Jump to content

2008.01.01 Arsenal Vs West Ham


Imerslundinho

Recommended Posts

Fatter ikke at Wenger lar Clichy få lov til å spille fotball slik han gjør om dagen. De der lange pole-ballene hører til i en annen tidsalder. Dersom Clichy får lov til å fortsette er det ikke lenge før vi igjen får navnet "boring" eller "lucky" Arsenal. Nå vinner vi kamper etter oppskriften 1,2,3: keeper til Clichy, Clichy med lang ball frem og pang i mål. Og nå snakker vi om slike mål på rekke og rad!

 

Er det sånn vi skal vinne fotballkamper :huh: ?????????

 

Vel, nå må vel du også innrømme at pasningen til Ade på 2-0 var mildest talt perfekt, eller hur? Clichy spilte forøvrig en glimrende kamp i dag.

 

Eller er det noe ironi i dette innlegget som jeg ikke får med meg?

 

Ja, selvsagt :) !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Dette skjer fordi Wenger ser at West ham begynner å få et overtak på midten. Pga av sine 5 midtbane spillere. Derfor vil han kompansere opp denne kraften ved å ha Rosicky i midten. Noe jeg syntes fungerte veldig bra.

Jepp, de siste kampene virker det som om Wenger har lært seg å bruke innbyttene sine riktig og at han er blitt en del bedre taktisk under kampsituasjon. Noe som kan vinne serien for oss i år.

Link to comment
Share on other sites

Imponert over hvordan vi til tider holder ballen i laget, minner om litt tidligere i sesongen. Vi er blitt kjempa mer ut av stilen i desember men nå synes jeg vi var tilbake til gamle takter. Ser ut som laget kan score mål når de har lyst, skulle ønske de hadde lyst litt mer i 2. omgang!

 

Veldig enig. Virker som om de leker med West Ham i 2. omg. Nydelig fotball!!! Bare mål manglet..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...