Jump to content

Arnar Førsund


Ravenghost

Recommended Posts

Dette er ikke en "nå må vi kjøpe Arnar Førsund"-tråd :(

Vil bare si én ting om det Arnar Førsund gjorde (banna på seg direkte rødt kort!) i u21 kampen mot Makedonia: Er det mulig???? Nå har han sikkert ødelagt Norges mulighet for avansement.

 

Så en litt mer generell problemstilling: Synes dere det var rett av dommeren å vise han ut direkte? Skal dommere gi direkte rødt kort ved så grovt munnbruk rettet mot dommerne?

Jeg mener helt klart det. Tåpelig oppførsel, bør belønnes med strenge straffer (rødt kort), på samme måte så jeg synes det skal være direkte rødt hvis det er snakk om soleklar filming.

Link to comment
Share on other sites

Så den episoden der jeg også, var nåkk ikkje første gangen han bannet til dommeren i løpet av kampen, så til slutt orket nåkk ikke dommeren mer å bare sendte han ut sikkert fordi han bannet noe enormt som var rettet mot dommeren. Han fikk nåkk noen advarsler før det røde kortet, men om han burdet fått ult først er jo en aen sak. Hadde han fått gult så hadde nåkk han skjerpet munnbruket litt. Men fikk heller direkte rødt, men ville ikke sagt at det røde kan gjøre at ikke Norge kvalifiserer seg det vil jeg heller sagt var keeperen sin feil !

Link to comment
Share on other sites

Så den episoden der jeg også, var nåkk ikkje første gangen han bannet til dommeren i løpet av kampen, så til slutt orket nåkk ikke dommeren mer å bare sendte han ut sikkert fordi han bannet noe enormt som var rettet mot dommeren. Han fikk nåkk noen advarsler før det røde kortet, men om han burdet fått ult først er jo en aen sak. Hadde han fått gult så hadde nåkk han skjerpet munnbruket litt. Men fikk heller direkte rødt, men ville ikke sagt at det røde kan gjøre at ikke Norge kvalifiserer seg det vil jeg heller sagt var keeperen sin feil !

Keeperens handling på målet i mot var dårlige greier, men vil likevel si at det er Førsund som må ta skylden. Grunn?

Førsunds handling var tilsiktet. Han bannet til dommern med vilje.

Lie sin tabbe var ikke med vilje, selv om den var fæl.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...