Jump to content

2007.11.12 Reading B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Utrolig deilig med den scoringen før pause! Defensivt er de veldig gode men nå vil det etterhvert åpne seg opp fordi de må ta høyere risiko offensivt. Om ikke Eboue skjerper seg synes jeg Walcott inn for han er et naturlig bytte. Ellers klarer de fleste seg greit. God tro på seier, hadde og vært kjekt om vi klarte å å klatre forbi ManU og men det betyr jo ikke særlig mye. Forresten et herlig angrep som førte til scoringen :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Ganske kjedelig kamp, men utrolig deilig og få den scoringen før pause. Eboue og Hleb har ikke vært helt på topp, og hvis Eboue ikke gjør det bedre i starten av andre omgang, synes jeg Theo skal få sjansen.

 

Nå må Reading opp og da kan det åpne seg store rom som vi forhåpentligvis kan utnytte. Håper på tabelltopp i dag!

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Nov 12 2007, 09:50 PM) 109056[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Noen som har link til streams? Har fortsatt ikke Canal Digital B)

 

http://4.livefooty.doctor-serv.com/mon12.1...ng_Arsenal.html

 

Fungerer ikke.. :( står at jeg jeg må installere webspilleren selv om jeg har gjort det 2 ganger nå :)

 

Myp2p

 

Funker bra på Sopcasten, første stream:)

 

Som de engelske kommentatorene sa, kampen ville blitt ganske anderledes hadde ade satt inn stolpeskuddet. Vi ble ganske desperate, fikk ikke inn flyten. Og må si Reading gjorde det vanskelig for oss inne i 16 meteren. Vi løfter oss nå i andre omgang, det er jeg ganske sikker på. Vi har fått inn det sårt trengte målet, Reading må presse mer, og vi får mer rom å spille i:)

Link to comment
Share on other sites

Totalt unødvendig mål...

 

Forøvrig en prestasjon av Reading fansen å synge "Boring, boring Arsenal". DA har man ikke mye peiling. Reading blir rundspilt, utspilt og overspilt på sin egen hjemmebane. Må jo være de som er "Boring" da.

Er da vel Arsenalfansen som synger den. Med en god porsjon ironi selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

bra kamp av gutta idag.

Vi er litt tilbake til gamle synder med å skal spille ballen helt inn i mål,men men.

Synes også eboue viser at han ikke er noe vingspiller som kommer til å bidra med masse mål.

Vi skulle nok skåret endel flere mål idag,men alt i alt så er jo seieren helt klart det viktigste :)

Link to comment
Share on other sites

Konge dette!

Tilbake på vinnersporet og ikke minst tilbake på tabelltopp :)

Mye fint spill etterhvert, med litt bedre uttelling og en linjedommer som ikke ser skeivt kunne vi fort vunnet både 5 og 6-0. Til deg som klagde på at Boring Arsenal ble synget så var det visstnok Arsenal-fansen selv som sang det ironisk. Utrolig unødvendig gult kort av Fabregas, rett og slett helt hodeløst å pådra seg et gult kort ved å holde en motstander med snuten mot eget mål, på Readings halvdel og når vi leder 3-0. Vi surfer videre i tabelltet, og da kan en ikke klage B)

Link to comment
Share on other sites

Konge dette!

Tilbake på vinnersporet og ikke minst tilbake på tabelltopp :)

Mye fint spill etterhvert, med litt bedre uttelling og en linjedommer som ikke ser skeivt kunne vi fort vunnet både 5 og 6-0. Til deg som klagde på at Boring Arsenal ble synget så var det visstnok Arsenal-fansen selv som sang det ironisk. Utrolig unødvendig gult kort av Fabregas, rett og slett helt hodeløst å pådra seg et gult kort ved å holde en motstander med snuten mot eget mål, på Readings halvdel og når vi leder 3-0. Vi surfer videre i tabelltet, og da kan en ikke klage :(

 

Taktisk fra Cesc. Nå står han over mot Wigan hjemme.

 

Godt med seier i dag! Litt irritert over baklengsmålet. Vi blir liksom litt for sløve når vi har en trygg ledelse syns jeg, men men. Tre poeng er det viktigste! B)

Link to comment
Share on other sites

Utrolig unødvendig gult kort av Fabregas, rett og slett helt hodeløst å pådra seg et gult kort ved å holde en motstander med snuten mot eget mål, på Readings halvdel og når vi leder 3-0.

Blir spennende å se hvem Wenger velger av Gilberto/Diaby/Diarra/Denilson mot Wigan... Har mest tro på Denilson eller Diaby, siden begge disse er mer kreative fremover på banen enn både Diarra og Gilberto, selv om det hadde vært moro om Diarra fikk prøve seg fra start i serien.

Link to comment
Share on other sites

A stroll in the park, enkelt og greit. Men kan noen snart fortelle Ade at av og til, bare av og til, så går det an å sette fart rett på mål? Det er forsåvidt artig nok å se dansetrinnene frem og tilbake, fyren er jo en glimrende slow fox danser, men i ny og ne kan det gjøres bitte litt enklere. Ut over det; en helt grei dag på kontoret.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig unødvendig gult kort av Fabregas, rett og slett helt hodeløst å pådra seg et gult kort ved å holde en motstander med snuten mot eget mål, på Readings halvdel og når vi leder 3-0.

Blir spennende å se hvem Wenger velger av Gilberto/Diaby/Diarra/Denilson mot Wigan... Har mest tro på Denilson eller Diaby, siden begge disse er mer kreative fremover på banen enn både Diarra og Gilberto, selv om det hadde vært moro om Diarra fikk prøve seg fra start i serien.

 

 

Tror det var litt taktisk, ikke så farlig og måtte sone mot Wigan. greit og begynne på scratch igjen, og ikke risikere eentuelt, scum eller chelski eller noe slik. Wigan skal vi slå med damelaget om vi må...

Link to comment
Share on other sites

Og en ting til; nestemann som klager på Flamster`n får med meg å bestille. Han blir mer og mer konge for hver kamp som spilles. Han er like sikker i startellveren som Cesc. Flamster`n er rett og slett glimrende!

 

 

Helt enig. Flamini er kongebra, han har vært det hele sesongen. Han holder ikke Gilberto, Denilson, Diarra og Diaby ute av laget for ingenting. Flamini fortjener plassen vel så mye som en hvilken som helst annen fast førstelagsspiller. Alle trenger en slik mann på midten, vår Gattuso, bare bedre :blink:

 

Ellers er jeg godt fornøyd med kampen, en maktdemonstrasjon. Vi har full kontroll, selv da reduseringen kom begynte hjemmefansen å piske opp lagmoralen, men vi var likevel nærmere 1-4 enn de var 2-3. Deilig å vinne borte mot lag som Reading, deilig at vi ikke slipper inn mål på dødball, noe vi ikke har gjort i hele år. Genial timing på suspensjonen til cesc, og bortfansen var de på tribunen som lagde mest leven. En flott aften for fotball.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...