Jump to content

Nye fotballsko


Arsenal the best

Recommended Posts

De norske sidene som er blitt nevnt her er gode sider med brukbart utvalg, men dessverre også veldig dyre! Har med gode erfaringer handlet 4 par sko på www.prodirectsoccer.com! god side,med utrolig bra utvalg til gunstige priser..tar dog noen uker å få skoene,men det er verdt det..ellers er også Unisport.dk en god side med gode priser, også på fotballdrakter forøvrig ;)

Link to comment
Share on other sites

De norske sidene som er blitt nevnt her er gode sider med brukbart utvalg, men dessverre også veldig dyre! Har med gode erfaringer handlet 4 par sko på www.prodirectsoccer.com! god side,med utrolig bra utvalg til gunstige priser..tar dog noen uker å få skoene,men det er verdt det..ellers er også Unisport.dk en god side med gode priser, også på fotballdrakter forøvrig :D

 

Hvor mye ekstra må man betale i frakt og evt. moms hvis man bestiller fra denne www.prodirectsoccer.com?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Klarte å ødelegge mine elskede Predator Absolute i helgen, så nå må jeg gå til innkjøp av nye sko, og da helst en Adidas Predator versjon. Er det noen her inne som har testet den nye versjonen av Predator(PowerSwerve)?

www.unisport.dk

Bra side med masser av tilbud + hvis du handler for over 1500 kr så får du portoen gratis.

Er du helt 100% sikker på dette? :-| Har aldri bestilt derifra pga portoen jeg tenkte ville bli drittdyr, men om dette er fakta så er dette jo en perfekt anledning til å få billige fotballsko :-|

Link to comment
Share on other sites

Eg bruker 44 og ser meg om etter nye fotballsko, vil disse vere eit godt kjøp? Og vil porto osv. bli dyrt?

 

Eg ser at dei er ganske billige så eg lurer også på kordan kvaliteten er? Og er det rett størelse der, skjønner ikkje heilt dei danske størelsene ;)

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke finne på å kjøpe fotballsko uten å teste de først vel? Når jeg skal kjøpe sko må jeg gjennom 10-15 par for å finne de som sitter som støpt på foten. Ta det på kvalitet, ikke utseende ;)

Link to comment
Share on other sites

Klarte å ødelegge mine elskede Predator Absolute i helgen, så nå må jeg gå til innkjøp av nye sko, og da helst en Adidas Predator versjon. Er det noen her inne som har testet den nye versjonen av Predator(PowerSwerve)?

www.unisport.dk

Bra side med masser av tilbud + hvis du handler for over 1500 kr så får du portoen gratis.

Er du helt 100% sikker på dette? ;) Har aldri bestilt derifra pga portoen jeg tenkte ville bli drittdyr, men om dette er fakta så er dette jo en perfekt anledning til å få billige fotballsko :o

hvis det er sant så koster jo skoen jeg skal ha 1529,- i norge koster den 1800 :D

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke finne på å kjøpe fotballsko uten å teste de først vel? Når jeg skal kjøpe sko må jeg gjennom 10-15 par for å finne de som sitter som støpt på foten. Ta det på kvalitet, ikke utseende :o

 

Ja du har nokk rett der ;) Og, ja det er sikkert dårlig kvalitet på dei skoa også siden det var ein billig type :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Jeg kjøpte meg nye vapor i dag(den nyeste utgaven).

og ble veldig fornøyd med den.

Er de mykere i hælen er de forrige utgavene? I så fall skal jeg også investere i slike sko ;)

 

Har hørt fra flere kilder at de visstnok skal være enda verre på hælen enn tidligere modeller.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noe vondt å si på de nyeste Predatorene, men selvsagt må du beregne skoene etter hvordan du er som spiller(posisjon) og dine behov. Jeg som er ballfordeler trenger helst pasningsko, og ikke noe lette løpesko(Nike Vapor, Puma osv.).. Det er også bare tull at det er "dårlig" å løpe i Predator. ;)

 

Anbefales, for de sitter sykt bra på foten. Forresten er Copa Mundial veldig gode sko!

 

IMG_1325_md.jpg

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noe vondt å si på de nyeste Predatorene, men selvsagt må du beregne skoene etter hvordan du er som spiller(posisjon) og dine behov. Jeg som er ballfordeler trenger helst pasningsko, og ikke noe lette løpesko(Nike Vapor, Puma osv.).. Det er også bare tull at det er "dårlig" å løpe i Predator. ;)

 

Anbefales, for de sitter sykt bra på foten. Forresten er Copa Mundial veldig gode sko!

 

IMG_1325_md.jpg

 

Kjøpte disse i våres.. men har et problem med skoene.. de trykker veldig over vrista mi så jeg mister blodtilførselen i foten etterhvert.. men når det gjelder passform osv. virker de veldig bra.. får se om jeg klarer å få støpt de skikkelig slik at Air Legend skoa mine får hvilt seg litt.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noe vondt å si på de nyeste Predatorene, men selvsagt må du beregne skoene etter hvordan du er som spiller(posisjon) og dine behov. Jeg som er ballfordeler trenger helst pasningsko, og ikke noe lette løpesko(Nike Vapor, Puma osv.).. Det er også bare tull at det er "dårlig" å løpe i Predator. ;)

 

Anbefales, for de sitter sykt bra på foten. Forresten er Copa Mundial veldig gode sko!

 

IMG_1325_md.jpg

De to skoene du nevner her er faktisk AKKURAT de jeg også bruker!! Begge to er behagelige å ha på seg. I tillegg passer disse skoene dersom du også er back, noe jeg er.

 

Jeg bruker forresten ALDRI noe annet enn Adidas. Nike får man masse gnagesår av og er ikke behagelige å bruke. Adidas derimot har jeg aldri fått gnagesår av i tillegg til at de har bra passform og skinn.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 27 2008, 08:30 PM) 130857[/snapback]

Kjøpte disse i våres.. men har et problem med skoene.. de trykker veldig over vrista mi så jeg mister blodtilførselen i foten etterhvert.. men når det gjelder passform osv. virker de veldig bra.. får se om jeg klarer å få støpt de skikkelig slik at Air Legend skoa mine får hvilt seg litt.. :P

Hadde problemet selv i starten, bare at de trykket over utsiden av foten.. Men prøv å ikke stam de så hard nede, så kan du se om det går over. De former seg lett etter føtterne, så tror ikke det skal bli et langvarig problem for deg. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...