Jump to content

Hæstad og Strømstad


Ravenghost

Recommended Posts

For snart 3 år siden var Hæstad og Strømstad noe av det hotteste i Fotballnorge.

De to siste sesongene har de to derimot vært helt borte. Jeg har sett mange kamper av Start, og kan ikke forstå hvorfor de to får så mye skryt. Se f.eks på 2.målet til Lyn i dag - de har gode muligheter til å sitte inn en takling, men neida "vi er så gode at vi trenger ikke gjøre en innsats". De tror de er så sinnsykt gode, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Nei, det er ikke rart at Start rykker ned når det lever i et "keiserens nye klær land" der Hæstad og Strømstad er det beste som finnes i Norge. Er helt overbevisst om at Start hadde gjort det bedre med Annan og Ygor på midten. De har i det minste litt kreativitet.

Hvis Hareide tar de ut til landslaget foran spillere som har hatt langt bedre form i det siste, da blir jeg sint! Spillere som Brenne, Skjelbreid, Gashi, Samuelsen, Svindel Larsen, Tettey, Iver Strand, og kanskje til og med spillere som Knarvik, Søgård kunne hatt mer å gjøre i en EM-kval.tropp enn de to!!!

Link to comment
Share on other sites

Her må nok hele klubben ta sin del av skylda men jeg må si at når Bjørneby tok over var jeg sikker på at dette kom til å gå til "helvete".

Bjørneby er sikkert en kjernekar men har ingen tro på han som trener/leder emne.En god spiller blir nødvendigvis ikke en god leder. Salg politikken deres har jo også vært noe underlig....Syntes også Doffen og Strømstad er oppskrytte spillere..

Link to comment
Share on other sites

Doffen og Strømstad er nok hauset en del opp av media, men de er mer enn gode nok til å tilføre det norske landslaget mye både offensivt og defensivt.

Mye av grunnen til at de i år ikke har spilt opp mot sitt beste er mye pga skader og at de er blitt kastet rett inn i kamper igjen med en gang de er halvfriske og dermed slått opp skadene igjen..

De har altså ikke fått sjansen til å bli skadefrie igjen. Og det må mye av hvordan Start styres ta skylden for. Svein Mathisen er en vits, og burde bli kastet med hue først ut døra i Startleiren, og de bør også ta et skikkelig tak i styre og få til et skikkelig oppvaskmøte.

 

Tror nedrykk faktisk var noe av det bedre som kunne hendt Start nå. Da får de sjansen til å starte på nytt med blanke ark, og spørsmålet er om de klarer å se hva de selv har gjort feil og komme tilbake om 1-2 år i en lavere divisjon eller om de kommer til å slite i førstediv. flere sesonger fremover.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...