Jump to content

Er Gilberto på vei ut?


RuneC

Recommended Posts

Gilberto var ikke på benken fordi Wenger mener han br få hvile litt etter EM- kvallikk

Hvis Gilberto har spilt EM-kvalik. så skjønner jeg godt at Wenger har puttet ham på tribunen. Han spiller vel nok for Brasil i utgangspunktet, og når han da i tillegg begynner å tulle med andre landslag så er vel grensen strengt tatt nådd.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Håper virkelig ikke Gilberto reiser. Wenger har definitivt hodebry med hvem han skal bruke som "ryddegutt" på midten. All ære til det Flamini har prestert men personlig vil jeg se Gilberto i den defensive midtbanerollen.

Link to comment
Share on other sites

Synes flamini har vært helt suveren denne sesongen,og det har vært litt deilig å slippe alle disse umotiverte feilpassningene til gilberto.

Flamini er mitt klare 1 valg,men så lenge gilberto klarer å sitte på benken så bør vi beholde han,er jo en bra spiller å ha vist flamini ikke kan spille.

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke Gilberto da Silva reiser i januar. Kan bli viktigere utover i sesongen. Da tenker jeg mest på skader og den slags. Tror ikke formen til Flamini holder helt inn, da kan det være lurt å ha en Gilberto i bakhånd. Leste en artikkel på nettavisen.no for ikke så lenge siden. Der stod det at Gilberto ville bli, han hadde ingen planer med å flytte på seg med det første. Men det stod også skrevet at han ikke var tilfreds med situasjonen han er i. Lite spille tid kan føre den rutinerte Brassen ut av klubben. Noe jeg selvfølgelig ikke håper. Tror på at den sentrale midtbane spilleren forblir på Emirates Stadium! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Du kan ikke holde en brasialiansk lagkaptein på benken over lang tid. Enten er Flamini skøvet ut innen januar ellers blir Gilberto solgt. I alle fall senest til sommeren. Det sier seg egentlig selv. Personlig er jeg ganske overbevist om at Gilbertos tid i Arsenal snart er over.

;) desverre er nok dette sant, annet enn keepere er det ikke mange som blir i Arsenal lenge etter fylte 30

Link to comment
Share on other sites

ser ikke på det som noe krise og selge gilberto, vi har diarra flamini denilson som kan ta denne rollen, og de kommer alle til og bare bli bedre og bedre

 

jeg er ung og husker dårlig akkurat nå, men det er en del her som sikkert kan snakke i timevis om talenter som har mislyktes.... vi har ingen garanti for at diarra, flamini og denilson(diaby kan vel også spille der?)Blir bedre, Erik Nevland var ifølge Ferguson en bedre spiller enn solskjær, men skadre ødela for han...

Link to comment
Share on other sites

Håper i det minste vi beholder gilberto ut Sesongen, Ser nå begynner skadene komme i fuldt monn og hane er en meget anvendlig spiller som oser kvalitet og rutine. For all del Flamstern har levert varene og vell så det men med det tette programet vi har fremover håper jeg ikke vi selger unna nå.Men som SirJohn sier så blir det langt fra lett å holde Brasils Kaptein på benken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tror ikke Gilberto er helt fornøyd med tingenes tilstand og at han er motivert for et flytte. Wenger lot ikke den store sliter bli kaptein, noe som indikerer sorti. Når det gjelder Gilberto som backup for Toure eller gleden han har av Gilberto som reserve på midten, er dette vurderinger jeg tenker Wenger gjør, og da sett i forhold til om den totale kvaliteten i laget med hensyn på å vinne tittelen.

Link to comment
Share on other sites

Og skal man ta hensyn til den totale kvaliteten i laget i forhold til å vinne tittelen, er det etter min mening veldig viktig at Gilberto er en del av dette laget. Om ikke på banen, men bare at han er der...

 

Da håper jeg det blir den delen hvor han ikke er på banen,for der gjør han mye rart for tiden.

Synes det var enkle feilpassninger fra første spark på ballen mot spurs og unødvendige frispark.

Mulig at han må spille seg i form,men for meg virker det som om spillet rett å slett går litt fort

for vår aldrene brasilianer ;)

Link to comment
Share on other sites

Og skal man ta hensyn til den totale kvaliteten i laget i forhold til å vinne tittelen, er det etter min mening veldig viktig at Gilberto er en del av dette laget. Om ikke på banen, men bare at han er der...

 

Da håper jeg det blir den delen hvor han ikke er på banen,for der gjør han mye rart for tiden.

Synes det var enkle feilpassninger fra første spark på ballen mot spurs og unødvendige frispark.

Mulig at han må spille seg i form,men for meg virker det som om spillet rett å slett går litt fort

for vår aldrene brasilianer :angry:

 

Er ikke overasket over at spillet ikke er som det var forrige sesong. Tror nok det kommer av lite spilletid, og ikke alder.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...