Jump to content

Nyttårsaften i London


knutso

Recommended Posts

Er det noen andre medlemmer i supporterklubben som skal være i London nyttårsaften? I så fall kunne det ha vært artig å ta en felles pint i løpet av kvelden. Jeg får med meg Everton-kampen 29. desember og West Ham-kampen 1. desember på årets romjulstur.

Fyrverkeri ved Themsen står jeg over denne gang. Sist jeg var der var det et kaos av mennesker og ikke så mye jeg fikk se pga. alle folkene. Jeg satser på at guttene tar seg av fyrverkeriet på banen. :P

Link to comment
Share on other sites

Er det noen andre medlemmer i supporterklubben som skal være i London nyttårsaften? I så fall kunne det ha vært artig å ta en felles pint i løpet av kvelden. Jeg får med meg Everton-kampen 29. desember og West Ham-kampen 1. desember på årets romjulstur.

Fyrverkeri ved Themsen står jeg over denne gang. Sist jeg var der var det et kaos av mennesker og ikke så mye jeg fikk se pga. alle folkene. Jeg satser på at guttene tar seg av fyrverkeriet på banen. :rolleyes:

 

Kan hende du bør/må kjøpe billetter til puben på forhånd. "Alle" skal på puben den kvelden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...