Jump to content

Gærne bergensere....


Innbytterbenken

Recommended Posts

Latterlig av folk uansett klubbtilhørighet å true med noe slikt. Vitner om fryktelig lavt intellegensnivå på de ytterst få som driver på med slikt. Selv er jeg Vålerengagutt, har jeg også opplevd både det ene og det andre innad i Klanen, så ingen lag i verden er desverre fritatt for slike utskudd.

 

Mye av fotballen er (Desverre?) lidenskap, og der det er lidenskap vil det også være hat.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig av folk uansett klubbtilhørighet å true med noe slikt. Vitner om fryktelig lavt intellegensnivå på de ytterst få som driver på med slikt. Selv er jeg Vålerengagutt, har jeg også opplevd både det ene og det andre innad i Klanen, så ingen lag i verden er desverre fritatt for slike utskudd.

 

Mye av fotballen er (Desverre?) lidenskap, og der det er lidenskap vil det også være hat.

 

Helt enig, dette er lavmål. Men heldigvis er dette et lite mindretall, og ikke en vanlig holdning blant Brann supportere.

Link to comment
Share on other sites

Kunne heller kaldt denne for "gærn Bergenser" Istedenfor "Bergensere" hehe, Er vel en fyr som ikke er helt god i hodet som kommer med sånne trusler. Dette kunne like godt vært en Vif supporter.. Er selv Bergenser, Men har overhode ikke noe imot en Bergeser som Holder med Everton. Men men :P Håper jeg får billeter til denne kampen! Heia Brann Og Arsenal såklart! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var retta til drittfolk som ikke kan akseptere at andre folk har andre lag!

 

Det finnes jo enkelte slik blant Engen supporterne også. Er disse og drittfolk og jævla skarrepakk?

 

Vet ikke hvme engen er, men klanen har også sånne og de er akkuratt det samme.

Link to comment
Share on other sites

helt idiotisk av personen som truet.. folk skal jo få holde med hvilket lag de vil, samme hvor de kommer fra.. menmen, det fins syke mennesker i verden, synd at de skal ødelegge for så mange andre ..

Link to comment
Share on other sites

helt idiotisk av personen som truet.. folk skal jo få holde med hvilket lag de vil, samme hvor de kommer fra.. menmen, det fins syke mennesker i verden, synd at de skal ødelegge for så mange andre ..

Han som skulle gå me Everton drakt var brann supporter derfor en brann supporter truet han.

De tror vell det at ALT skal handle om bergen og brann.. Typisk bergensere ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Vet ikke hvme engen er, men klanen har også sånne og de er akkuratt det samme.

 

Så de kaller du også "jævla skarrepakk"? Engen er den klubben du holder med i Norge; Vålerengen IF.

 

Kaller folk som ikke kan akseptere at folk holder med andre lag for idioter. Jeg kalte de som trua han fra bergen for skarrepakk siden det passa så bra. Jeg kan godt kalle de som er sånn i enga, men da passer det kanskje bedre med jævla nærkisser? Jeg liker bare ikke folk som tar vold inn i fotball

Link to comment
Share on other sites

helt idiotisk av personen som truet.. folk skal jo få holde med hvilket lag de vil, samme hvor de kommer fra.. menmen, det fins syke mennesker i verden, synd at de skal ødelegge for så mange andre ..

Han som skulle gå me Everton drakt var brann supporter derfor en brann supporter truet han.

De tror vell det at ALT skal handle om bergen og brann.. Typisk bergensere ;)

 

Typisk bergensere?

Er du dum i knotten din?

 

Ingen tvil om at det er uhørt å true med å skade/skade andre mennesker for noe såpass ubetydelig som fotball. Det vet 99% av befolkningen alle steder, både bergensere og alle andre folkeslag. Så lenge du ikke bor i en liten bygd kan du være helt sikker på at det er noen gale folk der du bor og. det er uungåelig.

 

Bare fordi folk åpenbart er misunnelige på den unike situasjonen i Bergen, her såpass mange som 250 000 enes om ett fotballlag(Personen som er truet er absolutt Brann-supporter, bare så det ikke skulle være noe tvil om det), trenger dere ikke generalisere alle bergensere som gærne eller dumme. At vi vet hva lidenskap er selv om velstanden ikke finnes mindre her er heller ikke noe å klage på. Hvis en ønsker det er det bare å melde flytting :P

Link to comment
Share on other sites

Typisk bergensere?

Er du dum i knotten din?

 

Kanskje jeg er dum i knotten min, men det er typisk bergenesere å tro at de er best og at Bergen er den beste by. Det jeg mener er at det ikke kom så et sjokk for å si det sånn da denne mannen ble truet pga han sa at han skulle gå i Everton drakt. Det er et godt eksempel på hvordan noen bergensere er (ikke ALLE, men ganske mange som er sånn) Har vært mange ganger i Bergen, kjenner noen som har flyttet fra Bergen til her i Haugesund. ALLE som har flyttet her, klager å syter på hvor kjedelig det er her i forhold til Bergen, og hvor stygg dialekt vi har osv... . Det ER en typisk bergenser !

Link to comment
Share on other sites

Om noen hadde truet med å knuse kneskålene og testiklene mine hadde jeg:

 

1. Tredd en genser over Evertondrakta

2. Stått med bortesupporterne.

3. Ikke sagt fra på et Brannforum(?) at jeg skulle gå i Everton-drakt?

4. Latt være å gå i Evertondrakt.

 

 

her hadde jeg ringt vg for å ta bilde av meg i Everton drakt. så hadde jeg tatt på meg Everton drakt og stått midt blandt disse "jævla skarrepakk" (som jeg ikke vet hva betyr) og jublet når Arteta voldtar brann med en fin fin hat-trick. :)

Link to comment
Share on other sites

Var vel noe av det samme som skjedde da vi møtte Rosenborg, jeg fikk i hvertfall en god del gloser på doen i pausen, følte meg liten der jeg stod i rødt blant 40- 50 hvite trøndere som skjelte meg ut...men morro var det jo egentlig da, jeg blei ikke anka opp.

Men hørte at det var noen norsk Arsenal fans som blei tatt etter kampen.

 

Uansett så er det tåplig og ikke akseptere at folk har en annen mening, men er jo litt sånn i bergen da, de er liksom best i alt.

Link to comment
Share on other sites

Var vel noe av det samme som skjedde da vi møtte Rosenborg, jeg fikk i hvertfall en god del gloser på doen i pausen, følte meg liten der jeg stod i rødt blant 40- 50 hvite trøndere som skjelte meg ut...men morro var det jo egentlig da, jeg blei ikke anka opp.

Men hørte at det var noen norsk Arsenal fans som blei tatt etter kampen.

 

Uansett så er det tåplig og ikke akseptere at folk har en annen mening, men er jo litt sånn i bergen da, de er liksom best i alt.

best i alt du.. lukter vi litt bitterhet fra serien 06/07 eller ??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...