Jump to content

2007.12.18 Blackburn Rovers B


Mr Chapman

Hvilket lag går videre til neste runde?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Troppen til i kveld.

2 Abou DIABY (Age 21)

6 Philippe SENDEROS (Age 22)

8 Lassana DIARRA (Age 22)

9 EDUARDO (Age 24)

15 DENILSON (Age 19)

17 Alex SONG (Age 20)

21 Lukasz FABIANSKI (GK) (Age 22)

26 Nicklas BENDTNER (Age 19)

30 Armand TRAORE (Age 18)

31 Justin HOYTE (Age 22)

34 Kieran GIBBS (Age 18)

36 Mark RANDALL (Age 18)

40 Vito MANNONE (GK) (Age 19)

41 Gavin HOYTE (Age 17)

42 Fran MERIDA (Age 17)

43 Nacer BARAZITE (Age 17)

 

Urutinert lag, så det blir en tøff kamp dette mot et Rovers lag som mest sannsynlig stiller toppet. Allikevel vil det bli en god test for unggutta så man ser hvordan de ligger an i utviklingen.

 

Etter mine beregninger er spillerne der gjennomsnittlig 19.6 år gammel. Det er nesten utenkelig! Håper på å se Barazite og Merida spesielt. Fabianski i mål, det hadde heller ikke gjort noe om vi fikk se et glimt av Kieran Gibbs.

 

Hvertfall en spiller nesten uten førstelagserfaring vil spille fra start. Blir spennende å se hvem.

 

Mitt tips:

 

Fabianski

J Hoyte Song Senderos Traore

Merida Diarra Denilson Diaby

Eduardo

Bendtner

 

Mulig Merida blir brukt på venstresiden, men jeg tror det blir mer balanse i laget ved ikke å rotere bort Diaby fra sin venstre kantplass.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

ka som gjør at walcott ikke spiller?? ikke frisk igjen etter skaden??

 

skulle likt og fått han med og.. ellers blir det spennende dette uansett, håper vi klarer og gå videre

 

Ifølge arsenal.com så våknet han idag og følte seg dårlig... Så det er vel bare noen basselusker som har slått han ut :P

 

Uansett så blir dette fryktelig tøft. Blackburn er et lag vi slier med, mye pga av deres tøffe og aggressive spillestil. Siden de fleste her uansett ikke er med i A-laget, så tar jeg gjerne en uavgjort og omkamp på Emirates og verdifull matchtrening på unggutta...

 

Eller skal det avgjøres ikveld...?

Link to comment
Share on other sites

Detta blir tøft! Med eit så ung og urutinert lag blir det særdeles vanskelig.

Burde kanskje latt RvP fått litt meir kamptrening, men mot B.burn kan han lett få ein ny skade, så ei god treningsøkt er nok det luraste!

 

 

Blir nok detta laget som entrer matta i kveld:

 

Fabianski

J.Hoyte - Senderos - Song - Traore

Diaby - Denilson - Diarra - Gibbs

Bendtner - Eduardo

 

 

Går ut ifra at detta blir 11`aren som starter, blir spennande å se korleis han former midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Blir kjempespennende dette her, gleder meg nesten mer enn til en PL-kamp faktisk. Utrolig deilig å tenke at det slettes ikke gjør noe særlig om vi skulle tape så det synger. Håper selvfølgelig i det lengste på seier men det er nok ikke veldig sannsynlig. Spillerne må ta muligheten så godt de kan. Noe annet utfall enn hjemmeseier vil være overraskende, håper spillerne ser dette. Å være underdog(iaf tenke på seg selv som underdog) kan gi veldig god motivasjon for et lag.

 

Noen som vet hvordan det er med avansemang? Skal det avgjøres i kveld? Hvor langt i cupener vi kommet?

 

Litt skuff at Nordtveit ikke er i troppen da, får da det i neste runde!:angry:

Link to comment
Share on other sites

Er redd Blackburn tar denne, de trenger å heve seg etter en dårlig periode, og vi vet hvem slike lag som oftest hever seg mot...

 

Men blir uansett spennende å se et ungt lag med den eldste i Eduardo.

 

Håper på dette:

Fabianski

J. Hoyte-Song-Senderos-Traore

Denilson-Diaby-Diarra-Gibbs

Bendtner-Eduardo.

 

Men kan godt hende Wenger velger 4-5-1. Da blir det kanskje:

Fabianski

J. Hoyte-Song-Senderos-Traore

Denilson-Diarra-Diaby-Eduardo

Merida(?)

Bendtner

 

Kunne vært spennende det.

 

Blir uansett en tøff match, hvor vi nok kommer til å slite med en Santa Cruz i form. I tillegg har Rovers flere farlige spillere fremover i Bentley.

Link to comment
Share on other sites

Blir kjempespennende dette her, gleder meg nesten mer enn til en PL-kamp faktisk. Utrolig deilig å tenke at det slettes ikke gjør noe særlig om vi skulle tape så det synger. Håper selvfølgelig i det lengste på seier men det er nok ikke veldig sannsynlig. Spillerne må ta muligheten så godt de kan. Noe annet utfall enn hjemmeseier vil være overraskende, håper spillerne ser dette. Å være underdog(iaf tenke på seg selv som underdog) kan gi veldig god motivasjon for et lag.

 

Noen som vet hvordan det er med avansemang? Skal det avgjøres i kveld? Hvor langt i cupener vi kommet?

