Jump to content

Jeg trenger hjelp!

Petter

Recommended Posts

Sliter litt med å få sett den kampen jeg også, men Opera Mini på mobilen er en kjekk ting! :P

Et tips til dere som ikke får sett den er vel at dere kan spørre noen kjente om og bruke www.ung1881.no (krever at dere er medlem, som dere kan bli gratis) til og sende dere oppdateringer.

På denne siden kan dere sende EVIG gratis SMS, og derfor trenger de som sender dere oppdateringer ikke tenke på penger, og dermed forhåpentligvis får dere flere oppdateringer.

Et eksempel, er og bare kopiere fra VG live, rett inn på www.ung1881.no og så sende.

Jeg kan heller ikke se kampen, så jeg kan dessverre ikke sende oppdateringer til noen

Jeg skal på en helt øde hytte til helgen hvor det finns dekning et sted på tomta og null tv signaler. Så siden jeg ikke får med meg Boro kampen lurte jeg på om noen kunne være så sinnsykt snille å sende et kort referat fra kampen slik at jeg får med meg stillingen og kampbildet. Hvis det er noen som hadde vært så greie blir jeg kjempe glad. Og da har dere evt. en til gode på meg.

Håper på positive tilbakemeldinger :D

Er det snakk om SMS? Jeg kan godt sende deg en melding eller to hvis det er snakk om SMS, bare send meg nummeret ditt på PM eller lignende.

• 2 weeks later...

Noen som har peiling på det med skattekort? Jeg har skaffet meg en årlig inntekt på 22.500,- nå, men må jeg skatte på de? Jeg mener å ha hørt at skoleelever ikke trenger å skatte sålenge den årlige inntekten er på 25.000,-? Håper noen kan svare på dette :D

EDIT: Fikk svar per PM;

"Frikort er et skattekort som viser at arbeidsgiver ikke skal trekke skatt. Som oftest er det satt en beløpsgrense for hvor mye en kan tjene.

Fribeløpet for ungdom er 39 997 kroner. Kommer du til å tjene mer enn det, må du skaffe deg et vanlig skattekort."

• 2 weeks later...

Noen som vet om eller hvor jeg kan få bestilt de orginale bokstavene til den hvite bortedrakta?

De hadde ikke gull bokstavene på fotball shop så de tilbød meg de svarte bokstavene som bla. Liverpool har. Han sa også at det var mange som hadde gjort det. Ikke faen om jeg vill ødelegge en flott hyllest drakt, men svart cunt skrift! Og ikke kunne de bestille det heller, dårlig service kaller jeg det. Men det må jo gå an å få bestilt det fra et sted?

Håper virkelig noen kan hjelpe meg eller har noen forslag :huh:

kan hende at sportsbutikken(e) der du bor har det.. her hadde de hadde det når lillebroren min skulle ha seg navn og nummer med Liverpool i hvertfall :huh:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...