Jump to content

Playstation3 vs. Xbox360


KRHenry

Recommended Posts

Noen andre som gleder seg til Ninja Gaiden 2? Jeg har sittet og siklet til videoene som har blitt lagt ut på ign.com de siste dagene :D

 

Synes forøvrig at EspenS kommer med det mest fornuftige innlegget i denne min-far-er-sterkere-enn-din-far-duellen ;)

 

Liker egentlig ikke slåsspill, men når jeg så på et par bilder så ble jeg sikker. Dette skal jeg ha! >_<

Vet du når det kommer ut? Sto ikke noen utgivelses dato på tothegame.com.

I løpet av 2008. Spillet er 60% ferdig. Det ryktes om april/mai, men det er som sagt rykter ;). Se på videoene på ign og du kommer til å blir frelst :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

X-box bråker sykt mye. Elite maskinen er litt mere stillegående enn de vanlige x-boxene, men koster bra mye mere. Halo, Half-life, medal of honor og Assasins creed er spill jeg liker godt, og som jeg kan anbefale.

Playstation3 vet jeg går stillere og derfor et pluss.

Hva er egentlig problemet med at maskinen bråker litt. Du hører jeg ingenting av vifta når du har på lyden.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har bare hatt hatt den gamle\vanlige Xbox-en, men den funket bra, ganske god grafikk ogsaa. Synes Xbox kontrollen er mye bedre aa holde i enn playstation kontrollen( men det er sikkert bare en vane).

Har lyst til aa kjope en ny spillemaskin og da velger jeg nok ganske klart Xbox 360. De er veldig brae begge to, men Playstation 3 er mye dyrere.

Link to comment
Share on other sites

Har bare hatt hatt den gamle\vanlige Xbox-en, men den funket bra, ganske god grafikk ogsaa. Synes Xbox kontrollen er mye bedre aa holde i enn playstation kontrollen( men det er sikkert bare en vane).

Har lyst til aa kjope en ny spillemaskin og da velger jeg nok ganske klart Xbox 360. De er veldig brae begge to, men Playstation 3 er mye dyrere.

 

hadde jeg vært deg hadde jeg gått for PS3 egentlig.. ikke fordi jeg har det lissom, men XBOX 360 har en feilprosent på 33%, mens PS3 har en på 0.26% (ikke helt sikre kilder, men kameraten min er konsoll ekspert, og det er han som har opplyst meg :D )

 

men det går jo såklart på smak og behag da :P

Link to comment
Share on other sites

Det er bare tull. Ja, Xbox 360 har hatt en høyere feilprosent enn vanlig, men langt ifra så høy. Man hører best de som sutrer, de som ikke har noe å sutre for pleier ikke å rope så høyt. :D

 

Av de 5 jeg kjenner som har Xbox 360 har ingen av de hatt problemer med sin enda. Og det er alt fra launchmodellen fra desember 05 til en sommeren 07.

Link to comment
Share on other sites

Så handler det jo mye om hvordan du faktisk behandler spillemaskinen også da.. Har du plassert xboxen slik at den får luft, og ikke lett går varm, så har du garantert en xbox i mange år. Jeg har hatt en vanlig Xbox helt fra den kom ut på markedet ca, og den funker fett ennå. Har opgså hatt 360 fra 2006, og jeg har ikke merket en eneste feil :P Eneste erfaringen jeg har med PS2 selv, er at den ble ødelagt etter et halvt år, men det var mest min egen feil da den gikk i bakken :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...