Jump to content

Billetter til Arsenal - Blackburn???


Ravenghost

Recommended Posts

Det kan jo være mulig å spørre de norske selskapene som selger pakke turer om de kan selge bare kamp billettene hvis de ikke får solgt alle pakkene.

 

skulle klart å skaffe billett hadde du spurt tidligere enn bare 2 uker før kampen

Link to comment
Share on other sites

Jeg reiser til London om 2 uker med en Liverpoolsupporter, og vi har bestemt oss for at vi MÅ få med oss enten Chelsea - Liverpool, eller Arsenal - Blackburn. Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan få billetter til Arsenalkampen??

 

Denne kampen er ikke noe problem å kjøpe billetter til på svartebørsen. Du tar t-banen opp til Arsenal, går ut og ser etter folk som spør om "spare tickets" eller "someone got tickets". Grunnen til at de spør slik er at det er strengt forbudt å selge. Ta kontakt med en av dem(så sent som mulig før kampstart for lavest pris) og si at du vil ha to billetter. Du kan prute litt, gå videre og finne noen andre hvis du syns det er for dyrt. En vanlig billett på kortsiden(lower tier) til en kategori B kamp er 32 pund. På langsiden noe mer. På upper tier ca 50-60 pund. Du bør ikke betale noe mer enn dobbelt av dette. Om du har is i magen og venter til rett før kampstart kan du sikkert slippe unna med 50% prisøkning. Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Har en liten erfaring med svarte-børs, men ikke hos Arsenal.

 

Jeg kjøpte av en som ikke kunne gå på kampen alikevell, så han måtte selge desperat så fikk en god pris. Er ingen grunn til at slike folk ikke finst på Emirates :)

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg er i London og skal se Arsenal - Blackburn tenkte jeg at jeg skulle få med meg Chelsea - Liverpool.

 

Noen som vet noen plasser å kjøpe billetter til kampen? helst ikke over 1200 kr. :D

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg er i London og skal se Arsenal - Blackburn tenkte jeg at jeg skulle få med meg Chelsea - Liverpool.

 

Noen som vet noen plasser å kjøpe billetter til kampen? helst ikke over 1200 kr. :D

 

I en slik kamp tviler jeg på at du får en billett som er under 1200,-

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg er i London og skal se Arsenal - Blackburn tenkte jeg at jeg skulle få med meg Chelsea - Liverpool.

 

Noen som vet noen plasser å kjøpe billetter til kampen? helst ikke over 1200 kr. :D

 

 

Skal over fra søndag til tirsdag jeg og men har vel innsett at Chelsea - Liverpool kampen blir for dyr...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...