Jump to content

Viera vs wright


arsenal25

viera vs Wright  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Denne sammligninger var ikke akkurat like bra som de to andre.. Da burde man i såfall ha sammenligner Cesc og Vieira eller Wright og Henry f.eks. MAnge morsomme sammenligninger man gjøre..f.eks Winterburn vs Cole, Petit vs Gilberto, Seaman vs Lehmann, Parlour vs Ljungberg, Pires vs Rosicky osv osv..men bør jo helst spille i samme posisjon for å sammenligne de, synes nå jeg da..

Link to comment
Share on other sites

Ja, tja. Unaturlig sammenligning kanskje, men også den vanskligste til nå. Har likevel valgt Vieira av den grunn av at han har vært en bærende kraft i det som var klubbens mest suksessrike periode siden 30-tallet. Det var ikke Wright, selv om han var svært sentral i veien til København. Wright var mer krydderet i et Arsenal med begrenset suksess. Vieira får stemmen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, tja. Unaturlig sammenligning kanskje, men også den vanskligste til nå. Har likevel valgt Vieira av den grunn av at han har vært en bærende kraft i det som var klubbens mest suksessrike periode siden 30-tallet. Det var ikke Wright, selv om han var svært sentral i veien til København. Wright var mer krydderet i et Arsenal med begrenset suksess. Vieira får stemmen.

 

Hvilken Vieira er det snakk om nå? :angry: For det er vel ikke Patrick? Eller har jeg misforstått inlegget ditt helt?

Link to comment
Share on other sites

Ja, tja. Unaturlig sammenligning kanskje, men også den vanskligste til nå. Har likevel valgt Vieira av den grunn av at han har vært en bærende kraft i det som var klubbens mest suksessrike periode siden 30-tallet. Det var ikke Wright, selv om han var svært sentral i veien til København. Wright var mer krydderet i et Arsenal med begrenset suksess. Vieira får stemmen.

 

Hvilken Vieira er det snakk om nå? :angry: For det er vel ikke Patrick? Eller har jeg misforstått inlegget ditt helt?

 

Patrick, ja.

 

De eneste andre professionelle fotballspillerne ved navn Vieira er vel de to følgende:

Luís Filipe Vieira og Marcelo Vieira.

 

Og så vidt jeg vet har ingen av dem vært involvert med Arsenal. Det har derimot Sebastian Viera (uten to I-er), som har vært på prøvespill hos oss, men ikke blitt kjøpt.

 

Så vet du det! :)

Link to comment
Share on other sites

En etterfølger av de to andre :blink:

Ian Wright var jo en viktig spiss, men Sebastian Viera besto ikke medicalen og ble sendt hjem igjen uten kontrakt...

HAHAHAHAHA!!! ;)

 

Du får meg alltid til å le med disse sarkastiske innleggene dine!! Keep it up! Det gjør forumet morsomt :'(

 

Det er no ikkje sarkasme det der. Det er no sanne fakta.

Link to comment
Share on other sites

En etterfølger av de to andre ;)

Ian Wright var jo en viktig spiss, men Sebastian Viera besto ikke medicalen og ble sendt hjem igjen uten kontrakt...

HAHAHAHAHA!!! ;)

 

Du får meg alltid til å le med disse sarkastiske innleggene dine!! Keep it up! Det gjør forumet morsomt :'(

 

Det er no ikkje sarkasme det der. Det er no sanne fakta.

Men alle skjønner jo at trådstarter mener Patrick Vieira, ikke Sebastian Viera som ikke besto medicalen :blink:

 

Jeg må le!! :)

Link to comment
Share on other sites

En etterfølger av de to andre ;)

Ian Wright var jo en viktig spiss, men Sebastian Viera besto ikke medicalen og ble sendt hjem igjen uten kontrakt...

HAHAHAHAHA!!! ;)

 

Du får meg alltid til å le med disse sarkastiske innleggene dine!! Keep it up! Det gjør forumet morsomt :'(

 

Det er no ikkje sarkasme det der. Det er no sanne fakta.

Men alle skjønner jo at trådstarter mener Patrick Vieira, ikke Sebastian Viera som ikke besto medicalen :blink:

 

Jeg må le!! :)

Han har da ikke kommentert noe om hvem det er enda han da. Og det står svart på hvitt "Viera", ikke "Vieira"...

Link to comment
Share on other sites

En etterfølger av de to andre ;)

Ian Wright var jo en viktig spiss, men Sebastian Viera besto ikke medicalen og ble sendt hjem igjen uten kontrakt...

HAHAHAHAHA!!! :rolleyes:

 

Du får meg alltid til å le med disse sarkastiske innleggene dine!! Keep it up! Det gjør forumet morsomt ;)

 

Det er no ikkje sarkasme det der. Det er no sanne fakta.

Men alle skjønner jo at trådstarter mener Patrick Vieira, ikke Sebastian Viera som ikke besto medicalen :D

 

Jeg må le!! :P

 

Tja, då han poengterte at dette var ein etterfølger av dei 2 andre poll'ane, der man samenligna 2 spelera i samme posisjon vil det jo vere rart å plutselig skulle samenligne ein spiss og ein sentral midtbane.

Kanskje neste poll kan vere fabregas vs Bould.

Link to comment
Share on other sites

 

Tja, då han poengterte at dette var ein etterfølger av dei 2 andre poll'ane, der man samenligna 2 spelera i samme posisjon vil det jo vere rart å plutselig skulle samenligne ein spiss og ein sentral midtbane.

Kanskje neste poll kan vere fabregas vs Bould.

 

Eller Seaman vs. Parlour :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

En etterfølger av de to andre :P

Ian Wright var jo en viktig spiss, men Sebastian Viera besto ikke medicalen og ble sendt hjem igjen uten kontrakt...

HAHAHAHAHA!!! ;)

 

Du får meg alltid til å le med disse sarkastiske innleggene dine!! Keep it up! Det gjør forumet morsomt ;)

 

Det er no ikkje sarkasme det der. Det er no sanne fakta.

Men alle skjønner jo at trådstarter mener Patrick Vieira, ikke Sebastian Viera som ikke besto medicalen :lol:

 

Jeg må le!! :lol:

 

Tja, då han poengterte at dette var ein etterfølger av dei 2 andre poll'ane, der man samenligna 2 spelera i samme posisjon vil det jo vere rart å plutselig skulle samenligne ein spiss og ein sentral midtbane.

Kanskje neste poll kan vere fabregas vs Bould.

 

Det blir jo verre hvis han bruker Viera, som er keeper, til sammenligning med ian Wright ;)

Uansett så var kommentaren ubeskrivelig morsom :D :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...