Jump to content

2007.09.02 Portsmouth H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

75 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Jeg syns dette er veldig sterkt av gutta. Eier jo 1. Omgang, og har det vanskelig i 2.Omgang pga utvisninga, allikevel ender 2.Omgang 1-1, vi scorer med 10 mann, noe som sterkt. Faktum er at det lett burde vært 4-1, Mora mi hadde scort der Diaby! Jeg syns det er godt av gutta og vinne 3-1 med 10 mann på banen en hel omgang, selvom da også slet litt, og pompey var farlig frampå ved flere anledninger. Senderos syns jeg var utrolig god idag, klønete å felle Kanu der, er vel en riktig utvisning, når han først blåser der må han gi rødt kort. Senderos tipper jeg kommer sterkt tilbake, ikke tvil om at han var lei seg da han fikk kortet, tror tårene nesten kom!

 

Må bare si at målet til Kanu var heeeerlig, for et mål! Artig at han ikke jubla etter målet, han har fortsatt Arsenal i sitt hjerte :)

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at Diaby ikke klarte å putte på den ene sjansen han hadde! Men mer utrolig er nesten legge fra Clichy, den var det verdensklasse over, akuratt sånn bør alle inlegg slås! :)

 

Helt enig i at Kolo hadde en kjempekamp, han står frem når det butter litt, han ofrer seg som om det var det siste han gjorde og han berger mål! For en spiller! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er utrolig stolt av gutta i dag. Spillere som var særdeles gode var Flamini, Fabregas, Mozart og Toure. Almunia, Clichy og Gilberto var også god. Diaby hadde også et positivt innhopp, men skulle putta på den headinga. Ellers var Diaby veldig god til å vinne ballen, og bortsett fra den nevnte headingen og et par pasningen gjorde han ingen feil. Senderos gjorde en god kamp før han ble sendt av. Synes dommeren var innkonsekvent. Greit nok at Senderos blir utvist i den situasjonen, men hva med keeperen til Pompey eller mange av de andre taklingene på gode Arsenal-overganger. Det er et helt nytt arsenal-lag som har entret banen i år. Laget kriger som noen gladiatorer og midtbanen har begynt å score igjen! Vi spiller nydelig fotball, og som de engelske kommentatorene nevner: Man merker ikke at laget er en spiller mindre siden bevegelsene og pasningene sitter så bra.

 

Hvis det er noe negativt å si om laget er det at vi mangler folk som løper på første stolpe. I tilegg er det tilfeller, særlig i første, der den siste gode pasningen mangler. Utvisningen til Senderos betyr at det blir Gilberto og Toure i midten. Akkurat som sist, så var det litt kommunikasjonsfeil der bak til tider, men det gikk veldig bra til slutt. Nå får vi bare håpe at vi ikke får noen skader under landslagsoppholdet! Med slikt spill som i dag gruser vi spurs. Det var en fantastisk morsom fotballkamp, og pompey skal ha skryt for at de aldri gav. Et veldig heldig mål fikk de, og jeg følte meg egentlig aldri ordentlig truet siden det pleide å ende i skudd fra vanskelige posisjoner.

 

Gleder meg til fortsettelsen!! :D :D

 

EDIT: Forøvrig veldig enig Vieira04 sin uttalelse om straffesituasjonen, skulle akkurat til å skrive det samme :)

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller meget bra frem til utvisningen, og etter denne hendelsen blir det kaotisk defensivt i perioder.

 

Utvisningen mener jeg er feil, og det begrunner jeg med følgende:

Kanu har ingen fart, og venter på at Senderos skal ta han igjen. Toure er på vei i stor fart, og ville kommet foran ballen om Kanu IKKE hadde blitt tatt av Senderos. Et frispark, og maks et gult kort. Om Kanu får ballen i god posisjon, så må man også se på hva som vil skje i neste trekk.... Kanu hadde ikke stor fart mot målet, og blir ikke tatt ifra en opplagt scoringsituasjon pga Toure på vei foran mål i større fart.

