Jump to content

Tippekonkurransen


hermz

Recommended Posts

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Swansea scorer først, så pirker Miquel inn utligningen før Robin Van Persie ordner 1-2. Henry setter så inn 1-3 på en kontring helt på tampen.

Joda, men fint om du kan sette det opp i samme format som de andre. Da blir jobben å regne sammen poeng enklere for meg. I tillegg må du velge hvem som scorer målet for Swansea. ;)

Link to comment
Share on other sites

Swansea 3-2 Arsenal H

 

FM: Robin van Persie

 

Resultatene:

 

49 unbeaten: 2

Balance: 0

Wilshere: 1

refser: 2

Hedly: 3

bergkamp88: 2

Umlaut: 3

zaldor: 1

Maestro: 0

Orakelet: 1

Stian96: 1

bjornage: 0

ben lakris: 2

Magnus87: 2

Moen: 3

Gunner18: 0

 

VINNERE: Hedly, Umlaut, Moen

HØYESTE SCORE: 3

LAVESTE SCORE: 0

ANTALL TIPPERE: 14

 

Svært uforutsigbart resultat og ikke mange som var nær full score. Tre vinnere denne runden; Hedly, Umlaut og Moen! Gratulerer!

________________

 

Arsenal - Man Utd

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Synes folk winner-takes-it-all-poengsystemet funker best? I mine øyne er det et ganske urettferdig at sammenlagtlisten kun viser hvor mange seire en person har. En person som blir nest best i samtlige runder kan ende med uten noen tellende poeng i sammenlagtlisten (antall seire), mens en som kun vinner én runde kan havne over en annen som kumulativt har samlet langt flere poeng pr. runde (altså at han har gjort mange gode runder uten at det kommer fram i sammenlagtlisten).

 

Kanskje litt lett for meg å si det fra mitt synspunkt som har vært nest best i to runder på rad, men jeg er alltid for de systemene som gir et mest mulig rett bilde av virkeligheten :).

Link to comment
Share on other sites

Godt poeng, Magnus. Poengsystemet har jo blitt noen år, så det er absolutt mulig å endre/forbedre dette systemet. Likevel føler jeg at det jevner seg litt utover sesongen, men det er jo kanskje bare meg. Greit å høre hva dere andre mener også. :)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...