Jump to content

2008.01.01 Arsenal Vs West Ham


Imerslundinho

Recommended Posts

Denne kampen føler jeg meg egentlig ganske sikker på seier, men skal ikke ta noe forhånd. West Ham kommer fra en sterk seier hjemme mot Man Utd, mens vi kommer fra en 1-4 seier borte mot Everton.

 

Bakerst står selfølgelig Almunia, mens i forsvaret skal Sagna hviles. Dette gir plass til en sulten Hoyte, som jeg gleder meg til å se igjen. Resten av forsvaret sier seg selv.

 

På midtbanen er Gilberto ute, mens Walcott og Eboue returnerer. Eboue har blitt hvilt, så regner derfor med at han skal spille. Det vil da si at Hleb blir plassert på benken, eller som hengende spiss, avhengig av om Wenger spiller med 4 eller 5 på midten. Jeg går ut i fra at han spiller med 4, og plasserer da Flamini, Fabregas og Rosicky på de gjenværende plassene.

 

På spissplassene håper jeg Eduardo får en ny sjanse sammen med Adé. Han fortjener det virkelig etter kampen mot Everton. Noen som vet om Bendtner's suspensjon først trer i kraft etter en uke? I så fall starter han på benken.

 

Da skulle laget være noe sånt:

 

-----------------Manuel Almunia----------------

 

--Justin Hoyte---Kolo Toure---William Gallas©---Gaël Clichy--

 

--Emmanuel Eboue---Mathieu Flamini---Cesc Fabregas---Tomas Rosicky--

 

-----------Emmanuel Adebayor------------Eduardo Da Silva----------

 

Som jeg sa tidligere føler jeg med ganske sikker seier, 2-0 med Flamini og Eduardo som målscorere.

 

Gleder meg til det nye året! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen føler jeg meg egentlig ganske sikker på seier, men skal ikke ta noe forhånd. West Ham kommer fra en sterk seier hjemme mot Man Utd, mens vi kommer fra en 1-4 seier borte mot Everton.

 

Bakerst står selfølgelig Almunia, mens i forsvaret skal Sagna hviles. Dette gir plass til en sulten Hoyte, som jeg gleder meg til å se igjen. Resten av forsvaret sier seg selv.

 

På midtbanen er Gilberto ute, mens Walcott og Eboue returnerer. Eboue har blitt hvilt, så regner derfor med at han skal spille. Det vil da si at Hleb blir plassert på benken, eller som hengende spiss, avhengig av om Wenger spiller med 4 eller 5 på midten. Jeg går ut i fra at han spiller med 4, og plasserer da Flamini, Fabregas og Rosicky på de gjenværende plassene.

 

På spissplassene håper jeg Eduardo får en ny sjanse sammen med Adé. Han fortjener det virkelig etter kampen mot Everton. Noen som vet om Bendtner's suspensjon først trer i kraft etter en uke? I så fall starter han på benken.

 

Da skulle laget være noe sånt:

 

-----------------Manuel Almunia----------------

 

--Justin Hoyte---Kolo Toure---William Gallas©---Gaël Clichy--

 

--Emmanuel Eboue---Mathieu Flamini---Cesc Fabregas---Tomas Rosicky--

 

-----------Emmanuel Adebayor------------Eduardo Da Silva----------

 

Som jeg sa tidligere føler jeg med ganske sikker seier, 2-0 med Flamini og Eduardo som målscorere.

 

Gleder meg til det nye året! :D

 

Ganske sikker på at han må stå over, siden han ikke er i troppen ;)

Er vel bare med direkte rødt at suspensjonen trer i kraft etter en uke ;)

 

EDIT: Her er link til troppen: http://www.teamtalk.com/football/preview/0...3013814,00.html

Link to comment
Share on other sites

Har bare ett ord før denne matchen: HEVN :D

 

Synes det er helt fantastisk at min favorittspiller, Justin Hoyte, endelig får prøve seg. Og han kommer til å gjøre akkurat som han gjorde for ganske nøyaktig ett år siden, score på Emirates mot en Londonrival første nyttårsdag ;)

 

Håper og trur vi vinner, men jeg tar intet forgitt. De slo Manure for et par dager siden, og har hatt et godt tak på oss i det siste. De var det siste laget til å slå oss på Highbury, og det første til å slå oss på ashburton, så alt kan skje. Håper på denne ellveren:

 

Almunia

Hoyte - Kolo - The Captain - Clichy

Hleb - Flamini - Fabregas - Tomas

Adebayor - Eduardo/Walcott

 

 

 

4-0 etter hattrick av Hoyte og selvmål av Freddie, som fortsatt er en ekte Gooner ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen føler jeg meg egentlig ganske sikker på seier, men skal ikke ta noe forhånd. West Ham kommer fra en sterk seier hjemme mot Man Utd, mens vi kommer fra en 1-4 seier borte mot Everton.

 

Bakerst står selfølgelig Almunia, mens i forsvaret skal Sagna hviles. Dette gir plass til en sulten Hoyte, som jeg gleder meg til å se igjen. Resten av forsvaret sier seg selv.

 

På midtbanen er Gilberto ute, mens Walcott og Eboue returnerer. Eboue har blitt hvilt, så regner derfor med at han skal spille. Det vil da si at Hleb blir plassert på benken, eller som hengende spiss, avhengig av om Wenger spiller med 4 eller 5 på midten. Jeg går ut i fra at han spiller med 4, og plasserer da Flamini, Fabregas og Rosicky på de gjenværende plassene.

