Jump to content

Engelsk toppfotball på 70tallet


Rosicky07

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
hehe :) men det var ikke san eg mente var det2, 3eller 4 lag som rykket ned og opp?

 

Med et lite forbehold om antydning til gullfiskminne mener jeg det var 2 opp og 2 ned inntil 1973 da 3 ned og 3 opp ble innført.

 

Til dels korrekt, Sir. Første sesong med "three up - three down" var sesongen 1973/74.

Link to comment
Share on other sites

hehe :) men det var ikke san eg mente var det2, 3eller 4 lag som rykket ned og opp?

 

Med et lite forbehold om antydning til gullfiskminne mener jeg det var 2 opp og 2 ned inntil 1973 da 3 ned og 3 opp ble innført.

 

Til dels korrekt, Sir. Første sesong med "three up - three down" var sesongen 1973/74.

 

Før, eller etter 1973/74?

Link to comment
Share on other sites

Den gangen menn var menn, bart og kinnskjegg skulle være megastore, og kvinnfolk holdt til på kjøkkenet!!!

 

Har en god gammel VHS-kassett som tar for seg 70/71-sesongen. Død og pine for en video. Man får frysninger når spillere som Charlie George, George Graham, Bob Wilson, Peter Storey m.fl. trår til. Her snakker vi om skikkelig koteletter.

 

Good Old Arsenal! :)

 

PS! Et av høydepunktene i filmen er selvsagt når Ray Kennedy blir matchvinner på WHL og dermed gir oss ligagullet!! :) Tottenes Arsenal-lidelse har jaggu holdt på lenge.. :P

Link to comment
Share on other sites

Mannen med de største Arsenalkotelettene gjennom tidene, muligens med unntak av Jeff Blockley.

 

Herlig type! Stort når denne mannen setter inn 2-2 målet på straffe i FAcup semifinalen mot Stoke (og Gorden Banks) i 70/71. Rolig type! :P

 

Ellers har Jeff Blockley en lei tendens til å dukke opp i diverse innlegg her på gunners.no. <_<

Link to comment
Share on other sites

Mannen har satt uslettelige spor i en sart barnesjel.......

 

Ja det må gudene vitene at dette "tekniske vidunderet" som kom fra Coventry også gjorde på en stakars tenåring i Stavanger. £ 200000. Årtusenets bomkjøp, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...