Jump to content

Afrikamesterskapet.


roger_rabbit74

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

B) ???

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4473558/

Sjekk ca 2.20 uti denne videoen. Faen i helvette, jeg trodde Eboue hadde kommet seg over dette. To strake ben i en heidundranes fart. Jeg blir kvalm. Situasjonen minner meg veldig om Stoltidis(?) som knakk benet på Skjelbred for et par år siden, og motspilleren kunne fort endt opp som Eduardo.

 

Ufyselig.

Link to comment
Share on other sites

Eboue fikk direkte rødt kort i kveldens storkamp mellom Elfenbenskysten og Ghana. B)

 

Elfenbenskysten vant 3 - 1.

Noen som vet hva Eboue gjorde?

 

Lov til å håpe på en 3 kampers suspensjon? ;)

 

Edit: Fra DB.no: "Selv ikke en smått sinnsyk rødt kort-takling fra Emmanuel Eboué kunne stoppe fra Elfenbenskysten...."

Link to comment
Share on other sites

:)

 

Eurosport 2 viser et sammendrag av kampen akkurat nå. Andre omgang er akkurat begynt.

 

Søren, rakk ikke kampen eller reprisen.. Hvordan var taklingen? Og noen som har klipp av den ''smått sinnsyke taklingen''? Ingen ting kunne vært bedre enn 3 kampers karantene, og tap i første sluttspill kamp for Elefantene, eneste som mangler nå er at Song og co går på noen smeller :)

Link to comment
Share on other sites

:) ???

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4473558/

Sjekk ca 2.20 uti denne videoen. Faen i helvette, jeg trodde Eboue hadde kommet seg over dette. To strake ben i en heidundranes fart. Jeg blir kvalm. Situasjonen minner meg veldig om Stoltidis(?) som knakk benet på Skjelbred for et par år siden, og motspilleren kunne fort endt opp som Eduardo.

 

Ufyselig.

Ser innlegget mitt forsvant litt siden en annen postet sekundet etter meg.

Link to comment
Share on other sites

Søren, rakk ikke kampen eller reprisen.. Hvordan var taklingen? Og noen som har klipp av den ''smått sinnsyke taklingen''? Ingen ting kunne vært bedre enn 3 kampers karantene, og tap i første sluttspill kamp for Elefantene, eneste som mangler nå er at Song og co går på noen smeller :)

Dersom han får 3 kamper er det vel ikke nødvendig at Elfenbesnskysten ryker. Eboue må isåfall stå over resten av turneringen (kvart, semi og finale) og kan dermed reise tilbake til london. At Drogba forblir i Afrika en god stund til er bare en fordel for oss.

 

Klipp av taklingen ligger tidliger i tråden...

Link to comment
Share on other sites

Var en litt vill tackling fra vår gode venn ja..

Er vel vanligvis to kamper karantene i mesterskap for direkte rødt og ikke tre som i ligasammenheng? Noen som husker sikkert hvordan dette er?

 

Uansett kommer nok Eboue til å være sammen med laget så lenge de er i Angola. Viktig for lagfølelsen og samholdet.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som om det blir enten Egypt eller elfenbenskysten som finner cupen.

Egypt har hvertfall spilt bra fotball, mens elefantene har Drogba.

Er vel bare Togo som kan sies å ikke ha FUNNET cupen... :D

Når det gjelder det om hvem som kan VINNE cupen, står det mellom 4 lag:

Egypt, Algerie, Elfenbenkysten og Ghana.

 

Håper helt klart mest på Elfenbenkysten, for de har klart mest av det vi gjerne forbinder med "det afrikanske" når det gjelder fotball!

Link to comment
Share on other sites

Kamerun ligger under mot Zambia.

Hvordan ligger Kamerun an i gruppa nå?

 

Kamerun ligger sist og hvis resultatene står seg så er Kamerun slått ut. La oss krysse fingrene ;)

 

http://live.nettavisen.no/fotball/live/

 

Africa Cup of Nations Gruppe D Lag S V U T P

1 Zambia 2 1 1 0 2 - 1 4

2 Gabon 2 1 1 0 1 - 0 4

3 Tunisia 2 0 2 0 1 - 1 2

4 Kamerun 2 0 0 2 0 - 2 0

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 17 2010, 09:15 PM) 185947[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Helvete. 3-2 til Kamerun <_<

 

Spilte Song på midten eller i forsvaret?

Så bare 2.omgang, da spilte han ihvertfall på midten..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...