Jump to content

IK Start på 7. plass i Tippeligaen?


Ahmad

Recommended Posts

Guest Kimter

Jeg er en nordlening som er flyttet til Kristiansand og selvfølgelig som "fotballidiot" følger jeg med hva som skjer her og jeg er helt enig i at 6-7 plass for Start er en litt for høy plassering. Tror at Start skal være veldig glad hvis de klarer å holde seg og stabiliere seg i tippeligaen. Det må være målet dems de første årene. Det neste er å holde på spillere som Strømstad og Hestad for å kunne bygge opp et lag som skal kunne bite ifra seg i toppen om noen år. Synes dem driver det veldig fint her nede og det blir spennede å se hva Tom Nordli kan få ut av laget. Jeg selv flytter snart til byen med den kommende seriemester og gleder meg til å sitte på Lerkendal å se de fleste norske lag bli knust <_<

Link to comment
Share on other sites

Tar gjerne imot fra GASTOn, han kan endel har jeg lagt merke til.

4997[/snapback]

 

Hvorfor gidder du dette Gaston?

5675[/snapback]

 

Har du noe å si til meg så send meg en PM.Vil du ta det her, så greit for meg... Har du ikke fatta at det er noen som bruker mitt navn!? Når har de jo stengt "Ahmad" ute i noen dager, hvorfor tror du ikke min bruker også ble blokket? Det er jo samme IP (slik som du vil ha det til). Jeg er ikke så dum Tusmo! Skal jeg bruke mitt eget navn (som står på min profil, og så håpe på at ingen "tar" meg) på å lage en bruker som skal støtte opp til meg å prøve å herpe forumet???

 

Stakkar deg Tusmo! Sjekk faktene før du begynner...(dette er andre gang du hendviser til meg når det gjelder "Ahmad-problematikken"...

 

:D :)

Link to comment
Share on other sites

Tar gjerne imot fra GASTOn, han kan endel har jeg lagt merke til.

4997[/snapback]

 

Hvorfor gidder du dette Gaston?

5675[/snapback]

 

Har du noe å si til meg så send meg en PM.Vil du ta det her, så greit for meg... Har du ikke fatta at det er noen som bruker mitt navn!? Når har de jo stengt "Ahmad" ute i noen dager, hvorfor tror du ikke min bruker også ble blokket? Det er jo samme IP (slik som du vil ha det til). Jeg er ikke så dum Tusmo! Skal jeg bruke mitt eget navn (som står på min profil, og så håpe på at ingen "tar" meg) på å lage en bruker som skal støtte opp til meg å prøve å herpe forumet???

 

Stakkar deg Tusmo! Sjekk faktene før du begynner...(dette er andre gang du hendviser til meg når det gjelder "Ahmad-problematikken"...

 

:D :D

5812[/snapback]

 

Hver maskin har sin egen IP adresse. Det jeg mistenker at du har gjort/gjør er å bruke en annen maskin til "Ahmad" nicket enn "Gaston" nicket. Derfor har ikke Gaston nicket blitt utestengt. Om du er dum eller ikke skal ikke jeg si noe om her, selv om jeg har noen teorier, men det virker som du har laget deg et lite "alibi" med å skrive navnet ditt i profilen din. Trenger ikke være spesielt smart for å tenke ut noe slik.

 

Faktaene jeg sitter med er:

 

1 Du heter Ahmad

2 Du har operert under flere nick tideligere

3 Dere har ikke samme IP adresse

4 Du kjenner visstnok "personen" bak Ahmad nicket

5 Han nektet på at han visste hvem du er

 

Disse fem simple fakta stemmer overens med min hypotese om at du bruker to datamaskiner til å diskutere med deg selv med to ulike nick. Kan godt hende at det er en ørliten mulighet for at det er som du sier, men fakta nr. 4 og fakta nr. 5 taler imot dette.

 

Så, hvorfor gidder du dette?

Link to comment
Share on other sites

Hva skal til for å overbevise deg?

 

Jeg bruker ikke mitt eget navn for så å si at det ikke er meg!?

Bruk hodet Tusmo...vær så snill.

 

Hvis du leser Ahmad's innlegg er jo de ikke de samme som mine i det hele tatt...

 

Jeg, gidder ikke dette her mer...du skulle visst bedre Tusmo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Det var morsomt å lese det jeg og andre hadde skrevet før sesongstart!

 

Nå går vi fot gull! Jeg er overbevst om at Start tar medlaje, men tar de gull?

 

Jeg er redd Vålerenga blir for sterke. Ellers tror jeg ingen andre lag kan blande seg inn. Gullkampen kan bli avgjort (15. September?) når Start møter Vålerenga på stadion!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Det var morsomt å lese det jeg og andre hadde skrevet før sesongstart!

 

Nå går vi fot gull! Jeg er overbevst om at Start tar medlaje, men tar de gull?

 

Jeg er redd Vålerenga blir for sterke. Ellers tror jeg ingen andre lag kan blande seg inn. Gullkampen kan  bli avgjort (15. September?) når Start møter Vålerenga på stadion!

18179[/snapback]

Som trønder og Vålerenga-hater, håper og tror jeg at dere klarer å ta gull. Håper absolutt ikke at Vålerenga, og Magne Hoseth tar gull.

Stå på Start!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...