Jump to content

2007.11.12 Reading B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Likte ikke at cesc gjorde dette. Han er jo et forbilde for fans og mange unge lovende spillere. Og å få ett planlagt gult kort for å kunne "spille hardere" i de viktigere kampene strider imot min moral. Selv om mange spiller hardt i PL, syns jeg ikke man skal kunne "regne" med å få ett gult kort i løpet av en kamp...

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke at cesc gjorde dette. Han er jo et forbilde for fans og mange unge lovende spillere. Og å få ett planlagt gult kort for å kunne "spille hardere" i de viktigere kampene strider imot min moral. Selv om mange spiller hardt i PL, syns jeg ikke man skal kunne "regne" med å få ett gult kort i løpet av en kamp...

jaja, jeg syns det var brillijant! Heller stå over mot Wigan enn eventuelt Aston villa eller Middlesborough.

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke at cesc gjorde dette. Han er jo et forbilde for fans og mange unge lovende spillere. Og å få ett planlagt gult kort for å kunne "spille hardere" i de viktigere kampene strider imot min moral. Selv om mange spiller hardt i PL, syns jeg ikke man skal kunne "regne" med å få ett gult kort i løpet av en kamp...

jaja, jeg syns det var brillijant! Heller stå over mot Wigan enn eventuelt Aston villa eller Middlesborough.

 

Skjønte jo hvorfor han gjorde det, men syns det er feil å gå for gult kort i kamper uansett. Men da håper jeg han hadde forhørt seg med Wenger om det før kampen.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke skrevet i denne tråden før i dag, men eg må si at det er flott og se at Arsenal fortsetter å spille flott fotball og ikke miste selvtillit etter 3 uavgjort kamper på rad, og håper det fortsetter i neste kamp hjemme mot Wigan, men med Cesc på sidelinjen etter at han fikk dette gule kortet. Da vil eg tro Diaby, Diarra eller Gilberto stepper inn på den plassen ved siden av Flamini som fortsatt ikke har overbevist meg om at han fortjener en plass på midtbanen.. eg satt og så på denne kampen på pub (som eg alltid gjør) etter å ha tatt 2 timer fri fra jobb og denne kampen var verdt alle pengene...

 

 

ps: Vic Ackers gikk fortsatt i shorts og det midt i November!! :D

 

 

her er noen intervjuer for nedlastning etter kampen:

Adebayor og Cesc

Le Boss

Link to comment
Share on other sites

Da vil eg tro Diaby, Diarra eller Gilberto stepper inn på den plassen ved siden av Flamini som fortsatt ikke har overbevist meg om at han fortjener en plass på midtbanen.. eg satt og så på denne kampen på pub (som eg alltid gjør) etter å ha tatt 2 timer fri fra jobb og denne kampen var verdt alle pengene...

 

 

 

...? flamstern ikke fortjent plassen sin? blitt litt for mange bayers når du har sett arsenal-kampene

på pub ? :P flamini har vært i storform

 

Flamstern var forøvrig den av gutta som viste størst takknemmelighet ovenfor alle oss goonere som hadde møtt opp på Madejski =)

Link to comment
Share on other sites

Da vil eg tro Diaby, Diarra eller Gilberto stepper inn på den plassen ved siden av Flamini som fortsatt ikke har overbevist meg om at han fortjener en plass på midtbanen.. eg satt og så på denne kampen på pub (som eg alltid gjør) etter å ha tatt 2 timer fri fra jobb og denne kampen var verdt alle pengene...

 

 

 

...? flamstern ikke fortjent plassen sin? blitt litt for mange bayers når du har sett arsenal-kampene

på pub ? :P flamini har vært i storform

 

Flamstern var forøvrig den av gutta som viste størst takknemmelighet ovenfor alle oss goonere som hadde møtt opp på Madejski =)

Flamini er en skikkelig fighter, med et enormt vinnerinstinkt! Han tør å stå på midtbanen å være "Sjef". Han tør å si fra, og slike spillere trenger ethvert lag. Gallas er kanskje kaptein, men Flamini tar skikkelig tak på midten og tør å trøkke til i alle taklinger, noe som igjen gjør at spillerne rundt også tør.

Fortsetter Flamini slik, er det ikke sikkert vi får se altfor mye til Diarra, Diaby, Denilson og Gilberto på midtbanen lenger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...