Jump to content

Wenger:Adebayor is stronger than Henry


arsenal25

Recommended Posts

Adebayor sier unnskyld til Bendtner på Arsenal.com.

 

 

FERDIG MED DEN SAKEN.

 

En unnskyldning er ikke godt nok i mine øyne. Slik oppførsel bør straffes med plass på reservelag og transferliste. Det finnes ingen unnskyldning for det Adebayor gjorde i går, enkelt og greit

 

er du seriøs??

er det ikke rom for å gjøre feil??

hva vet vi om hva Bendtner gjorde??

Alle har i løpet av livet gjort feil,jeg har, ade også, Å DU!!

SHAKE HANDS, SI SORRY OG EN UKELØNN I BOT, så tror jeg dette kan gjøre arsenal sterkere..

Husk at dette sjedde sikkert pga høy tenning, å det er positivt at spillerne våre bryr seg over å tape så til de grader mot Scum!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Adebayor sier unnskyld til Bendtner på Arsenal.com.

 

 

FERDIG MED DEN SAKEN.

 

En unnskyldning er ikke godt nok i mine øyne. Slik oppførsel bør straffes med plass på reservelag og transferliste. Det finnes ingen unnskyldning for det Adebayor gjorde i går, enkelt og greit

 

Herregud. Tollere ditt og tollere datt. Som Adebayor sier. Dette skjer i kampens hete og det skjer på et tidspunkt hvor vi taper stort.

 

Dette er da søren meg ingen barnehage. Dette er mannfolk som spiller fotball. Det er da ikke første gang at to på samme lag kan ende opp i en krangel om noe. Adebayor sier unnskyld og de skværet sikkert opp i dette etter kampen i går kveld.

 

Det er forskjell på å krangle ved å kjefte på hverandre. Det er sånt som kan skje i kampens hete. Man skaller/slår aldri til en lagkamerat. Det finnes det faktisk ingen unnskyldning for, og skal straffes deretter.

 

Og i mine øyne er den eneste straffen som er passende i en slik situasjon, en plass på transferlista.

 

Og unnskyldningen du refererer til, er ikke mye til unnskyldning. Han bagatelliserer noe som er veldig alvorlig i mine øyne. Det er ikke ordene til en som angrer

 

Du må da være bra hjernedød.Legg deg i vogga di så du ikke får se denne "forferdelige" verdenen vi lever i.haha ,må da være lov å vise hvor hjertet å sjela ligger.ingen klubbspiller liker å tape og av å til blir det litt temperatur,visst folk ikke tåler det så bør dei prøve 5 div i Monaco eller noe. STORM i ett vannglass kalles dette Kim

 

Nei, jeg er ikke hjernedød, men jeg forventer mer respekt i måten du besvarer mitt innlegg på. At du er uenig er en ting, men da får du besvare på en saklig måte.

 

Temperatur er helt greit, og at man kjefter litt på hverandre, er slikt som kan oppstå. Men jeg mener at det har gått for langt hvis en spiller skaller til en annen. DET mener jeg det ikke finnes noen unnskyldning for, og DET mener jeg bør straffes så det virkelig svir

 

Sett Adebayor på transferlista, så blir vi kanskje kvitt toppscorern vår nå i Januar. Så slipper vi flere mål fra den kanten!

 

Bendtner har puttet så mange ganger, og vist så stor målteft at han putter minst 15 hvis han får sjangsen resten av sesongen i stedet!

 

Give me a break!

 

Dette har ingenting med hvor mange mål Bendtner har scoret eller ikke scoret. Det har heller ikke noe med hvor mange mål Adebayor har scoret. Vi kan ikke bare drite i dette, og late som det ikke skjedde, bare fordi Adebayor er vår toppscorer.

 

Han har angivelige skallet til en medspiler. Det gjør man bare ikke. Det finnes ingen unnskyldning for det. Hvem kan si at det eventuelt ikke kommer til å skje igjen.

 

Nei, give ME a break.

 

Husk at dette sjedde sikkert pga høy tenning, å det er positivt at spillerne våre bryr seg over å tape så til de grader mot Scum!!

 

Sorry, men jeg greier faktisk ikke å se noe positivt i det faktum at en Arsenalspiller skaller til en annen Arsenalspiller

Link to comment
Share on other sites

Dette blir for dumt. Bendtner får ett lite kutt, blir ikke skallet bevisstløst eller noe. Lurer litt på hvordan du ser på Carew/Riise på landslaget, Kim.. Det som skjedde der var da langt mer alvorlig?! Carew burde vel blitt landsforvist?

