Jump to content

Hattrick


Arsenal the best

Recommended Posts

Jeg trenger litt hjelp med en oppgave. Det står: Legg en kampordre for din første kamp. "Kamp"-siden kan bli funnet under ditt lags sider i menyen. Finn din neste kamp på listen og legg til en ordre ved å følge lenken "Ordre".

 

Å bestemme seg for taktikk er en kunst samtidig som det er en vitenskap, du må lære det steg for steg. I din første kamp må du ihvertfall prøve å få de beste spillerne på banen, og på rett plass.

1. det står ikke kamp. under laget mitt, men det står kamper.

2. På kamper står det ingenting om odre.

 

Noen som kan hjelpe meg ?

 

Også kan jeg få lag ID til noen ?

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt spiller jeg hattrick :)

 

min lagid: 1070686

 

jeg er klar for treningskamper!! ;)

 

For dere som er nye, vil jeg anbefale dere å invistere i supporterpakken.. koster vel 200kr i året eller noe, og du får tilgang til flere funksjoner (som for eks sette draktnr på spillerene dine, ++ mye mer) og ikke mist støtter du til videre utvikling av det beste online manager spillet, etter min mening =)

 

Jeg vil også anbefal dere å bruke Firefox når dere spiller HT, pga flere plugins som er meget nyttige!

 

http://foxtrick.px.cz/

 

PsicoTSI <- meget nyttig når du skal kjøpe spillere, der får du opp en CA verdi på spilleren sin hovedkvalitet. For eks en spiller er GOD som tilsvarer 7, vil du kunne se om spilleren er på vei til å gå opp til UTMERKET eller om han nettopp har blitt god. Hvis PsicoTSI sier at han ligger på 7.85 så er det ikke så lenge til han popper til utmerket, dersom du trener han =)

Link to comment
Share on other sites

hattrick ja, det spiller jeg. Jeg topper VII.361, laget mitt heter Strøtvet Supermenn.

 

Du burde skaffet deg en ny trener som er GOD! Ellers kommer du ingen vei i hattrick ;)

 

koster 2,7 mill.. det er verdt alle penga!

 

okei takk :) Men er det best å ha en offensiv, eller defensiv trener? Og hva skal lederevnen være på? Og får man noe for salg av den nåværende treneren?

Link to comment
Share on other sites

hattrick ja, det spiller jeg. Jeg topper VII.361, laget mitt heter Strøtvet Supermenn.

 

Du burde skaffet deg en ny trener som er GOD! Ellers kommer du ingen vei i hattrick :(

 

koster 2,7 mill.. det er verdt alle penga!

 

okei takk :unsure: Men er det best å ha en offensiv, eller defensiv trener? Og hva skal lederevnen være på? Og får man noe for salg av den nåværende treneren?

 

Når du kjøper en GOD trener til 2,7 mill vil han bli: Har middelmådig rutine og dårlig lederevne.

 

Det med lederevne er ikke så viktig i starten... det hjelper laget å holde oppe moralen dersom treneren har bedre lederevne, og det hjelper også på resultatet av kamper.. men ikke i det nivået du er i.

 

Ikke tenk på om han skal være offensiv eller defensiv... Du vil ikke få noe for din nåværende trener... uansett for din del ville du ikke fått rare summen heller :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg går på verktøy, så på overganger. Søker på det jeg føler laget trenger, men ingen spillere kommer opp.Hva gjør du når du skal ha spillere ?

 

Også en ting til, hvis jeg ser på spillerannonser finner en spiller jeg har lyst på, hva gjør jeg da for en mulig overgang ?

 

Hm.. det var rart.. hvilke søkekriterier bruker du da?

 

alle spillere har en budfrist... da er det bare å by i vei... på samme måte som qxl.no liksom :P

 

PS! hvis du er helt ny, IKKE bruk penger på nye spillere. Du må ta manager lisensen først også.. et progam du skal igjennom.. for hver post får du vel noen 100k.. og når lisesen er ferdig tror jeg du har rundt 4 mill i cash. 2,7 bør du bruker til ny trener, så kan du begynne å kikke etter spillere.

Link to comment
Share on other sites

Dette søker jeg: Du søkte etter Spiss i España

minimum 20 år

maks 26 år

minimum TSI 100

maks TSI 300

Nåværende pris minst 150 000 Kroner, ikke høyere enn 300 000 Kroner

ny siden 18 timer

Spesialitet: Rask

Målskåring minst svak, ikke høyere enn god

Ballfordeling minst svak, ikke høyere enn god

Kondisjon minst svak, ikke høyere enn god

Sortert rekkefølge: Nærmest budfrist

 

0 spillere funnet.

 

0 spillere funnet.

 

Men det er en av utfordringene å legge inn et bud på en spiller. Merkelig

Link to comment
Share on other sites

Dette søker jeg: Du søkte etter Spiss i España

minimum 20 år

maks 26 år

minimum TSI 100

maks TSI 300

Nåværende pris minst 150 000 Kroner, ikke høyere enn 300 000 Kroner

ny siden 18 timer

Spesialitet: Rask

Målskåring minst svak, ikke høyere enn god

Ballfordeling minst svak, ikke høyere enn god

Kondisjon minst svak, ikke høyere enn god

Sortert rekkefølge: Nærmest budfrist

 

0 spillere funnet.

 

0 spillere funnet.

 

Men det er en av utfordringene å legge inn et bud på en spiller. Merkelig

 

Du har ALT for mange søkekriterier på.

 

Hvis du søker etter en spiss, søk på alle ligaer/land, velg maks år, og for eks minst akseptable eller god.

 

ikke se etter spillere basert på hvilket land de er i fra eller hvor mange tsi de har, eller om de har spesialiteter osv.. heller ikke pris.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...