Jump to content

Kommentatorene


refser

Recommended Posts

Er det noen som har hørt royalleague kommentetorene ?

Tragisk haha.

 

Men den verste av de alle er han trønderen som komenterer på tv3\sport 1 2 osv

 

Han trønderen har vell også komentert royalleague ;)

 

Det værste med royalleague kommentatorene er at de sover og plutselig når det er et angrept vokner de...

Link to comment
Share on other sites

Tor Rune Haugen er fabelaktig god. Ganske enkelt. Energisk og sprudlende. Han skjuler ikke hva han han setter høyest; underholdende fotball. Mannen er svoren Leeds supporte, men det er ikke noe man legger merke til selv om Leeds spiller mot ManU eller Arsenal. Rett og slett den beste vi har for øyeblikket.

 

Thor Rune Haugen er totalt blottet for fotballforståelse, og ekstremt irriterende å høre på. Jeg husker 4-4 kampen mellom Spurs og Villa tidligere denne sesongen hvor Agbonlahor(?) var i en offsideposisjon på ett av Villas mål, drøssvis av repriser av situasjonen ble vist, uten at Haugen skjønte hvorfor. I 2. omgang begynte han plutselig å snakke om den, tydelig at noen hadde kviskret han noen ord i pausen. Haugen funka i bua, men noen fotballkommentator er han ikke.

 

At det ikke er situasjoner som Haugen ikke ser og forstår, kan jeg vel ikke si. Men det jeg sier er at han er veldig ivrig, interessert og verdsetter god fotball. Uansett hvilke lag som spiller. Det ser jeg på som enormt positivt.

Link to comment
Share on other sites

Synes han fyren som kommenterer de fleste kampene i Afrikamesterskapet har ganske god forståelse for fotball. Ikke idioten Espen Tvedt, men en annen fyr.

 

Hva får deg til å kalle Espen Tvedt for en idiot?

 

Idiot var vel et sterkt ord, la meg heller kalle han for en kommentator med svært lite fotballforståelse. Det virker nesten som om han ikke følger ordentlig med på kampene. Man ser f.eks helt klart og tydelig at det er blåst for offside, men Tvedt har ikke fått det med seg og begynner å skjelle ut dommeren. Dette har skjedd gang på gang. I tillegg har han en ufattelig monoton og kjedelig "attitude" under kampene. En kommentator skal kunne variere litt på språket og ikke si det samme om og om igjen, og i det minste kunne navnet på enkelte spillere! De skaper på en måte stemningen under kampene og det skal være unødvendig å irritere seg over kommentatorene under kampene.

Link to comment
Share on other sites

Canal+ er den eneste canalen med bra komentatorere, litt tv 2 også. Men alle tv2sport ekstra kanalene er helt forferdlige. Kun Innhenta bønder fra et eller annet sted i norge ingen har hørt om

 

Heilt enig med deg! Synes det er kun, og då meiner eg KUN(!!!), plassen du kommer fra som avgjør kor dyktig du er til å kommentere!

Link to comment
Share on other sites

Canal+ er den eneste canalen med bra komentatorere, litt tv 2 også. Men alle tv2sport ekstra kanalene er helt forferdlige. Kun Innhenta bønder fra et eller annet sted i norge ingen har hørt om

 

Heilt enig med deg! Synes det er kun, og då meiner eg KUN(!!!), plassen du kommer fra som avgjør kor dyktig du er til å kommentere!

 

 

Plasser du kommer fra avgjør IKKE hvor dyktig du kommenterer ! Men om du har skikkelig peiling på fotball som avgjør om du er god nok !

Link to comment
Share on other sites

Canal+ er den eneste canalen med bra komentatorere, litt tv 2 også. Men alle tv2sport ekstra kanalene er helt forferdlige. Kun Innhenta bønder fra et eller annet sted i norge ingen har hørt om

 

Heilt enig med deg! Synes det er kun, og då meiner eg KUN(!!!), plassen du kommer fra som avgjør kor dyktig du er til å kommentere!

 

 

Plasser du kommer fra avgjør IKKE hvor dyktig du kommenterer ! Men om du har skikkelig peiling på fotball som avgjør om du er god nok !

 

 

Neimen ikkje lett med all denne ironien, Herbert. Sidan eit kvart forsøk på ironi her på forumet skapar kaos, forvirring og uhaldbare tilstandar, bør ein vel like gjerne forby heile greia?. Den eine halvdelen av forumet anar ikkje kva ironi er, medan den andre halvdelen stort sett sit og lurer på om ein skal ta innlegga alvorleg eller ikkje. Slikt vert det berre tull av, og ein skulle tru ein var havna på forumet til Tottenham's Venner. Eg ventar no at moderatorane ryddar opp.

 

Elles er det mi meining at ein "innhenta bonde" frå hutaheita er laangt å føretrekkje framfor enkelte andre. Som til dømes trangsynte og fordomsfulle VIF-supportarar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...