 

Nei dette er og skal være noe Arsenal takler internt, og jeg er sikker på at Bendtner allerede har tilgitt Ade, og at de er ferdig med saken.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir for dumt. Bendtner får ett lite kutt, blir ikke skallet bevisstløst eller noe. Lurer litt på hvordan du ser på Carew/Riise på landslaget, Kim.. Det som skjedde der var da langt mer alvorlig?! Carew burde vel blitt landsforvist?

 

Jeg mener faktisk at hverken Riise eller Carew burde få ikle seg landslagsdrakten etter den hendelsen.

 

Og nei, Bendtner ble ikke skallet bevisstløs denne gangen. Men han ble skallet til. Hvem kan garantere at det ikke skjer igjen. Vi så jo under ligacupfinalen forrige sesong at Ade har ett voldsomt temperement.

 

At det skal takles internt er helt greit. Men han bør ikke slippe unna med ett klapp på skulderen med beskjed om at slikt må ikke skje igjen. Blir spennende og se hva straffen blir

Link to comment
Share on other sites

Gjorde virkelig Adebayor noe for å fortjene å bli utvist i ligacupfinalen i fjor? Trodde da det var Eboué som slo en motspiller, ikke Adebayor. Tror de fleste hadde reagert med sinne om de ble utvist i en finale for noe en annen gjorde, og dette regner jeg ikke som et voldsomt temperament.

Link to comment
Share on other sites

Nei han gjorde ikke det. Dommeren tok feil og viste feilaktig ut Ade.

Har ingen problemer med å forstå at han var forbanna.

Hadde sett rart ut hadde han gått ut uten å vise noe etter en feilaktig utvisning....Get real! . Det hadde jo sett helt på tryne ut.

 

Hva som skjedde med Bendtner og Ade vet jeg fremdeles ikke. Og det ser det ut som svært få vet også.

Skalla han til Bendtner eller? Gjorde han det bør han få straff internt i klubben.

Men noe transferliste skal han definitivt ikke på etter min mening.

 

Og etter bildene her ser jeg fremdeles ikke noe merker el blod som enkelte medier har påstått.

 

http://www.thisislondon.co.uk/sport/articl....do?ito=newsnow

 

http://arsenalfcblog.com/making-sense-of-t...r-adebayor-war/

Link to comment
Share on other sites

Nei han gjorde ikke det. Dommeren tok feil og viste feilaktig ut Ade.

Har ingen problemer med å forstå at han var forbanna.

Hadde sett rart ut hadde han gått ut uten å vise noe etter en feilaktig utvisning....Get real! . Det hadde jo sett helt på tryne ut.

 

Ingen tvil om at Ade ble feilaktig utvist. Men jeg har sett flere spillere som har blitt feilaktig utvist, uten å reagere med slikt voldsomt sinne.

 

Er jo flere spillere og medlemmer av støtteapparatet som har uttalt at de hadde store problemer med å få roet han ned, og at de fryktet at Ade skulle fly på dommeren hvis de ikke fikk han av banen.

 

Jeg har vært en av de største kritikerne av Eboue, og har sagt min klare mening om at jeg ønsker han solgt på bakgrunn av usportsligheter som filming, albuer og stygt spill. Men det å eventuelt skalle til en medspiller, er verre enn det Eboue har gjort.

 

Adebayor er en svært populær spiller blant supporterne, og jeg er jaggu meg ikke sikker på om folk her inne hadde sett like mildt på saken hvis det hadde vært en spiller. Er ikke like sikker på om folk hadde sett på det som storm i ett vannglass hvis det hadde vært motsatt

Link to comment
Share on other sites

Hvor er alt det blodet som folk snakker om? Skulle jo tro at hele Emirates druknet i dansk blod etter skriveriene her å lese. Og selv med 60.000 på tribunene, og X antall tv-kameraer er det ennå ingen som har kunnet fremvise hverken blod eller noe bilde av at Ade faktisk skaller til Bendtner.

 

Og det skal vel alltids to til for å danse tango? Regner med at vår kjære danske heller ikke har vært uskyldig i denne hendelsen. Hvem vet hva som har blitt sagt eller gjort fra fra den kanten? Vi skal være forsiktige med å dømme før vi har fakta på bordet.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er alt det blodet som folk snakker om? Skulle jo tro at hele Emirates druknet i dansk blod etter skriveriene her å lese. Og selv med 60.000 på tribunene, og X antall tv-kameraer er det ennå ingen som har kunnet fremvise hverken blod eller noe bilde av at Ade faktisk skaller til Bendtner.

 

Og det skal vel alltids to til for å danse tango? Regner med at vår kjære danske heller ikke har vært uskyldig i denne hendelsen. Hvem vet hva som har blitt sagt eller gjort fra fra den kanten? Vi skal være forsiktige med å dømme før vi har fakta på bordet.

