Jump to content

Kaptein på reservelaget!


TrulsArsenal

Recommended Posts

Jeg vet at denne er lagt ut før men :D Det er jo bare så morsomt :P

 

"If the first half had been about the efficiency and fluidity of Arsenal’s attack, the second 45 minutes highlighted their assuredness in defence. Marshalled by the outstanding Nordveit, Arsenal’s backline proved impenetrable. The Norwegian - made captain by Banfield — refused to be flustered, exuding a calmness that spread through the team".

 

:D :D

Link to comment
Share on other sites

Vi har en tråd om Håvard fra før av

 

Men, utrolig kult dette! Håper vi får se han i ligacupen! :)

"4.Tråder

Tråder som opprettes bør være temabaserte. Vi ønsker at feks "Henry med ny kontrakt" kan være en tråd, i steden for at alt om Henry skal samles i en "Henry"-tråd med 40 sider. Bruk likevel søkefunksjonen for å finne svar på ting du lurer på. Dette er en endring på hvordan det har vært til nå. Moderatorer vil være ansvarlige for å flytte tråder under eksisterende dersom det oppstår dobbelttråder om samme tema. En skal slippe å være redd for å opprette en ny tråd!

 

Unntaket for overnevnte er kampforumet. Der ønsker vi å holde diskusjonen rundt hver kamp under den aktuelle kamptråden. "

 

I følge retninglinjene har TrulsArsenal gjort helt riktig ;)

 

 

Men OT: Vanvittig kult dette! Jeg tror at hvis denne suksessen fortsetter, så er det ikke lenge før han blir en stor mann i Norge!

Link to comment
Share on other sites

Veldig artig at han gjør det så bra. Skal bli spennende å se om han får sjansen i ligacupen mot Newcastle.

 

At man får kapteinsbindet så fort betyr at han virkelig er verdsatt og at gjør en veldig god jobb. Forhåpentligvis fortsetter dette fremover også, og at han unngår skader. :)

 

Skal bli spennende å se høydepunktene fra kampen på Arsenal TV.

Link to comment
Share on other sites

Virkelig artig for Nortvedt dette her.

 

Fin attest fra Neil Banfield på Arsenal. com får han også etter kampen i går.

 

on captain Havard Nordtveit...

"He’s a very mature lad. He’s settled in and taken to the lads, and the lads have taken to him. As a central defender he leads by example and I feel he has the qualities that will make him a good captain."

 

Link til siden her

Link to comment
Share on other sites

Morsomt med Nordtveit. Og det viser jo hvor høyt hans talent blir verdsatt i klubben. Og kanskje dette er Wengers aller sterkeste side - som en av svært mange; han ser bedre enn andre hvilke roller ulike spillere har best talent for, og former de helt målrettet med tanke på dette. Å utnevne Nordtveit som kaptein for reservene tolker jeg derfor kun på en måte; at Wenger ser et fremtidig kapteinsemne på A-laget, og at Nordtveit har bedre forutsetninger for en slik rolle enn de andre kandidatene. En større tillitserklæring kunne Nordtveit neppe ha fått på dette stadiet. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Link to comment
Share on other sites

Skikkelig artig d her, ja d blir spennende å se Cl med Håvard på laget.

Tviler på at vi får se hani CL, men i Liga Cupen tror jeg nok han får spille.

 

Uansett er det utrolig morsomt at han har blitt kaptein så fort! ;)

Kan jo hende, men ikke dette året! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...