 

På spissplassene håper jeg Eduardo får en ny sjanse sammen med Adé. Han fortjener det virkelig etter kampen mot Everton. Noen som vet om Bendtner's suspensjon først trer i kraft etter en uke? I så fall starter han på benken.

 

Da skulle laget være noe sånt:

 

-----------------Manuel Almunia----------------

 

--Justin Hoyte---Kolo Toure---William Gallas©---Gaël Clichy--

 

--Emmanuel Eboue---Mathieu Flamini---Cesc Fabregas---Tomas Rosicky--

 

-----------Emmanuel Adebayor------------Eduardo Da Silva----------

 

Som jeg sa tidligere føler jeg med ganske sikker seier, 2-0 med Flamini og Eduardo som målscorere.

 

Gleder meg til det nye året! :D

 

Ganske sikker på at han må stå over, siden han ikke er i troppen ;)

Er vel bare med direkte rødt at suspensjonen trer i kraft etter en uke ;)

 

EDIT: Her er link til troppen: http://www.teamtalk.com/football/preview/0...3013814,00.html

Da så! :)

 

Da blir nok ikke på benken nei... :)

Link to comment
Share on other sites

 

Er det bare jeg som har blitt blendet av noen raketter eller er ikke Eduardo med i troppen? ;)

Står ingen plass at han er skadet eller IKKE med i troppen!

Pålitelig kilde?

 

Ja, jeg vil si at teamtalk er en pålitelig kilde :D

Men finner ingen andre nettsteder som viser troppen, kan selvfølgelig hende at de tar feil ;)

Link to comment
Share on other sites

The Daily Mail melder om at Van Persie har fått ett tlbakeslag på skaden sin,

så derfor kan han være ute 2-3 uker til. Kanskje Dudu å Ade bør starte sammen på topp??

 

Stemmer dette?? Mannen er jo lagd av marie-kjeks.. no begynner eg å bli mektig lei.. :D

 

Mannen har hatt en skade som har veldig lett for å slå opp igjen hvis man pusher litt for langt. Og jeg regner med at RvP er meget ivrig ette å komme tilbake, så han han i sin iver vært uheldig. Ikke glemt hvor god han er for oss når han er skadefri.

 

 

Back to topic:

 

Arsenal vinner, og holder 0'en. Tipper at vi starter med ett litt forandret lag, men med 4-4-2.

 

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Gallas - clichy

 

Walcott - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Adebayor - Eduardo.

 

Så får vi bare se.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke teamtalk har med rett tropp siden det er 17 mann med i troppen.

Skulle ikke Kolo og Eboue dra 1. Januar også da??

 

Uansett, jeg håper at noen spillere blir hvilt, og at vi får se Walcott fra start iallefall. Hoyte kan også starte for min del. Kanskje Clichy burde bli vilt til fordel Traore, men tviler sterkt på det..

Jeg tror at dette skal bli en henholdsvis lett kamp selv om vi tapte veldig uheldig mot the Hammers på emirates i fjor. Håper selfølgelig på en 4-4-2 i dag også!

 

Håper på denne troppen (4-4-2);

 

Almunia

Hoyte-Toure/Djourou(?)/Senderos*-Gallas-Clichy

Hleb/Walcott-Fabregas-Flamini-Rosicky

Eduardo-Adebayor

 

Benk:

Lehmann, Senderos/Djourou, Song, Diarra, Hleb/Walcott

 

Vet ikke om Toure er allerede dratt til Afrika mesterskapet (Med Eboue selfølgelig). Vet heller ikke om Djourou er tilbake og klar for kamp. Tror nok Wenger velger Senderos foran Djourou men jeg er mer skeptisk til det.

Link to comment
Share on other sites

Som forventet egentlig. Håper dette går veien!

 

Forventet du Hleb på benken? :D

Ja, Wenger har sagt han skal spare spillere og at Eboue skulle komme tilbake m.fl., så ja, jeg syns det var forventet at han da sparte Hleb, siden Eboue skulle tilbake og disse to spiller på samme plass. Jeg vil jo helst at Hleb spiller, men dette var forventet.

 

Edit: Så at dette ble en lang og kronglete setning. Håper dere forstår det som er skrevet uansett. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Laget er; Almunia, Hoyte, Toure, Gallas, Clichy, Eboue, Flamini, Cesc, Rosicky, Adebayor, Eduardo.

 

Subs; Lehmann, Song, Diaby, Hleb, Walcott

 

Hvor Hleb på benken?

har wenger signalisert at han skal spares :lol: ?

 

Står vist det på alt av sider.. Er vel kanskje lurt å spare ham nå! :D

 

WENGER KNOWS! :D

 

Kanskje Hleb skal være superreserve sånn som Solskjær var i Man Utd før :D

Link to comment
Share on other sites

Har en rimelig god følelse foran denne kampen. Laget ser finfint ut.

 

Det eneste uromomentet for meg er nå om Wenger velger å bruke Tomas som hengende spiss, og Dudu som ving. Gjør han det, kan man aldri vite hvordan det kommer til å gå. Men om han bruker Dudu sammen med Ade på topp, og Tomas som ving, tror jeg dette går veien.

 

COME ON YOU GOONERS!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...