Jump to content

Jeg trenger hjelp!


Petter

Recommended Posts

Jeg har ett ganske greit problem.. jeg har så lyst å dra over å se Arsenal, men så er jeg ikke spesielt glad i å fly.. noen som veit om en alternativ rute, da med f.eks. bil og båt eller noe ??

 

på forhånd takk :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ett ganske greit problem.. jeg har så lyst å dra over å se Arsenal, men så er jeg ikke spesielt glad i å fly.. noen som veit om en alternativ rute, da med f.eks. bil og båt eller noe ??

 

på forhånd takk :rolleyes:

 

Noe må man da ofre for Arsenal, eller hur? B)

 

Men det går båter over til England. Usikker på hvor de går fra, men regner med at det finnes i Haugesund, Stavanger, Bergen, Egersund eller Kristiansand

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ett ganske greit problem.. jeg har så lyst å dra over å se Arsenal, men så er jeg ikke spesielt glad i å fly.. noen som veit om en alternativ rute, da med f.eks. bil og båt eller noe ??

 

på forhånd takk :rolleyes:

 

 

Det er ikke noe farlig å fly, har reist nå i nesten 3 år mellom Haugesund og Alta nå og det er sjelden det er turbulens om du er redd for det..det er større sjangs om du krasjer med bil enn at du krasjer med fly!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg trenger også hjelp!

Internett vinduet mitt er i fullskjerm modus...må ha kommet borti noe mens jeg bærte datan opp. Bare lurte på om noen kunne være så snille å hjelpe meg. Skjønner ikke hvordan man får den i vanlig modus igjen, hvis noen forstår :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

det tar ca 20 timer med bil:P

Fra?

der AfcHenry bor vel :unsure: Eidsberg, Østfold :(

 

Tatt i betraktning at gutten er knapt 16 år så må han i tilfelle kjøre moped. Skal vi anslå 50 timer?

 

BE

 

Hvorfor ikke lett motorsykkel? :D

Vi sier derfor 20 timer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg skal på en helt øde hytte til helgen hvor det finns dekning et sted på tomta og null tv signaler. Så siden jeg ikke får med meg Boro kampen lurte jeg på om noen kunne være så sinnsykt snille å sende et kort referat fra kampen slik at jeg får med meg stillingen og kampbildet. Hvis det er noen som hadde vært så greie blir jeg kjempe glad. Og da har dere evt. en til gode på meg.

 

Håper på positive tilbakemeldinger :)

Link to comment
Share on other sites

kunne godt gjort det jeg :P

 

finnes ikke noe værre enn å være totalt isolert fra sitt kjære Arsenal vett ;)

 

Men tenker du mobil eller mail eller noe annet ??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...