 

Ellers, må jeg si at det ble en underholdende kamp med mange positive erfaringer.

Flamini jobber meget bra denne kampen, og viser at han er en viktig mann i laget (squad player) når vi har skader

Clichy fortsetter sin utrolige arbeidskapasitet, og spiller nok engang meget bra på venstre back.

Gilberto og Toure rensker mye unna i en tøff periode i forsvar etter utvisningen, veldig bra..

 

Senderos gjør en solid kamp til han blir utvist, og jeg tviler på om Terry eller Ferdinand hadde fått samme farge på kortet om de hadde havnet i samme situasjon.

 

 

Fabregas, Rosicky, og Hleb spiller bra sammen i 1.omgang. Bra arbeidskapasitet, bra pasningspill, og gir motstanderen problemer mellom forsvar og midtbaneleddet sitt. Virker som om de begynner å forstå hverandre mer og mer i spillet.

 

Adebayor mangler litt til storformen, og har et par muligheter han ikke er nok presis med pasningskvaliteten i gode situasjoner. Jobber bra så lenge han orker, godkjent.

Van Persie jobber også godt under kampen, og er våken på løpet som fører til straffesituasjonen.

 

Alt i alt en meget sterk kamp, hvor vi fikk 3 viktige poeng. Pompey har spilt bra så langt i sesongen, og hadde nok ikke en god 1.omgang. (gjorde Arsenal med god løpskapasitet og rask pasningspill de dårlige??)

Utover i 2.omgang med en mann mer, stresset de oss i perioder defensivt.

 

Arsenal viser styrke at de ror i land slike kamper, og viser at det bor mye i laget.

 

Meget fornøyd med jobben gutta la ned i kampen, og Flamini, Clichy, Rosicky, og Fabregas var strålende idag.

Link to comment
Share on other sites

Endelig punkterte vi kampen i 1.omgang, selv om Senderos fikk rødt. Jeg mener ikke det var rødt kort dog. Tror aldri vår kjære Kanu hadde scoret der. Det må jo være veldig mye psykisk når vi mister en mann, i og med at vi kan være nesten like gode deffensivt, med en spiss istedenfor to. Portsmouth hadde mange store sjanser, og vant sjansestatistikken. Men helt fantastisk med seier, som var så fortjent, så fortjent. Jeg tror det er slutt på 1-1 kamper hjemme nå! Herlig at Tommy scoret og selvfølgelig Ade åpnet scoringskontoen, og Fabregas hadde vel 5 mål ifjor og 4 nå? 10 men, we've only got 10 men :D Helgen blir igjen perfekt, vi stikker ifra Tottenham med to poeng, men jeg er jo helt enig med "ekspertene" at de kommer på 4. til slutt, dessverre. :D Lurer forresten på hvor mye vi hadde vunnet med 11 mann? 6-0? Gratulerer med 3 poeng, og får håpe Chelski dummer seg ut nå.

 

Edit: Merkelig følelse å ta helt av, springe ned trappa og juble for 3-0 og deretter opp trappa igjen så er det 3-1 :)

Link to comment
Share on other sites

Sterk seier dette syns jeg.

Vi dominerte i 1.omg. mot et svakt Portsmouth-lag og ledet fortjent til pause.

Bittert med den utvisningen på Senderos, noe jeg mener burde vært nok med gult, men dømt et dømt.

Blir det Gilberto og Toure som stoppere mot Spudz da kanskje?

 

Syns Fabregas, Rosicky var veldig gode i dag og ikke minst Clichy som var strålende.

Diaby kom også inn å brilijerte.

Gilberto og Toure ryddet også mye unna i forsvar i dag.

 

Vi viser styrke på Emirates nå og syns vi holdt unna bra med 10 mann siste halvtimen.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk!

