Jump to content

2007.10.02 Steaua Bucharest B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Yepp. Et solid stykke håndverk av samtlige utpå idag.

Vi holder nullen atter en gang.

Ellers artig å se hvor tøff Flamini er blitt i duellspillet.

Forsvaret og Alumunia virker veldig solid.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig kamp, sterkt resultat! Vi er virkelig på vinnersporet nå, 9 seire på rad ;) Ellers liker jeg at vi har Persie, som kan spille en middels kamp, samtidig bli matchvinner. Også godt at vi vinner på ikke fullt så gode dager. Er alltid vanskelig mot sånne lag på bortebane. Sevilla vant 4-2, og ingen tvil om hvem som går videre. Nå er det bare å få bena på jorda, og se fram til knuse Roy Keane på søndag. We're on our way, we're going to Moscow!

Link to comment
Share on other sites

En kjapp spillerbørs:

Almunia: Stødig. Ikke mye og gjøre.. 6

Sagna: Litt opp og ned. Godkjent kamp..6

Toure: God som vanlig..7

Senderos: Gjør en veldig god kamp.. Ingen kommer forbi.. 7

Clichy: Jobber og springer fort frem og tilbake.. Sliter med innleggene: 6

 

Eboue:Usynlig. Bruker ofte farten sin og kommer til innlegg..6

Fabregas: Dominerer ikke som vi er vant til. Sliter i dag..5

Flamini: Gjør drittjobbingen og jobber bra. Vinner mye dueller..6.5

Hleb: Hvilken teknikk!? Men må tørre og sette fart. Mye involvert.. 6.5

 

Adebayor: Jobber mye men får lite til. Unødvendig kort.. 5.5

RvP: Usynlig. God med ball i bena og viser teknikk. Matchvinner..6.5

 

Ellers som sagt. Ikke et fyrverkeri av en kamp, men gutta gjør jobben og vinner en kontrolert seier. 6 poeng på to kamper er ikke værst ;)

Link to comment
Share on other sites

Nok en fortjent sliteseier. Synd at det ikke ble et par til mål, for de var jo så nære så nære. Steaua var absolutt ingen enkel motstander, og vi har jo slitt med østeuropeiske motstandere tidligere. Første 30min av første omgangen virker det som om Arsenal virker litt slitne eller nervøse i spillestilen. Dette kommer seg videre i kampen heldigvis.

Passningene og avslutningene kunne vært bedre i dag, men det def arbeidet var upåklagelig. senderos gjorde jobben sin 100% denne gangen :) , og det skal han få skryt for. Ellers syns jeg kanskje Hleb, Fabregas og div andre går litt for lenge med ballen og mister den. Kanskje hadde vi kjørt over dem hvis tempoet hadde vært høyere.

Utrolig at Hleb er tilbake så fort ;)

Alt i alt meget godt fornøyd med at laget er utholdende og får redusering etter hvert.

 

Arsenal blir nok gruppevinnere vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Så kampen litt skuffa at vi slo så utrolig mange feil pasinger, cesc var helt ræva i dag kom ut av telingen hvor mange feil pasninger han hadde. Godt vi ikke møte et bedre lag da hadde vi blitt straffa en del ganger, men vi fikk 3 poeng å godt var det. Dårligste kampen vi ha hatt i år mot et lag som til og med Brann hadde slått he he ;)

Link to comment
Share on other sites

Så kampen litt skuffa at vi slo så utrolig mange feil pasinger, cesc var helt ræva i dag kom ut av telingen hvor mange feil pasninger han hadde. Godt vi ikke møte et bedre lag da hadde vi blitt straffa en del ganger, men vi fikk 3 poeng å godt var det. Dårligste kampen vi ha hatt i år mot et lag som til og med Brann hadde slått he he ;)

 

Til og med Norges beste lag per dags dato kunne slått!?!?!?!?

 

Vi gjør jobben, enkelt og greit. Vi tar med oss tre poeng og spillerne har veldig god tid til å mobilisere fram til søndagens kamp mot Sunderland hjemme. Det er siste kamp før landslagspause og klarer vi å komme fra den lille nedturen i form uten poengtap vil det være stort. Vi får bare håpe spillerne blir friske fort, vi trenger alle mann etter pausen, da skal vi inn i et beintøft program. Nå har vi 11 av 12 seire, der Uen var mot Blackburn borte, rett og slett utrolig bra!

Link to comment
Share on other sites

Ser mange snakke om liten nedtur i form......

Er ingen nedtur å ta med seg 3 poeng fra Øst-Europa en kald høstkveld. Det er rett og slett profesjonelt og sterkt!

 

Ja absolutt, og resultatet borte mot West Ham var og sterkt. Men det var ikke like sinnsykt bra spillemessig som enkelte kamper tidligere i sesongen. Men sesongen er lang og hver trepoenger vi tar med oss hjelper, enten etter champagnefotball og 5-0 eller etter en arbeidsseier.

Link to comment
Share on other sites

Ble oppgitt over enkle passningsfeil, dårlig tempo og hvor lett vi slurver bort ballen av og til. Virket som alle Arsenal spillerene bare ville bli ferdig og dra hjem... men et fantastisk bra resultat. ;)

 

obs!bortset ifra Hleb som ihverfall ikke hadde fått Ritalinen sin idag, Helt nydelig og se på :)

Link to comment
Share on other sites

En viktig seier, nå har vi grepet om gruppa :)

Når vet man hvilken dommer man får til hver kamp?

Har intrykk av at kampen ble sendt direkte på grunn av at

Terje Hauge dømmte kampen.

 

Hvertfall før (tror jeg) var det en regel som sa at man ikke skulle ha samme trenertrio flere ganger enn en gang i turneringa, tilfelle det hadde skjedd noe mellom dommern og laget i den tidligere kampen så kanskje dommern ville være mer med på motstanderns side og evt. dømme litt urettferdig mot det laget han hadde allerede hadde dømt tidligere i turneringa. Tror det var noe sånt, rett meg hvis jeg tar feil.

Hvis det er sånn enda slipper vi hvertfall å se "Rune" igjen :D

Link to comment
Share on other sites

Sevilla leder nå 2-1..

Var det filming av Eboue? :S

 

ikke etter mine øyne, og hvorfor skulle han falle der...

 

Er det bare jeg som hører starten på Champions League sangen hvert femte minutt på stadion? :D

 

edit: kanskje ikke starten, men hører "The Chapions" :D

Hehe, la også merke til det. Når vi scorte var det jo 4x "Champions" ;) Lurer på om det kan vær at når noen andre lag i turneringa scorer så spiller de av den.... ikke vet jeg, iallefall snodig.

 

Men må si det var skremmende å se hvor gode Steaua var store deler av kampen og ikke minst Cesc som var Arsenal's desidert dårligste i går. Men men, tre poeng = HAPPY :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...