstanderen og Fernandes setter den kontant i mål.

 

Er veldig imponert hva Senderos gjør om dagen og har vel mer elller mindre spilt 3 prikkfrie kamper nå og Adebayor er også ustoppelig om dagen, da blir det 3 poeng da.

 

 

Eduardo sitt mål var vel offside, men til gjengjeld så skulle vel vi ha hatt et straffespark i andre omgang, så sånn sett er det ok at vi får en fordel iallefall.

 

Og det ser ut til at Man u mister tabell toppen i dag, for etter 40 minutt har de nesten ikke produsert en eneste sjanse, 3 gule kort har dem også nå..

Link to comment
Share on other sites

Nok en herlig kamp!

Veldig godt å se at laget finner formen igjen nå, det som suger er at det selvfølgelig er landslagspause nå :)

Vi får bare krysse fingrene for at vi slipper noen skadede spillere tilbake fra landslagspill. Perioden etter avgjør både om vi fortsatt "lever" i både CL og PL.

 

Akkurat nå ser det jo veldig bra ut med ManU og. I dag kan jeg ikke skjønne de som vil ha noe annet enn Tottenham-seier. Vi får uansett nyte tabelltoppen de få timene vi uansett har den! ;)

Link to comment
Share on other sites

MÅLA:

 

Last ned selvutpakkende rarfil HER. NY FIL! (beklager rotet)

 

filen er passordbeskyttet, og slik finner du passordet:

 

gå til http://www.arsenal-goals.com/ og klikk på "celldorado" banneren til høyre (ja det kan for eks være bilde av en peis) Dersom du har ad-block eller lignende vil du ikke kunne se denne banneren. Ditt tap/problem :)

 

Passordet du skal se etter ligger på den sorte linjen i bilderammen

 

Stoppe tjenesten? Sms STOPP til <passord>. (ps! det er nr du skal sende til ;)

 

Lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

MÅLA:

 

Last ned selvutpakkende rarfil HER. (du dobbeltklikker på filen for å pakke ut filene)

 

filen er passordbeskyttet, og slik finner du passordet:

 

gå til http://www.arsenal-goals.com/ og klikk på "celldorado" banneren til høyre (ja det kan for eks være bilde av en peis) Dersom du har ad-block eller lignende vil du ikke kunne se denne banneren. Ditt tap/problem :)

 

Passordet du skal se etter ligger på den sorte linjen i bilderammen

 

Stoppe tjenesten? Sms STOPP til <passord>. (ps! det er nr du skal sende til ;)

 

Lykke til!!!

 

 

Takker nok en gang for måla!!

Link to comment
Share on other sites

Uten Bianchi (solgt) og Benjani (overgang kansellert) sitter de med eldgamle Darius Vassel som spiss, noe det ikke lukter svidd av.

Eldgammel? Fyren er 27 år gammel. :)

 

Donaldinho: Knall å få sett målene etter en hard dag på jobb uten mulighet til å følge kampen, men har det lurt seg inn en gammel link, eller er det bare navnet på fila?

Link to comment
Share on other sites

MÅLA:

 

Last ned selvutpakkende rarfil HER. (du dobbeltklikker på filen for å pakke ut filene)

 

filen er passordbeskyttet, og slik finner du passordet:

 

gå til http://www.arsenal-goals.com/ og klikk på "celldorado" banneren til høyre (ja det kan for eks være bilde av en peis) Dersom du har ad-block eller lignende vil du ikke kunne se denne banneren. Ditt tap/problem :)

 

Passordet du skal se etter ligger på den sorte linjen i bilderammen

 

Stoppe tjenesten? Sms STOPP til <passord>. (ps! det er nr du skal sende til ;)

 

Lykke til!!!

 

 

Takker nok en gang for måla!!

 

edit: gammel link?

 

Ser sånn ut.. 01.29 Arsenal - newcastle 3-0

Link to comment
Share on other sites

HAHA, en ubeskrivelig digg følelse! Tok seieren mot City og nå GRUSER tottene Manu med 6 min to go. Vi er tilbake! 6 gule kort, fergusons menn er desperate...

 

Edit: SHIT! Jeg leste frispark for Manu på rundt 20 meter, perfekt for Ronaldo. Så hører jeg pling! Men det var jo heldigvis bare Derby som scorte. Verdens beste frisparkskytter? Pøh!

 

2*Edit: OMG 1-1 til Chelsea og! Dette kan ikke stemme???

Link to comment
Share on other sites

En strålende seier i dag. Syns vi dominerte kampen og er presis i pasningene.

 

Sagna har en kanonkamp syns jeg og Adebayor finner nettmaskene i hver kamp nå. Mangler bare å lære seg offsideregelen.

Senderos fortjener skryt i dag også

Men alt i alt en flott og fortjent lagseier dette.

 

Manure er jo det største flakslaget ever.

Fortjente ingenting i dag og 1 min. Fergie-overtid ga dem poeng samt en dommertrio som ikke klarer å se Evra handse i egen 16 meter.

jaja, unner ikke Spudz 3 poeng heller.

 

Men vi er igjen top of the league!! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...