Vi fikk vitne en nermest komplett kamp som inneholdt alt i dag!

Rødt kort, mange mål, mange store sjanser, flott spill, straffe. I tillegg vant Arsenal, med en maktdemonstrasjon, etter min mening!

 

Vi gikk utpå banen og kjørte over Pompey totalt i første omgang. Vi spilte eksepsjonell fotball, og skapte en hel del sjanser, og feide Kanu & Co av banen uten å ha skapt så mye som en halvsjanse. Vi fikk mål en og to, og jeg mistenkte at vi kunne få en kjedelig andreomgang der vi la oss mer bakpå enn vanlig og prøvde å sikre seieren inn, da 2-0 hadde vært et meget bra resultat mot Portsmouth.

Men da Arsenal kom ut i andre omgang, fortsatte de kjøret, og skapte en del sjanser. Men så kom sjokket. Senderos ble utvist, for å felle en Kanu som oppsøkte situasjonen og lot Phillipe legge ham i bakken. Jeg kunne akseptere et gult kort, men et rødt ble for drøyt. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Okay; Det kunne kanskje se ut som om Kanu hadde åpen vei mot mål da han ble felt, men Kolo var på vei til å sikre bak Senderos, og Senderos selv var halvveis rundt Nwankwo da han ble felt, så det var ikke en helt åpenbar målsjanse. Det kan ikke ha vært fellingen som resulterte i kortet, da det ikke var noe stygt, så det må ha vært fullt og helt posisjonen fellingen skjedde i. Det gjør at dømmingen er feil, i mine øyne, da, som jeg sa, Kanu ikke har en helt åpenbar sjanse for å få mål om Big Phil ikke hadde felt ham.

Derimot burde sannsynligvis David James blitt utvist for fellingen av RvP som resulterte i straffe. Nei, jeg må si at jeg ikke skreik på rødt kort umiddelbart, men om man viser ut Senderos for det han gjorde, skal man også vise ut James, da den sistnevnte situasjonen faktisk hadde blitt en enda klarere målsjanse om fellingen ikke hadde skjedd.

Uansett, nok om det. Arsenal så ikke ut til å være preget av situasjonen, som skjedde ganske tidlig i omgangen, faktisk, og fortsatte å spille fin fotball, og holde meget godt på ballen. Og ikke lenge etter sovnet Pompeyforsvaret på et frispark, og Cesc tok det kort til Rosicky som skjøt fra veldig spiss vinkel, gjennom beina på Glen Johnson, noe som spiller ut James i Portsmouthburet totalt. Dermed 3-0, og kampen ser ut til å være drept.

Det ville vise seg å være feil, da Portsmouth svarte umiddelbart. Det var vel angrepet rett etter 3-0 scoringa, at Kanu scorer på meget akrobatisk vis, som får både meg og min far til å begynne å le, sammen med kommentator. Både det rare fjeset til Kanu etterpå, og selve avslutningen fikk meg til å trekke på smilebåndet for første gang da motstanderen scorer mot Arsenal. Likte også det Tjernås sa i studio etterpå: "Om det var med vilje, bør Kanu få en telefon av Arne(?) Arnardo etter kampen." Tror det er noe av det beste jeg har hørt Tjernås si noen gang, da jeg ofte er ganske uenig i det han sier. Forøvrig var nettopp Tjernås veldig positiv til Arsenal etter kampen, kanskje for første gang han har hatt slike superlativer om klubben vår. Gledet meg veldig.

Etter dette hadde Pompey flere sjanser som kunne ha ledet til 3-2. Heldigvis skjedde dette aldri, og Arsenal virket kompakte og gode i forsvar, med noen få unntak.

 

Alt i alt er jeg meget, meget fornøyd med kampen. Både resultatet og spillet.

 

- Adebayor Var god med ball i beina, men hadde mange dårlige innlegg, og medspillerne var meget oppgitt over ham flere ganger ...jeg også.

