Jump to content

Wenger knows - G.Y Touré


Ravenghost

Recommended Posts

Har lurt lenge på hvorfor ikke Wenger fikk tak i Gnereri Yaya Touré da vi kunne få han for ingenting fra Beveren. Men har etterhvert jeg funnet ut hvorfor (tror jeg).

Yaya har store ferdigheter og ferdighetsmessig er han nesten som Kolo, men på det mentale osv har han mye å lære av sin eldre bror. Kolo gir altid alt, mens Yaya er litt mindre "blø for drakten". I tillegg har jeg merket meg at Yaya er usportslig, filmer osv. Kan jo være at det er den spanske mentaliteten som har ødelagt han, men tror ikke han hr potensialet til å nå opp til Kolo på det plan uansett.Altså, nok en gang - Wenger knows...

Link to comment
Share on other sites

I tillegg var det vel noen problemer med arbeidstillatelsen også...

 

Var det? Har han ikke spilt landslagskamper og alt da? Pluss at han hadde flere år i Belgia? Trudde som skulle være fordelen med å ha de som "farmerklubb".

Kan godt hende jeg tar feil, men han gikk jo til Olympiakos, og det er da vel merkelig at han skulle gå dit før sesongen 2005/2006 med tanke på at han holdt til i Arsenals daværende farmerklubb, og enda merkeligere er det vel med tanke på at Wenger la inn et bud på ham i januar 2006.. Altså etter at han hadde dratt fra farmerklubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...