Jump to content

Kjøp av tysk keeper


arsenal-10

Recommended Posts

Når han ikke er mer enn en solid keeper i bakgårdsligaen Tippeligaen så er han ikke god nok for oss. I tillegg er han tvert igjennom en drittsekk som jeg ikke vil ha i Arsenal, jeg vil hylle Arsenals spillere, ikke hate.

Link to comment
Share on other sites

Nei, nei og atter nei, her snakker vi om en av verdens beste klubber og Muller er ikke en av verdens beste målvakter, om Muller går til Premier League, så må det bli det nivået Tottenham ligger!

Link to comment
Share on other sites

Nei, nei og atter nei, her snakker vi om en av verdens beste klubber og Muller er ikke en av verdens beste målvakter, om Muller går til Premier League, så må det bli det nivået Tottenham ligger!

 

Støttes 100%!!

Link to comment
Share on other sites

Det stod på nettavisen i dag at Arsenal ønsket et kjøp av Heinz Muller altså gamle LSK keeper, er det noen som vet noe mer om rundt det?

 

Det var også noen andre klubber som var interesert i han bl.a:

 

Liverpool :P

 

 

Heinz Muller er langt frå god nok for the gunners.

 

det er ikkje vist å rotte vekk penger på ein sån spelar/Keeper

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner Lehmann og ryktene om Muller stemmer så blir nok han hentet inne som stallfyll og bakkup i en eventuell krisesituasjon til vi får kjøpt en ny keeper til sommeren. Vi hentet Mart Poom. Hva var det for et valg? Ikke noe bedre enn Muller ihvertfall.Tror nok ikke Muller får spille ett minutt om han blir hentet inn. Om ikke ulykken skulle være komplett da.(Almunia ogFabianski skulle bli skadet)

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner Lehmann og ryktene om Muller stemmer så blir nok han hentet inne som stallfyll og bakkup i en eventuell krisesituasjon til vi får kjøpt en ny keeper til sommeren. Vi hentet Mart Poom. Hva var det for et valg? Ikke noe bedre enn Muller ihvertfall.Tror nok ikke Muller får spille ett minutt om han blir hentet inn. Om ikke ulykken skulle være komplett da.(Almunia ogFabianski skulle bli skadet)

 

er/var ikke poom bedre enn muller? det er vel kanskje noe av det dummeste jeg har hørt! poom var på sitt beste en av de ti beste keeperne i pl, og er fortsatt i stand til å stenge buret.

 

sier ikke at poom var noe verdenskeeper, men å sammenligne muller med poom blir latterlig

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner Lehmann og ryktene om Muller stemmer så blir nok han hentet inne som stallfyll og bakkup i en eventuell krisesituasjon til vi får kjøpt en ny keeper til sommeren. Vi hentet Mart Poom. Hva var det for et valg? Ikke noe bedre enn Muller ihvertfall.Tror nok ikke Muller får spille ett minutt om han blir hentet inn. Om ikke ulykken skulle være komplett da.(Almunia ogFabianski skulle bli skadet)

 

er/var ikke poom bedre enn muller? det er vel kanskje noe av det dummeste jeg har hørt! poom var på sitt beste en av de ti beste keeperne i pl, og er fortsatt i stand til å stenge buret.

 

sier ikke at poom var noe verdenskeeper, men å sammenligne muller med poom blir latterlig

 

Ja, det er latterlig å sammenligne Muller med Poom. Men Mart Poom var langt i fra en av de 10 beste keepere, kanskje topp 15!

Link to comment
Share on other sites

Dette er latterlig.. Er egentlig ganske sikker på at dette ikke skjer (HÅPER). Heniz er en god keeper, men god nok for Arsenal er han desverre ikke

 

Nå som jeg så dette kom jeg på den episoden som skjedde i sommer da han "kneet" starts Geir Ludvig Fevang i ansiktet.

 

 

Får vondt av og se på det der. Ikke at jeg sier det var bevist av Heinz men fy søren..

 

 

Nei, Muller har ikke noe å gjøre i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Nå som jeg så dette kom jeg på den episoden som skjedde i sommer da han "kneet" starts Geir Ludvig Fevang i ansiktet.

 

 

Får vondt av og se på det der. Ikke at jeg sier det var bevist av Heinz men fy søren..

 

Ikke for å legge all skyld på Müller, men han kan jo trekke seg litt.

Link to comment
Share on other sites

Ingen keepere bøyer begge knærne når de hopper opp får å ta ballen, du ser at han først hopper opp og bøyer den høyre foten. Så kommer spilleren, og han ser sjangsen til knocke ham ut med den andre foten, og han gjør det.

OK, hadde det bare vært uhell så ville han ikke bare fortsette å spille ut ballen og late som ingenting.

Men heldigvis er disse ryktene bare tull ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...