- Van Persie Skaffet straffe, og hadde et par gode enkeltmannsprestasjoner, men han skuffer meg i forhold til forventningene, når vi har slikt stort overtak.

-Diabys heading Abou hadde et veldig bra innhopp, men burde ha drept kampen da han fikk et glitrende innlegg av Clichy, som han fikk avslutte fra to meter.

 

+Tidlig scoring Vi tar tidlig et godt grep om kampen, og setter Portsmouth under umiddelbart press, samt scorer. Uarsenalsk, men vi må bare fortsette med det. Spesielt på hjemmebane.

+"Drittmål" Fabregas scorer et såkalt "drittmål", og gir laget mer inspirasjon og kraft til å fortsette presset.

+Perfekte målscorere Fabregas og Rosicky fikk sine mål. Det må jeg si at jeg likte meget, meget godt. Dette er to spillere jeg forventer skal ta mer ansvar denne sesongen, og score 8+ mål i ligaen. Nå fikk ikke RvP sitt mål, noe han gjerne kunne på grunn av selvtilliten osv, men Ade scoret, noe som også er bra.

+Senderos Gjør en av sine desidert beste kamper i Arsenaltrøya, og har god kontroll bakover sammen med Kolo. Synes utrolig synd på ham da han må gå av banen. Man kan se hvor trist han er.. Føler virkelig med ham, samtidig som jeg er bekymret over hvordan vi skal løse stopperkrisen med både William og Phil ute, og Johan på lån.

+Cesc Gjør en kongekamp! Spiller som sitt gamle jeg, med flotte pasninger, bra driv, god teknikk og fantastisk overblikk. For å ikke glemme målet.

+Rosicky Gjør etter min mening en av sine beste kamper i Arsenaltrøya. Han er virkelig 'outstanding' i dag! Spiller med utrolig selvtillitt, viser godt driv, god pasningsfot, godt overblikk og god teknikk. Tror og håper dette er begynnelsen av noe stort!

+Clichy Denne mannen er enorm! ENORM! Må ha vært banens beste! Har utrolig mange gode løp, viser konge innleggsfot og driv som får ham til å passere hva enn det skulle være. Han bare går og går og går, samtidig som han finner gode løsninger etterpå også. Har også forbedret seg stort defensivt, selv om han har noen glipper innimellom.

+Almunia, Hleb, Tourè, Diaby, Denilson, Flamini.

 

Dette smaker bare bedre og bedre!

 

! IN ARSENAL WE BELIVE !

Link to comment
Share on other sites

Første omgang spilte vi veldig god fotball! Fikk også utelling tidlig som var veldig viktig. En god innsats av hele laget i dag syns jeg.

 

Det røde kortet til Senderos syns jeg egentlig var litt strengt. Jeg skjønner det i så måte ettersom han var bakerste mann, men Toure var like ved og kunne helt sikkert kommet inn og avverget situasjonen - derfor syns jeg det kanskje var litt feil. Utvisningen preger oss litt, men ikke så veldig mye. Syns vi har god kontroll på kampen, selv med 10 mann.

 

Synd ikke Diaby puttet på gigantsjansen. Morsomt at vi endelig klarer å score på en corner også. :)

Link to comment
Share on other sites

Flamini, Toure, Gilberto, Clichy er stort sett strålende. Det røde til Senderos er greit nok. Han er så treg og keitete at slike situasjoner oppstår relativt ofte. Det er ikke første gang, men han har "sluppet unna" tidligere. Når det er sagt, gjorde Senderos en noenlunde grei figur frem til da.

 

Midtbanen scorer igjen!! Godt omen. Vi er drepende effektive selv om vi brenner den største sjansen utenom straffen. Diaby ikke bare bommet, men bommet grovt. Forøvrig et meget godt innhopp av Diaby. Han bryter ganske effektivt opp en motstander med en mann mer. Godt bytte av Wenger.