 

For det første så var jeg ikke klar over at WHL hadde plass til 60.000,- tilskuere.

 

For det andre så sier jeg ikke at han har gjort det. Jeg sier hva som bør skje hvis han har gjort det.

Link to comment
Share on other sites

En liten skrivefeil kan vel skje alle Kim. Jeg legger meg helt flat for at jeg skrev 60000 i stedet for 40000

 

Du vet jeg har større forventninger for rettskrivning fra deg Bård ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Sett Adebayor på transferlista, så blir vi kanskje kvitt toppscorern vår nå i Januar. Så slipper vi flere mål fra den kanten!

 

Bendtner har puttet så mange ganger, og vist så stor målteft at han putter minst 15 hvis han får sjangsen resten av sesongen i stedet!

 

Give me a break!

 

Dette har ingenting med hvor mange mål Bendtner har scoret eller ikke scoret. Det har heller ikke noe med hvor mange mål Adebayor har scoret. Vi kan ikke bare drite i dette, og late som det ikke skjedde, bare fordi Adebayor er vår toppscorer.

 

Han har angivelige skallet til en medspiler. Det gjør man bare ikke. Det finnes ingen unnskyldning for det. Hvem kan si at det eventuelt ikke kommer til å skje igjen.

 

Nei, give ME a break.

 

 

 

Det er veldig stor forskjell på å gi vår toppscorer rett og slett sparken enn det er å gi han en eller to ukelønner i straff.

 

Etter å ha sett utallige videoer av episoden så klarer jeg ennå ikke se at noen blir skallet ned. Det jeg kan se er at Ade har en finger mellom hodet sitt og bendtner sitt. Det kommer heller ikke noe blod ut av den situasjonen. Så alt er veeeldig oppblåst av medier, og da spesielt norske.

 

Jeg tror ikke det hadde skjedd hvis ikke Bendtner hadde terget på seg Adebayor, og det er en grunn til at han har rykte på seg innad i Arsenal å være blærete og hoven ovenfor andre spillere. Det skal en 19åring absolutt ikke være.

 

Når det gjelder Ades temperament så syns jeg det er helt knall at han viser en så stor vilje til å vinne med klubben, og jeg forstår utrolig godt at han ble forbanna under ligacupfinalen i fjor. Ade og Toure har en vinnermoral av en annen verden, og dette vises både når de putter, og hvis noe annet skjer.

 

Forresten så skal det sies til Gallas' forsvar at han absolutt ikke spytta på Bendtner, MEN det kom spytt ut av munnen hans når han fortalte Bendtner hvordan ting er.

Helt topp at det blir sagt ifra, men skulle sett at det ikke skjedde midt i en kamp, spesielt IKKE mot Tottenham..

 

Selvom Spurs vant så er det positive at Ade fortsetter å score mot dem, som han har gjort de siste kampene!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Hehe.

Her har vi en Tottenhamsupporter som begynner å få nok av Adebayor også: http://blogg.tv2.no/...rade-tottenham/

 

"kanskje hadde linjedommeren sluttet å vinke mot Adebayor fordi han generelt aldri var med i spillet?" :D

 

interessant analyse dette. Tottenham har noen felles trekk med Arsenal, jfr det om å lære av egne feil. Men heldigvis er det store forskjeller også! Ellers er Adebayor et av fotballhistoriens mest interessante psykologiske tilfeller. Mannen har talent, ingen tvil om det. Og hver gang han har noe å bevise, for eksempel når han spiller for ny kontrakt leverer han brukbart. Men med en gang kontrakten er underskrevet virker det som om han gir fullstendig blaffen, og bare kasserer inn pengene. Heldigvis er det Tottenham som har ham i sine rekker...! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det må da finnes noen ENKLE grep som kan få ham til å prestere også når det er lang tid igjen av kontrakten?! :proud:

 

he he, det er jo noen håpløse tilfeller, der ingenting nytter uansett hvor mange grep man forsøker. Adebayor er åpenbart et slik tilfelle, og her har ihvertfall Wenger gjort det enkle og riktige grepet - å kvittte seg med ham! ;)

Link to comment
Share on other sites

Og hvor mange kamper satt han ikke på benken for city og nå for tottenham? Han er kun god når det er penger å hente.

 

Han hadde et poeng å bevise i fjor etter å ha blitt droppet av City og spilte veldig godt for Tottenham. Så godt at de kjøpte han på permanent basis og det øyeblikket det skjedde begynte han å gi faen igjen. Personlig tror jeg som deg at motivasjonen var penger og langtidskontrakt i Tottenham. Tipper han er fornøyd på benken uansett hvordan man vrir og vender på det..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...