 

Litt skuff at Nordtveit ikke er i troppen da, får da det i neste runde!:angry:

 

 

Skal vel avgjøres i kveld dette, med ekstraomganger og straffer om nødvendig. Er kvartfinale.

Link to comment
Share on other sites

ka som gjør at walcott ikke spiller?? ikke frisk igjen etter skaden??

 

skulle likt og fått han med og.. ellers blir det spennende dette uansett, håper vi klarer og gå videre

 

Ifølge arsenal.com så våknet han idag og følte seg dårlig... Så det er vel bare noen basselusker som har slått han ut :angry:

 

Jeg snakket med Theo tidligere i dag og han våknet opp med nesten 40 i feber og en kraftig hodepine. Det er ikke noe alvorlig sa han, men han kunne jo ikke akkurat spille kamp i den tilstanden :P Så vet dere det :P

 

Jeg har ikke stor tro på annet enn tap i kveld, selv om vi jo kan være heldige, det meste kommer an på samspillet på midtbanen føler jeg. Håper på dette laget i kveld:

 

-----------------Fabianski-------------------

J. Hoyte --- Senderos --- Song --- Traore

Randall --- Diarra --- Denilson --- Diaby

-------------Nicky ----- Dudu--------------

 

Om dere ser på midtbanen her så er den både god defensivt (les: Diarra) og vi har også en knallgod spiller offensivt (Randall). Jeg vil gjerne se at både Merida og Barazite får litt lenger tid på banen enn forrige gang og jeg vil også se brødrene Gavin og Justin Hoyte spille sammen utover i kampen, eventuelt at Gavin kommer inn for Song på slutten av kampen.

 

Lykke til i kveld gutta.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

J. Hoyte - Senderos - Song - Traore

Diaby - Denilson - Diarra - Gibbs

Bendtner - Dudu

 

Dette er ikke langt unna sannheten! Ser nesten litt greit ut. Hadde trodd at Wenger ville ha fylt på et par etablerte navn forover på banen.

 

Blackburn er nok favoritter, men Arsenals young guns har klart dette før. Satser på en reprise!

 

Synd at ikke Håvard Nordtveit fikk muligheten i denne kampen. Noen som vet hvordan det står til med nordmannen?

Link to comment
Share on other sites

Blackburn har vel toppalag som vanelig noe annet vil overaske meg :angry:

 

Blir vel tap med glans her :P

 

Offtopic: Kommer Vela tilbake i sommer?

 

Han kommer tilbake i sommer, Wenger har til og med uttalt at han kommer til å kjempe om en plass på første 11'eren

 

Etter det stp på Arsenal.no at låneavtalen går ut over nyttår at han kommer tilbake til Arsenal da etter det jeg husker det sto.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

J. Hoyte - Senderos - Song - Traore

Diaby - Denilson - Diarra - Gibbs

Bendtner - Dudu

Synd at ikke Håvard Nordtveit fikk muligheten i denne kampen. Noen som vet hvordan det står til med nordmannen?

 

Tilbake fra skade, men rakk såvidt ikke denne kampen. Synd, for dette kunne vært en ypperlig måte å vise seg frem på.

 

Reservelaget har også tatt fri ut året, og spiller ikke kamp før en uke ut i januar, så han får ikke kamptrening før om et par-tre uker, regner jeg med. Med dette får han i det minste mye tid til å trene seg opp på, selv om det er synd at LC-toget hans sannsynligvis har gått for denne sesongen.

 

Blackburn har vel toppalag som vanelig noe annet vil overaske meg :angry:

 

Blir vel tap med glans her :P

 

Offtopic: Kommer Vela tilbake i sommer?

 

Han kommer tilbake i sommer, Wenger har til og med uttalt at han kommer til å kjempe om en plass på første 11'eren

 

Etter det stp på Arsenal.no at låneavtalen går ut over nyttår at han kommer tilbake til Arsenal da etter det jeg husker det sto.

 

Det er nok feil. Han kommer tilbake fra Osasuna i sommer, altså foran neste sesong. Da satser jeg på at vi får se ham i Arsenaltrøya for første gang enten mot Barnet, eller en eller annen gang i den årlige Pre-Season Austria Touren til laget.

Link to comment
Share on other sites

Blackburn har vel toppalag som vanelig noe annet vil overaske meg :angry:

 

Blir vel tap med glans her :P

 

Chill gutt!

For det første betyr det veldig lite om vi skulle tape, for det andre har vi en sjanse til å imponere. Ikke sånn som det stort sett er i PL nå etter vår fantastiske sesongstart. INGEN forventer noe annet enn at Blackburn viser den klare klasseforskjellen det med deres øyne helt klart burde være. Mange unge spillere får viktig erfaring/kjenning med veldig høyt nivå som vil hjelpe dem videre i sin utvikling og også er ekstremt motiverende for dem. Denne kampen blir stort sett kos så lenge vi ikke blir helt utspilt og latterliggjort.

Link to comment
Share on other sites

Blackburn stiller med toppa lag. Arsenal stiller med dette:

Fabianski

Hoyte - Senderos - Song - Traore

Randall - Diarra - Denilson - Diaby

Bendtner - Eduardo

 

Dette blir ein real utfordring for ungguttane.. Trur dessverre dette går til helvete egentlig, men me får nå sjå.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...