 

Almunia klarer seg bra. Personlig synes jeg det var litt skuffende at van Persie ikke stilte seg opp på straffen igjen. Han er altså ikke fullt så kald som jeg hadde håpet og trodd. Adebayor løste oppgaven greit.

 

Vil vel gi Toure MoM i dag. Det går mye på pur vilje, men det reddet det som kunne blitt en litt for spennende avsluttning.

Link to comment
Share on other sites

Dagens børs:

 

Manuel Almunia: Trygg og god i mål, ikkje noko å setje fingeren på, heller ikkje i andre omgong då han fekk meir å gjere.. 7

 

Matheau Flamini God kamp i uvant posisjon!! Løpssterk, taklingssterk og arbeidsvillig! Viser nok ein gong at han er ein squadplayer! Må dog ta noko av skulda for det raude kortet til Senderos, då han låg feilplassert og oppheva offsiden. Dette skjedde også ein gong til seinare i kampen, men Portsmouth brente kjempesjansen. Alt i alt meir enn godkjent av Flamster! 7

 

Kolo Toure Har hatt ein kjempestart på sesongen, og var strålande også idag! 8

 

Philippe Senderos Var god heilt fram til utvisninga, som for øvrig var veldig strengt idømt.. Ifølge den logikken som Halsey tydelegvis fulgte då, burde også David James vore utvist.. Tviler på at Rio Ferdinand hadde blitt utvist på Old Trafford for det der.... 6

 

Gael Clichy Endå ein kjempekamp av vår unge venstreback.. Ashley Cole..? Kven er det??? Blir passert berre èin gong (det førte riktignok til mål imot) og er ellers eit aktivum framover på bana.. I og med at Gunners manglar venstrekant, er den jobben Gael gjer utrulig viktig!! Måtte han fortsette å vere skadefri..!! 8

 

Gilberto Godt å ha han tilbake! Oser tryggheit på midtbana! Har kutta ut dei dustete feilpasningane og er også god i midtforsvaret etter utvisninga av Senderos! Blir endå betre når storformen kjem! 7

 

Cesc Fabregas Styrer det som er av angrepsspelet til Arsenal, og har fleire muligheiter til å putte før han faktisk gjer det. Banens beste etter mi meining! 9

 

Tomas Rosicky God kamp av Tomas! Jobbar enormt bra både framover og bakover på bana, og er ei kreativ kraft, flink til å halde på ballen og er gjennombruddsvillig. Får eit fortjent mål som krona på verket! 8

 

Aleksandr Hleb Er tydeleg at gutten trivs betre i midten.. Men rykta skal ha det til at han var småsjuk, så det kan vel òg vere litt av forklaringa.. 6

 

Emmanuel Adebayor Tydeleg at Ade har eit stykke igjen til storforma. Verkar tung og treig, og er slurvete i avleveringane. Eit pluss at han scorer sikkert på straffa! 7

 

Robin van Persie Dagens skuffelse for min del. Beveger seg lite, jobbar ikkje noko særlig og får også til svært lite. Eit pluss til han at han skaffer straffa som Ade scorer på. Syns ikkje han og Adebayor fyller ut kvarandre godt nok på topp.. Saknar ein kjapp, målfarleg spiss som kan løpe rundt ein av desse to. 7

 

Denilson Gjer seg lite bemerka.

 

Eduardo da Silva Samme som over.

 

Abou Diaby Positivt innhopp av Diaby! Er som vanleg god på små flater og viser god moral! Pasningane sat også betre enn i forrige kamp! Kan snart vere med å kjempe om fast plass på midten!

Link to comment
Share on other sites

Et lite sammendrag av min egen beslutning.

