Jump to content

Hvorfor liker vi ikke Tottenham?


AndersC

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Teddy is still a cunt

 

Hvor har det blitt av cunt'n? Hans fantastiske evne til å ta straffespark er et stort savn.

 

Ellers er det rart at ingen har foreslått å erstatte Jolebukken med Teddy.. ;)

Strålende idé med Teddy som manager. Hvem andre hadde vært perfekt til å trene dem ned? Eller, nei, da mister vi jo seks gratispoeng....

Link to comment
Share on other sites

Teddy is still a cunt

 

Hvor har det blitt av cunt'n? Hans fantastiske evne til å ta straffespark er et stort savn.

 

Ellers er det rart at ingen har foreslått å erstatte Jolebukken med Teddy.. ;)

 

Cunten er vel i Wankership viss eg ikkje tek feil.

Innbiller meg at eg såg han scora i ei vekeskavalkade på SportN

Link to comment
Share on other sites

Teddy is still a cunt

 

Hvor har det blitt av cunt'n?

 

men Toggen er ihvertfall tilbake, med sitt varemerke! ;)

 

Og Teddy the cunt er jo selve ursymbolet på taperklubben fra N17 og deres representanter. Det er jo nesten tragikomisk hvor lite de er i stand til å se hvor latterlige og patetiske de er. Burde vi føle medlidenhet snarere enn å mislike dem? ;)

Link to comment
Share on other sites

Husk nå for guds skyld Glenda og Eileen også! :P ;)

 

Eileen vet hvor veien går!!! ;)

 

Men gjør Glenda det?!?!? :blink: ;) :-|

 

P.S Togge-loggen; give us more Teddy stuff, du er usedvanlig dypt savnet her inne, selv i en h******s hektisk hverdag! D.S

 

Nå som Tottene er i gang igjen med sine bravader, forøvrig et sikkert høsttegn (og for så vidt vinter- og vårtegn også....), er det klart man våkner igjen. Tankene kretser ikke rundt annet enn the mighty totts om dagen. På et slitent og innrøyka teppebelagt hotelrom i Florø er det umulig å tenke på annet. Tviler på at jeg får sove i natt. Blir så oppspilt av å tenke på alle heltene mine.

Link to comment
Share on other sites

 

Hadde for øvrig sansen for Osvaldo Ardiles. Hans forsvarsfilosofi stod det virkelig respekt av!! ;)

 

Ingen manager har noensinne gjennomført systemet 2-2-6 med så stor innlevelse som Ossie! :D

 

Togge-loggen: Florø, innrøykte tepper og gardiner, semre hotellrom; hva er da mer naturlig å tenke på for en reisende fagmann som deg, enn the mighty totts?!?!? Nothing my friend, absolutely nothing! Gi f*** i cognacen og kom deg til Førde! :P ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Ingen manager har noensinne gjennomført systemet 2-2-6 med så stor innlevelse som Ossie!

 

he he, naivt forsvarsspill fikk en helt ny betydning med Ossie. Greit å satse offensivt, men det får jo være grenser. Og den "beryktede" 2-2-6 formasjonen ble jo begravet en gang for alle for rundt 80 år siden, av Herbert Chapman, og hans treback-system. Men det så det verken ut til at Ossie eller Tottenham hadde fått med seg...! De har det med å være litt "sene" der oppe i N17...! ;)

Link to comment
Share on other sites

Gi f*** i cognacen og kom deg til Førde! :D ;) :P

 

Skal banne på at det kryr med Spudz i Førde. Noe slikt er i alle fall naturlig å tenke seg tatt i betraktning at det er Førde.........cognac først hver gang i dette tilfellet.........og Toggen, ta flyet fra Florø og fly OVER landsbyen i sunnfjord. :P

Link to comment
Share on other sites

Gi f*** i cognacen og kom deg til Førde! :D ;) :P

 

Skal banne på at det kryr med Spudz i Førde. Noe slikt er i alle fall naturlig å tenke seg tatt i betraktning at det er Førde.........cognac først hver gang i dette tilfellet.........og Toggen, ta flyet fra Florø og fly OVER landsbyen i sunnfjord. :P

 

har meget dårlige erfaringer med Førde. Kjørte forbi der i ferien, og mens jeg var der fikk jeg den dårlige nyheten at Blackburn hadde utliknet mot Arsenal. Kan det være en tilfeldighet...? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke i det hele tatt, Piscator. Konklusjon; enhver med snev av fornuft holder seg vekke fra både Førde og spudz! Håper inderlig dette gjelder Togge-loggen også. Tross alt, hvordan man en ser på denne fremtoningen, han er en sart sjel. ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Som Chaz og jeg har stresset hundrevis av ganger tidligere; ordet hat hører ikke hjemme i fotball, men det er vel slik at selve ordet har fått en utvannet betydning i dagens språk. Og trådstarter har jo korrekt nok stilt spørsmålet hvorfor vi ikke liker Tottenham, der det jo blir pekt på historiske begivenheter langt tilbake i tid. Og ja; naboskapet og de historiske begivenhetene er viktigere enn sportslige konjunkturer. Selv om ManU, Chelsea, og tildels Pool har vært sterkere sportslige rivaler enn spurs de siste 15-20 årene eller så, en periode hvor spurs knapt kan karakteriseres som en sportslig rival i det hele tatt, så veier de historiske faktorene likevel tyngst. Men jeg kan forstå at yngre, relativt nye supportere har vanskelig for å forstå dette. Til dere er det bare å si; hør på Chaz! :-|

 

For øvrig mener jeg at begivenhetene i 1919 har fått en ufortjent stor plass i rivaliseringen mellom de to klubbene, uansett hvor "dirty" den episoden var. Et par opplysninger om den episoden har aldri vært særlig fremme i lyset; Spurs hadde jo uansett rykket ned før den første verdenskrigen. Det ville vel neppe vært helt riktig om de ble reddet av "gong-gongen" og beholdt plassen ved en utvidelse av ligaen? Så Arsenal tok ikke plassen til Tottenham, de tok egentlig plassen til laget som kom foran dem på tabellen i divisjon to, siste sesongen før den første verdenskrigen.

 

For øvrig så stakk rivaliseringen mellom klubbene mye lengre tilbake enn 1919. Husk på at Tottenham forsøkte å motarbeide Arsenal da de søkte om medlemsskap i ligaen i 1891, selv ble Tottenham medlem i ligaen i de første tiåret på 1900-tallet, på et nokså lurvete vis, mener jeg å ha sett. Og som kjent protesterte Tottenham kraftig da Arsenal skulle flytte til Highbury. Sånn sett kan man jo hevde at det er Tottenham som er opphavet til det dårlige forholdet. Og når man tenker på hvor tåpelige mange spursere oppfører seg - det er liten tvil om at de hater/misliker oss sterkere enn omvendt (ja, for yids'en er det utvilsomt snakk om HAT) - er det ikke så merkelig at forholdet mellom klubbene aldri blir noe bedre. Men det skal vi kanskje bare være glade for? :D

 

Vel talt! Da er ordet HAT parkert.

 

Til de som ikke vet det: Uttrykket "yids" er MEGET kontroversielt. Det store flertall totter tar avstand fra den type språkbruk og Yids Army (Det er litt formildene at de spiller på selvironi og antirasisme (det sier de selv ihvertfall), men det hjelper ikke!)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...