Jump to content

2008.02.02 Manchester City B


Magnus87

Hvem vinner?  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Håper inderlig ikke Wenger starter med 4-5-1, kan bli skummelt med lite offensivt press mot dette laget. City er Pl's tredje beste lag på hjemmebane med en imponerende statistikk på 9-3-0. Skal Gunners være de første til å knuse dem på hjemmebane?

Jeg håper det!

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Jens

Sagna-Senderos-Gallas-Clichy

Hleb-Flam-Cesc-Diaby

Dudu-Ade

 

Evt Dudu ut på venstrekant og vi spiller 4-5-1 som en del tror. Håper altså mest på 4-4-2.

Man City er vanskelige å slå på City of Manchester Stad.

Men en gang er også de nødt til å tape. La oss håpe det blir mot oss!

 

Blir spennende å se hvem Wenger velger å la sitte på benken med såpass mange skadde spillere ute.

 

Jens bør være 100 % klar for å gi alt i denne kampen. Han har en del å bevise, og satser jo på å spille seg inn som førstekeeper igjen.

Håper Dudu viser frem sin avslutningsteknikk igjen, og at Cesc kan storspille.

Link to comment
Share on other sites

Dette ser jeg på som en veldig vanskelig kamp. Blåtrøyene har ikke tapt på hjemmebane i seriespill under Svennis, og de har blandt annet sendt United poengløse tilbake til den andre siden av byen, Liverpool startet vel sin begredelige rekke uten seier på CoMS... De er sterke hjemme, så jeg tar ingenting forgitt i dette oppgjøret. Ser man derimot på lagenes formkurve er det litt mer hyggelig for Arsenalfansen. For mens vi er i god form og har tatt 10 av 12 poeng i januar, har ikke blåtrøyene vunnet mer enn en av sine siste sju Premier League kamper. De har sunket på tabellen, og er ikke lengre like solide som de var i høstsesongen. Jeg ser at Richards har missa de to siste kampene til City grunnet en liten skade, men kan returnere til morgendagens kamp - typisk nok. Ellers sliter de litt med spisser etter at Bianchi er leid ut til Lazio og Samaras til en klubb i Skottland, så det blir trolig Darius Vassell og Daniel Sturrige på topp for hjemmelaget. For vår del mangler det er nrekke spillere, og spillere som Traore og Lansbury er i troppen, hadde vært gøy å se noen av talentene om vi har kontroll på kampen.

 

Ser man bort ifra Chelsea og Man Utd er vi etter morgendagens kamp ferdig med alle borteoppgjørene helt ned til lag nummer 13 på tabellen. Altså er det kun lag fra 14 plass og ned igjen vi har bortekamper mot (unntatt Man Utd og Chelsea), så ting begynner egentlig å se lyst ut sånn sett. En siste lille artig sak er at vi vil bli det første laget til å runde 50 PL scoringer om vi får ballen bak Citykeeperen, noe jeg har tro på at vi skal klare.

 

Laget i morgen blir nok som mange har tippet, nemlig noe slikt:

Lehmann - Spiller grunnet skade på Almunia

Sagna - Solid, bankers i backrekka

Clichy - Trolig seriens beste back for tida

Gallas - Selvskreven

Senderos - Med Toure og DJ utilgjenglige er han det opplagte alternativ som makker for Gallas

Hleb - Klart førstevalgvalg på høyrevingen

Flamini - Ingen tvil, hvertfall ikke når Gilberto er ute, hadde ikke vært det med Gil i troppen heller

Cesc - Begynner å finne formen, uunnværlig for klubben

Diaby - Har blitt bedre de siste par-tre kampene, er vel det beste alternativet på venstreving nå

Eduardo - Er vel egentlig på tide med scoring igjen, satser på at den kommer i morgen

Adebayor - I kanonform, seriens beste spiss for øyeblikket

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke City har imponert de siste kampene, og jeg har trua på at vi kan få med oss 3 poeng i morra. Får vi fart på ballen, samtidig som vi går på løp.....ja, da tror jeg vi tar denne kampen.

Overgangen fra midtbanen til angrep er meget viktig i denne kampen slik jeg ser det, for City virker trege i midtbaneleddet og i forsvarsleddet.

