Jump to content

Matthew Upson


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Upson var alltid en av mine store favoritter på den tiden han var i klubben, og jeg ønsker virkelig at han kommer tilbake til klubben og forsterker en vaklete forsvarslinje.

 

Men har Wenger noensinne kjøpt en spiller han tidligere har solgt?

Link to comment
Share on other sites

Upson var alltid en av mine store favoritter på den tiden han var i klubben, og jeg ønsker virkelig at han kommer tilbake til klubben og forsterker en vaklete forsvarslinje.

 

Men har Wenger noensinne kjøpt en spiller han tidligere har solgt?

 

Nei. Mener å huske at han uttalte at han var prinsipielt i mot det i forbindelse med Anelka-ryktene i januar i fjor. Men jeg vet også at han fortalte Sidwell at han kunne hente han tilbake dersom det ble aktuelt, da Sidwell dro til Reading...

 

Vanskelig å si, men blir veldig overrasket dersom han henter Upsons, spesielt med tanke på alder.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Upson gratis til Stoke. Hadde jeg vært Wenger hadde jeg signert han på flekken. Laaaaangt bedre enn Squillaci, ville tilført sårt trengt rutine i forsvar, er Arsenal-gutt og har vel en 15-20 landskamper for England. Er ikke mer enn et år siden han var i landslagstroppen, så han er ingen dårlig spiller. En maskin. Stål. Noe vi sårt trenger.

 

Men såklart er stoppere som Samba, Cahill, Subotic, Mertesacker med flere noen jeg ønsket meg langt mer enn Upson. Men med dagens forsvarssituasjon tar jeg takke til det aller meste. Upson ville hvertfall ikke blitt noen sinke for oss. Tvert imot.

Link to comment
Share on other sites

Upson gratis til Stoke. Hadde jeg vært Wenger hadde jeg signert han på flekken. Laaaaangt bedre enn Squillaci, ville tilført sårt trengt rutine i forsvar, er Arsenal-gutt og har vel en 15-20 landskamper for England. Er ikke mer enn et år siden han var i landslagstroppen, så han er ingen dårlig spiller. En maskin. Stål. Noe vi sårt trenger.

 

Men såklart er stoppere som Samba, Cahill, Subotic, Mertesacker med flere noen jeg ønsket meg langt mer enn Upson. Men med dagens forsvarssituasjon tar jeg takke til det aller meste. Upson ville hvertfall ikke blitt noen sinke for oss. Tvert imot.

En forsvarsspiller som går inn i Stoke ville alltid kunne være til nytte for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Hadde grått meg i søvn i natt om det var vi som signerte Upson. De som tror han ville forsterket forsvaret vårt kan ikke ha sett mye av han forrige sesong. Det at han kanskje er hakket bedre enn Squillaci er heller ingen stor ting å skryte av. Det er en grunn til at Upson har brukt nesten to måneder på å finne seg ny klubb etter at kontrakten med West Ham gikk ut.

 

En Upson for tre-fire år siden? Ja takk. En Upson anno 2011? Ville bare vært en ny signering ala Silvestre og nevnte Squillaci. Grøss og gru.

Link to comment
Share on other sites

Hadde grått meg i søvn i natt om det var vi som signerte Upson. De som tror han ville forsterket forsvaret vårt kan ikke ha sett mye av han forrige sesong. Det at han kanskje er hakket bedre enn Squillaci er heller ingen stor ting å skryte av. Det er en grunn til at Upson har brukt nesten to måneder på å finne seg ny klubb etter at kontrakten med West Ham gikk ut.

 

En Upson for tre-fire år siden? Ja takk. En Upson anno 2011? Ville bare vært en ny signering ala Silvestre og nevnte Squillaci. Grøss og gru.

 

Takk for noen fornuftige ord! Det virker som om noen tror at alle spillere i hele PL er bedre enn våre. Hadde Wenger hentet inn Upson så hadde jeg for første gang tatt til ordet for at Wenger må gå. Da hadde han mistet gangsynet helt.

Link to comment
Share on other sites

Å hente Ryan Shwacross er vel helt uaktuelt med tanke på hendelsen med Ramsey...

Å hente inn Martin Taylor er uaktuelt med tanke på hendelsen med Eduardo...

Men Shawcross sin var ikke SÅ stygg og virket som om det faktisk gikk inn på spilleren selv, når det er sagt syns jeg ikke Shawcross er god nok eller den lederen vi trenger, det er Huth derimot.

Link to comment
Share on other sites

Å hente inn Martin Taylor er uaktuelt med tanke på hendelsen med Eduardo...

Men Shawcross sin var ikke SÅ stygg og virket som om det faktisk gikk inn på spilleren selv, når det er sagt syns jeg ikke Shawcross er god nok eller den lederen vi trenger, det er Huth derimot.

 

Hadde ikke takket nei til noen av de akkurat no.. Tror de begge kunne gjort en jobb ved siden av TV

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg ville hatt hverken Huth eller Shawcross. Upson er vi

3 år for seint ute til.

Jeg håper derimot 2 stoppere går inn. Merten og Cahill. Dessverre har vel

Skliå vist at han ikke holder nivået i PL.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...