Jump to content

2008.02.02 Manchester City B


Magnus87

Hvem vinner?  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

City var litt skumle på slutten av omgangen. Clichy har vel sin verste omgang defensivt i år, men veier det litt opp ved at han legger inn et godt innlegg i forkant av det andre målet. Ade er veldig god der ute nok en gang. Diaby går tilbake til gamle synder og er alt for ego. Herlig mål av Dudu. Dette klarer vi!

 

Synes Clichy har nok en stor omgang i Arsenal trøya, selv om han gjør sin første tabbe på flere sesonger. Hele forsvaret spiller meget bra, men synes de siste minuttene må midtbanen ta sin skyld i. For åpent i rommet mellom midtbane og forsvar, samt for lite aggresivitet på midtbaneleddet.

Nå må vi også tenke på at vi spiller på bortebane, og at det er normalt at i perioder vil hjemmelaget få muligheter og styre litt av spillet. (spesielt mot et slikt lag)

 

Alt i alt, meget god 1.omgang.

Vil ha inn Walcott istedenfor Eduardo, for å skape enda mer fart fremover på banen. Tror at kontringsmulighetene kan bli store utover kampen, så er viktig å stå imot de første minuttene i 2.omgang.

Link to comment
Share on other sites

Synd at vi, og Clichy fikk den i fleisen etter to vakre mål.

 

Godt pausen kom når den kom, ettersom City tok mer og mer over. Forventer at Wenger får kontroll over rekkene i pausen, og at Arsenal kommer ut på banen igjen nå, og fortsetter å dominere, slik de gjorde i store deler av første omgang.

 

COME ON YOU GOONERS!!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har Lehmann vert da? Hadde en Lehmann i toppform tatt målet?

Lehmann kunne gjort lite for å forhindre reduseringen, hadde et litt farlig frispark, men ellers har Jens gjort sakene sine bra. :blink:

 

Godt å høre, kom akkuratt inn og klar for 2. omgang. Men sliter litt med å finne en steam som virker. Noen som har noen tips?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke hjelpe, sorry. Jeg kom inn i pausen jeg også.

 

Men nå kjører vertfall vi kampen, håper vi klare å puttet ett så det ikke blir så spennende.

 

 

vi kjører ikke så mye som helst..

 

Kampen bølger noe sinnsykt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke hjelpe, sorry. Jeg kom inn i pausen jeg også.

 

Men nå kjører vertfall vi kampen, håper vi klare å puttet ett så det ikke blir så spennende.

 

 

vi kjører ikke så mye som helst..

 

Kampen bølger noe sinnsykt.

 

Ja har blitt mer åpent nå. Vi startet veldig bra synest jeg, dumt vi ikke fekk et tidlig mål.

 

Utrulig at hamann ikke får kort for den taklingen på Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Spiller vi oss ikke opp, ender vi fort opp med 1 poeng i denne kampen :blink: !

Jeg er svært nervøs akkurat nå.

 

Nå som City er ute etter 2-2 målet blir det rom for oss, hadde nettopp ne fin overgangsmulighet nå. Men er helt ening om at dette er ulidelig spennende.

Link to comment
Share on other sites

For et lag! For en kamp! En meget sterk borteseier.

 

Dette gikk akkurat som jeg trodde på forhånd. Dette var rett tidspunkt å møte City på. De har ikke vært seg selv om dagen.

 

Så er spørsmålet om Spudz for en gangs skyld klarer å banke Man U når vi ønsker det. Har jo blitt lite med hjelp fra den kanten når behovet har vært som størst.

 

ADEBAYOR!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...