Jump to content

Reservelaget som unskyldning?!


Internettansvarlig

Recommended Posts

Støtter det som Charlie George skriver ovenfor.

Vi skal ikke bruke det som noen unnskyldning for at vi taper i dag, men når man gjør et sånt valg hvor vi ikke stiller vårt beste lag i ligacupen så må man regne med at slike ting kan skje.

 

Vårt sterkeste lag hadde ikke tapt på denne måten i dag, men det er ganske uviktig egentlig. Vi taper og vinner som en tropp, og sånn er livet. Tottenham gjør en god kamp, og var også mye bedre enn oss i den første kampen så da er det bare å gratulere og si vel fortjent.

 

Vi hadde jo ikke tapt på lenge mot Tottenham før dagens kamp, og da kan man jo tenke på hvordan det er for dem å hele tiden ikke klare å vinne mot oss. Så da må jo vi kunne tåle å tape en kamp mot dem også. Skulle bare mangle.

Link to comment
Share on other sites

Skrev at jeg nok kom til å bruke det som unnskyldning, men tror ikke det nå lenger. Sitter på kontor med en spurssupporter, så får nok høre det, men. Er stolt av unggutta, jeg!! Synes de viste mye bra tross i et fælt resultat!

hadde du valgt å bruke det som unnskyldning hadde han ledd av deg, og det med rette. Gallas, Gilberto, Sagna og Fabregas er ikke like uerfarne som det laget vi ellers har hatt på banen i ligacupen. laget vi spilte med mot Spurs var sterkt nok til å slå dem, bare kanskje med unntak av forsvaret, og det var svakt bemanna pga skader og ACN ikke fordi Wenger hadde valgt å la ungguttene prøve seg.

Link to comment
Share on other sites

Skrev at jeg nok kom til å bruke det som unnskyldning, men tror ikke det nå lenger. Sitter på kontor med en spurssupporter, så får nok høre det, men. Er stolt av unggutta, jeg!! Synes de viste mye bra tross i et fælt resultat!

hadde du valgt å bruke det som unnskyldning hadde han ledd av deg, og det med rette. Gallas, Gilberto, Sagna og Fabregas er ikke like uerfarne som det laget vi ellers har hatt på banen i ligacupen. laget vi spilte med mot Spurs var sterkt nok til å slå dem, bare kanskje med unntak av forsvaret, og det var svakt bemanna pga skader og ACN ikke fordi Wenger hadde valgt å la ungguttene prøve seg.

 

Vi stilte et meget sterkt lag i går og kan ikke unnskylde oss med at vi spilte med juniorlag. I etterpåklokskapens ånd synes jeg det er rart at han bruker såpass mange rutinerte spillere. Traore er kanskje den eneste som er urutinert og han har jo spilt en sesong i Ligacupen. hva med spillere som Gibbs, Lansbury, Randall, Merida, Barazite osv.

Link to comment
Share on other sites

Man kan vel påstå at laget i går verken var fugl eller fisk. Wenger valgte en mellomting mellom det unge og det etablerte. Kanskje hadde det vært bedre å stilt et lag som sist kamp, eller toppet. Mellomtingen viste seg i alle fall å fungere svært dårlig.

 

Uansett er det en bekymringsverdig formsvikt å spore både blant de faste og reservene. Spillet sitter ikke like godt som før november kom. Men det går fortsatt så det griner i PL, men flyten er ikke den samme. Tror det ordner seg når Fabregas får ræva i gir igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...