helgeaarsvoll Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Fatter ikke at Wenger lar Clichy få lov til å spille fotball slik han gjør om dagen. De der lange pole-ballene hører til i en annen tidsalder. Dersom Clichy får lov til å fortsette er det ikke lenge før vi igjen får navnet "boring" eller "lucky" Arsenal. Nå vinner vi kamper etter oppskriften 1,2,3: keeper til Clichy, Clichy med lang ball frem og pang i mål. Og nå snakker vi om slike mål på rekke og rad! Er det sånn vi skal vinne fotballkamper ????????? Vel, nå må vel du også innrømme at pasningen til Ade på 2-0 var mildest talt perfekt, eller hur? Clichy spilte forøvrig en glimrende kamp i dag. Eller er det noe ironi i dette innlegget som jeg ikke får med meg? Ja, selvsagt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Jævlig morro at vi hadde to engelskmenn på banen i andre omgang Håper flere engelske unggutter kommer opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Imponert over hvordan vi til tider holder ballen i laget, minner om litt tidligere i sesongen. Vi er blitt kjempa mer ut av stilen i desember men nå synes jeg vi var tilbake til gamle takter. Ser ut som laget kan score mål når de har lyst, skulle ønske de hadde lyst litt mer i 2. omgang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragnar Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Når Walcott kommer inn for Eduardo etter 63 min settes han på venstrekanten og Rosicky dyttes opp som hengende spiss. Hvorfor? Skulle tro at Walcott mot Eduardo er et rent spissbytte!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fooz Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Dette skjer fordi Wenger ser at West ham begynner å få et overtak på midten. Pga av sine 5 midtbane spillere. Derfor vil han kompansere opp denne kraften ved å ha Rosicky i midten. Noe jeg syntes fungerte veldig bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Dette skjer fordi Wenger ser at West ham begynner å få et overtak på midten. Pga av sine 5 midtbane spillere. Derfor vil han kompansere opp denne kraften ved å ha Rosicky i midten. Noe jeg syntes fungerte veldig bra. Jepp, de siste kampene virker det som om Wenger har lært seg å bruke innbyttene sine riktig og at han er blitt en del bedre taktisk under kampsituasjon. Noe som kan vinne serien for oss i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Imponert over hvordan vi til tider holder ballen i laget, minner om litt tidligere i sesongen. Vi er blitt kjempa mer ut av stilen i desember men nå synes jeg vi var tilbake til gamle takter. Ser ut som laget kan score mål når de har lyst, skulle ønske de hadde lyst litt mer i 2. omgang! Veldig enig. Virker som om de leker med West Ham i 2. omg. Nydelig fotball!!! Bare mål manglet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.