Jump to content

Bendtner unhappy!


TrulsArsenal

Recommended Posts

Du skreiv aldri noke om at han ikkje var god nok for Arsenal.

Kun at du ikkje hadde sansen for han og at vi skulle selge han til WH for ein pose twist.

Det der kaller eg ikkje humor i det det heile, kun omodent oppgulp.

 

 

 

Jeg tenker KUN Arsenal hvis du greier å forstå hva jeg mener...

 

......og hva er så galt med en pose twist egentlig? Hvis jeg måtte velge mellom en twist pose og en natt med Bendtner hadde jeg valgt posen med twist......hadde ikke du?

Du er helt utrolig! Hvis du kaller det humor så må jeg strengt tatt si at du har en ELENDIG sans for humor!

 

 

Synes det er mye suttring på deg.

At du ikke forstår humoren til folk,betyr jo ikke nødvendigvis at den er elendig..Når jeg leser svarene dine så høres du ut som en gammel gubbe i 70 åra som sitter hjemme og er sur på hele verden.

At han ikke har sansen for bendtner er vel helt greit?jeg har sansen for han ,men tåler like vel å høre

at andre ikke har det.

Vist alle hadde vært begeistret for di samme spillerene så ville fotballen blitt ca like artig som om alle holdt med samme laget.

JEG syns det er elendig humor, hvis dere to syns det er bra humor, så helt greit for meg, men jeg syns den er tåpelig! Men over til det interresante delen av innlegget ditt ;) sutring? greit, kanskje litt for sutritte av og til. 70 år? Nei, nettopp begynt på tenåra, men kanskje min mentale alder er 70 ;) Sur på verden? Ikke i det hele tatt! :P

 

;) ;) :P :P

 

Ta fortsettelsen pr. mail eller msn. Fryktelig ødleggende for resten av tråden.

 

 

Bendtner bør smøre seg med tålmodighet.

Ingen av de store gutta fikk masse med spilletid med en gang, men de ventet på sin mulighet.

 

Han har Adebayor, Van Persie og Eduardo foran seg pr. dags dato, men kjenner vi Arsenal rett så blir det vel en del skade utover sesongen. Da kan Theo og Niklas vise seg frem.

 

Synes det er latterlig hvis det er hold i disse ryktene.. det er viktig med ambisjoner, men desto enda viktigere med lojalitet.

Link to comment
Share on other sites

Kan skjønne bendtner litt! Han snudde trossalt fulham kampen på egenhånd :P å har hatt mange bra

pre-season kamper.....................

 

hæ?...mot fulham??spilte vell 10-15 min og var ikke sist eller nest sist på noen av målene...?

 

Da bør du studere kampen på nytt..... Bendtner hadde en assist til Hleb + at det som var utslagsgivende var at vi plutselig hadde en 100% targetman.

Bendtner er pure quality spør du meg, en spiller Arsenal har savnet lenge!

 

da bør DU studere kampen på nytt! cesc som hadde assist til hleb. ja greit han er en targetspiller, men var jo ikke han som snudde kampen, var jo knapt innom ballen!

Link to comment
Share on other sites

Snudde kampen? Da må jeg ha sett en annen kamp...Men til Bendtner sitt forsvar er det ikke lett å markere seg på 10-15 min da.

 

Tror han forsvinner fra Arsenal om et år eller to - nåløyet inn i Arsenals startelver er trangt og hvis tålmodigheten hans allerede er brukt opp så har han et problem.

Link to comment
Share on other sites

eg trodde vi hadde blitt enige om å ikke vise noen linker om tribalfootball?! Men dessuten er Bendtner kommet for å bli punktum

 

Ta et rykte for hva det er...og ser ikke hvorfor det skal være noen regler om hva link til rykte en bruker.

Eller skal ryktestedene valideres eller noe?

Dette er helt nytt og helt idiotisk syns jeg....som deler av denne håpløse tråden...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Bendtner kan havne i Borussia Dortmund

- De er interessert i å kjøpe ham, sier pappa Thomas. Les mer

 

 

 

 

 

http://www.dagbladet.no/2011/06/16/sport/fotball/bundesliga/premier_league/nicklas_bendtner/16947868/

 

Her burde det jo være muligheter for å kunne få til en byttehandel. Dortmund får Bendtner pluss en slump med penger, og vi får Subotic i retur. Jeg tror vi ville kommet styrket ut av en slik handel

Link to comment
Share on other sites

Her burde det jo være muligheter for å kunne få til en byttehandel. Dortmund får Bendtner pluss en slump med penger, og vi får Subotic i retur. Jeg tror vi ville kommet styrket ut av en slik handel

 

Tror? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Håper gutten blir, han har en god bevegelse uten ball og en "awareness" over hva som skjer rundt seg som er helt ekstrem. Han er også vår beste kombineringsspiller og sammarbeidet hans med Arshavin er fantastisk.

 

At førstetouchen og teknikken ikke sitter er jeg klar over, men gutten er en av få som kan og tør å gå for skudd innenfor seksten også

Link to comment
Share on other sites

Håper gutten blir, han har en god bevegelse uten ball og en "awareness" over hva som skjer rundt seg som er helt ekstrem. Han er også vår beste kombineringsspiller og sammarbeidet hans med Arshavin er fantastisk.

 

At førstetouchen og teknikken ikke sitter er jeg klar over, men gutten er en av få som kan og tør å gå for skudd innenfor seksten også

Enig, måtte han bare komme seg ørlite grann nærmere jordoverflaten og skjønne at han ikke helt enda(om han i det hele tatt) er i nærheten av å være en verdensklassespiss som er verdig startplass i Arsenal FC. Skjønner han det(så spørs det da..) tror jeg vi vil få se en Bendtner som er mer villig til å jobbe hardt for å nå sine mål om å bli en "20+ mål i året spiss".

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært superb i en firefireto tror jeg.. Problemet til Bendtner er at han har hodet til en offensiv midtbanespiller og ferdighetene til en targetspiss.. Jeg syns også han blir undervurdert på kanten, når han blir satt inn der er det som en nødløsning for å få opp tempoet vårt, noe han klarer med sine raske pasninger og veggspill, det er ikke meningen at han skal raide på venstresiden og slå et herlig innlegg som Arshavin rager høyest på liksom..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...