 

Er enig i Gullik sin lagoppstilling, utenom en ting: Få inn Walcott med farta mot bl.a Dunne, Ball, og Corluka. (regner med at disse 3 er sikre av 4 i morra i forsvarsleddet)

 

Kevin som er opptimist!!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en veldig gjevn kamp og tipper dette laget:

 

Lehmann

Sagna-Senderos-Gallas-Clichy

Hleb-Flamini-Fabregas-Diaby

Eduardo-Adebayor

 

Benk: Fabianski, Hoyte, Traore, Walcott, Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Er redd dette blir en frustrerende 0-0 kamp. Uten Bianchi (solgt) og Benjani (overgang kansellert) sitter de med eldgamle Darius Vassel som spiss, noe det ikke lukter svidd av. Senderos kunne hatt kontroll på ham alene på en dårlig dag.

 

Er spent på å se Petrov vs Sagna. Her får vel Sagna sin første skikkelige test i Arsenal, med tanke på at de beste vingene til motstanderlagene pleier å spille på venstre, og altså være mot Clichy hos oss.

 

Håper Elano er ute av form, slik han har vært i det siste, eller at Flamini ihvertfall eliminerer han så godt som mulig.

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: William Gallas :: Phillipe Senderos :: Gael Clichy

Alex Hleb :: Mathieu Flamini :: Cesc Fabregas :: Abou Diaby

Eduardo da Silva :: Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Er redd dette blir en frustrerende 0-0 kamp. Uten Bianchi (solgt) og Benjani (overgang kansellert) sitter de med eldgamle Darius Vassel som spiss, noe det ikke lukter svidd av. Senderos kunne hatt kontroll på ham alene på en dårlig dag.

 

Er spent på å se Petrov vs Sagna. Her får vel Sagna sin første skikkelige test i Arsenal, med tanke på at de beste vingene til motstanderlagene pleier å spille på venstre, og altså være mot Clichy hos oss.

 

Håper Elano er ute av form, slik han har vært i det siste, eller at Flamini ihvertfall eliminerer han så godt som mulig.

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: William Gallas :: Phillipe Senderos :: Gael Clichy

Alex Hleb :: Mathieu Flamini :: Cesc Fabregas :: Abou Diaby

Eduardo da Silva :: Emmanuel Adebayor

 

Almunia er skadet, men bortsett fra det tror jeg at det blir den lagoppstillingen ja :P

Tipper 4-1 til oss :D

Link to comment
Share on other sites

Både håper og har troen på seier til oss i dag og poengtap For United.. :D

 

Håper på dette laget:

Almunia

Sagna-Senderos-Gallas-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Adebayor-Eduardo

 

Med dette laget satser jeg på vi vinner 1-3... Mål av: Adebayor (2) og Fabregas :P

Link to comment
Share on other sites

Er redd dette blir en frustrerende 0-0 kamp. Uten Bianchi (solgt) og Benjani (overgang kansellert) sitter de med eldgamle Darius Vassel som spiss, noe det ikke lukter svidd av. Senderos kunne hatt kontroll på ham alene på en dårlig dag.

 

Er spent på å se Petrov vs Sagna. Her får vel Sagna sin første skikkelige test i Arsenal, med tanke på at de beste vingene til motstanderlagene pleier å spille på venstre, og altså være mot Clichy hos oss.

 

Håper Elano er ute av form, slik han har vært i det siste, eller at Flamini ihvertfall eliminerer han så godt som mulig.

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: William Gallas :: Phillipe Senderos :: Gael Clichy

Alex Hleb :: Mathieu Flamini :: Cesc Fabregas :: Abou Diaby

Eduardo da Silva :: Emmanuel Adebayor

 

Almunia er skadet, men bortsett fra det tror jeg at det blir den lagoppstillingen ja :)

Tipper 4-1 til oss :blink:

 

Å.. hmm, det har jeg ikke fått med meg. Da blir det jo Jensemann da.

Link to comment
Share on other sites

City var litt skumle på slutten av omgangen. Clichy har vel sin verste omgang defensivt i år, men veier det litt opp ved at han legger inn et godt innlegg i forkant av det andre målet. Ade er veldig god der ute nok en gang. Diaby går tilbake til gamle synder og er alt for ego. Herlig mål av Dudu. Dette klarer vi!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...