Jump to content

Skamløse Didier


Timotei

Recommended Posts

Regner med at de fleste har fått med seg denne lille godbiten av en filmforestilling som Dida holdt i kampen Celtic - Millan..... Holdt på å le meg ihjel.....

 

 

 

Dette uttalte sportsdirektøren til Millan etter at Celtic supportereren "nesten" drepte Milans keeper Dida.

 

 

"The incident is unfortunate. We have nothing to say against anyone at Celtic. It was just an insane moment by one single person"

 

Lurer på hvem av dem han snakker om :D :) :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe :)

Hvorfor Dida gjør det skjønner jeg ikke, er det en dårlig unnskyldning for at han visste atn ikke hadde klart å ta han igjen. Litt kjipt når du først har kasta deg på bakken og vist alle tilskuerne og de der hjemme at du fikk skikelig vondt og holder på å dø, kan man ikke plutselig reise deg opp og late som ingenting og si at jeg tok feil det var ikke dødsfarlig allikevel (noe mennesker hater å gjøre er å innrømme feil), man må nesten bare bli liggende xD Glad for at vi ikke har noen Didier :D

Link to comment
Share on other sites

Litt sånn Aabrekk, når han faller om på sidelinja i en tippekamp etter en ørliten skubb. Episoden ble reko. på Golden goal og Aabrekk forteller at når han først hadde ramla og lå der så kunne han jo ikke bare reise seg igjen!, hva skulle han si for noe? :) Han fortalte også at han følte seg som verdens største idiot når han lå der ...urørlig.... og ble henta av ambulansen :D

Link to comment
Share on other sites

Dida er nok den største fjotten jeg vet om. At Milan vil ha han i buret skjønner jeg rett og slett ikke. I fjor dret han seg ut både en og to ganger mot ManU, og tabbene i kampen mot Celtic var enorme. Og så kommer dette på toppen, helsiken for en drittsekk han er. Han bør virkelig få seg en bot, fair play og gjelder selvfølgelig også når det kommer en fan inn på banen og gir deg et vennlig klapp! Dette må være så sinnsykt pinlig for Dida selv, håper noen journalister konfronterer han med det!

Link to comment
Share on other sites

Veldig dumt gjort av Dida.

Dommeren kunne fort ha blåst av kampen og gidd Milan en 3-0 seier eller noe sånt.

Det var nok det Dida også tenkte.

 

Minner litt om episoden for noen tiår tilbake, da Chile(?) spilte mot Brasil. Og kiperen til Chile hadde med et barberblad i hansken. Chile måtte vinne kampen for å kvalifisere seg i VM. Brasil ledet. Da tok den Chileanske kiperen og kuttet seg selv i panna med barberhøvvelen. Og beskyldte Brasil tilhengerne som satt bak ham for å ha kastet gjenstander på ham. Chile vant 3-0. Men senere ble det oppdaget av et kamera, at den chilleanske kiperen kuttet seg selv. (Rett meg hvis jeg tar feil)

Snakk om å være Emo :)

Link to comment
Share on other sites

Det dida tenkte var nokk at han gadd ikke mær (etter alle tabber osv..) og den eneste måte å komme seg av banen på er å bli bårt ut så da måtte han bare ligge seg ner å "grine" ! Enormt løye å se klippet :).. Men det beste er jo når han detter da, da tar han en liten fin halv piroett å faller ned, og da er det litt dumt å komme opp i igjen sånn som Lehmann alltid gjør :D Han ble jo "drept" i en takling en gang så hoppet han opp etter på, det ser jo bare dumt ut :D

 

Men Dida er værre enn Lehmann vS Drogba ! ;) haha

Link to comment
Share on other sites

Har hørt versjoner av denne saken som forsvarer Dida.

Disse forsvarelsene handler om hva som kan skje om en person blir slått i området rundt adamseplet. Først kjenner man lite til det, men like etterpå kan det slå inn, og man får ikke puste, og blir blå i ansiktet.

Isposen til panna kan ha blitt lagt der på grunn av hodepine etterpå eller noe..

 

Tviler på at en svær mann på 1.95 slenger seg i bakken for noe sånt, og blir tatt ut på båre. Han bør vel forstå at han latterliggjør seg selv for hele fotballverdenen.

 

Når det er sagt, er oppførselen til Dida latterlig, hvis det ikke er noe med dette med adamseplet. Å slenge seg i bakken for det lille klapset er jo helt utrolig. Elendig skuespill..

 

Forøvrig blir det kanskje fokusert på feil ting i denne situasjonen. Dere husker hendelsen i Parken? Vel.. det var nokså likt, og der ble jo alle poengene gitt til Sverige etterpå, og det ble stående 3-0 på tavla. Celtic bør få seg en klekkelig bot for å ha latt supporteren komme ut på banen. Det er uakseptabelt. En annen gang kan han kanskje ha en kniv i hånden.. hvem vet?

Link to comment
Share on other sites

Hvor får du Didier fra? Fyren heter trossalt Nélson de Jesus Silva og bruker artistnavnet Dida. Jeg kan ikke se Didier noe sted. Eller er det en referanse til Didier "Sometimes i dive, sometimes i don't" Drogba?

 

Også til saken, jeg synes det blir feil om Celtic blir fratatt seieren, slik Danmark ble. Derimot er en klekkelig bot på sin plass sammen med advarsel om bruk av sterkere lut dersom det skulle gjenta seg at en tilskuer kommer seg inn på banen.

Link to comment
Share on other sites

Hvor får du Didier fra? Fyren heter trossalt Nélson de Jesus Silva og bruker artistnavnet Dida. Jeg kan ikke se Didier noe sted. Eller er det en referanse til Didier "Sometimes i dive, sometimes i don't" Drogba?

 

Også til saken, jeg synes det blir feil om Celtic blir fratatt seieren, slik Danmark ble. Derimot er en klekkelig bot på sin plass sammen med advarsel om bruk av sterkere lut dersom det skulle gjenta seg at en tilskuer kommer seg inn på banen.

 

Når eg såg overskrifta var eg sikker på at Dråget hadde gjort noko smart igjen, so eg vart egentleg litt skuffa.

Link to comment
Share on other sites

Hvor får du Didier fra? Fyren heter trossalt Nélson de Jesus Silva og bruker artistnavnet Dida. Jeg kan ikke se Didier noe sted. Eller er det en referanse til Didier "Sometimes i dive, sometimes i don't" Drogba?

 

Også til saken, jeg synes det blir feil om Celtic blir fratatt seieren, slik Danmark ble. Derimot er en klekkelig bot på sin plass sammen med advarsel om bruk av sterkere lut dersom det skulle gjenta seg at en tilskuer kommer seg inn på banen.

 

 

Jeg beklager at jeg skrev feil, det gikk litt fort i svingene. Prøvde å rette overskriften men fikk ikke gjort det. Beklager dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...