Veldig mye var positivt, men også noe negativt. Jeg fikk sett 70 min. av kampen å likte gode det jeg så. Spesielt kjøret i første omgang. Der vi presset Pompey veldig hardt. Noe jeg vil se mer av utover i sesogen. Noe av det positivet var vel effektiviteten, at vi scorte tre mål. Noe som jeg tror var veldig viktig. Det negativet var vel Senderos sitt røde kort, kanskje litt strengt!? Men ihvertfall følte jeg meg ikke helt trygg en liten stund. Liker også å se at vi prøver å skape mer etter at vi går til pause med 2-0 ledelse. Noen spillere var ikke helt topp, som Adebayor periodevis og litt van Persie etter det vi forventer nå av han. Min spiller børs fra 1 til 10:

 

Almunia

Gjør ingen feil, og virker veldig trygg. Liten sjans på målet, en helt grei kamp av spanjolen. 5

 

Flamini

Jobber og jobber i en litt uvant rolle, men syns Matheau gjør en god jobb som beck. 5

 

Toure

Tar ansvar som kaptein og gjør jobben sin. Virker sikker nå. 6

 

Senderos

Synd at han får det røde kortet, som sagt kanskje litt strengt. Men kommer tli en stor sjanse og gjør en helt grei forestilling. 4

 

Clichy

Jobber steinhardt begge veier. Blir veldig viktig framover. Et lite minus at han noen ganger slet med ta Utaka. 6

 

Gilberto

Syns han var veldig bra idag, viktig begge veier i 90 min. Stor arbeidskapasitet. 7

 

Fabregas

En herlig spiller, elsker hans spillestil. I tilegg scoret han nok en gang. BB 8

 

Rosicky

Mozart var positiv idag, god til å holde på ballen. Og en rekke gode cornere. 6

 

Adebayor

Skuffet meg litt idag, skulle gjerne ha sett Eduardo fra start idag. Litt treg med ballen i beina. Pluss for scoring. 5

 

van Persie

Lager straffe tidlig og jobber godt. Men ikke dagen til Robin. 5

 

Denilson

Spilte for lite.

 

Eduardo

Spilte for lite.

 

Diaby

Gjorde en god forestilling når han kom inn. Burde ha kommet på scoringslisten. 5

 

Alt i alt en veldig bra kamp!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk artig å se gutta for tiden! Vi opptrer som et skikkelig kollektiv og er ikke så avhengig av enkeltspillere som vi har vært før. Deilig at vi dreper kampen tidlig så vi slipper å sitte og bite negler i 80 min nok en gang. Positivt! Tre spillere jeg vil fremheve:

 

Clichy: Fantastisk god. Driv fremover,god teknikk,fine pasninger og har forbedret seg veldig defensivt. Slet litt med Utaka,men det velger jeg å overse! Ashley who? :)

 

Rosicky: Endelig ser vi den Rosicky som vi vil se. Sprudler av selvtillit,løper mye,meget bra teknikk og smarte pasninger. Får bare inderlig håpe at han holder seg skadefri utover.

 

Fabregas: Trenger jeg å si mer enn at han rett og slett er en av de desidert beste midtbanespillerne i verden for tiden? Denne gutten har alt! :D

 

I tillegg leverer Toure og Gilberto som vanlig.

 

Skal bli ufattelig spennende å følge gutta fremover..

Link to comment
Share on other sites

Hvor lenge blir Fabregas i Arsenal? Det lurer jeg veldig på. Vi har et ungt lag som bygges med Fabregas som playmaker. En helt utrolig god spiller!

 

Vi rundspiller Portsmouth, og det må jeg si er svært imponerende. Dette er årsbeste, og godt å ha med seg mot et presset Tottenham. Da håper jeg Van Persie klarer å heve seg litt. For det er midtbanespillerene våre som står frem om dagen. Igjen en stor kamp av Rosicky.

 

Skulle gjerne hatt en angrepsspiller som skorer trutt og jevnt. Litt lite mål av Van Persie og Adebayor...

 

Forsvaret er glimrende om dagen, og Almunia gjorde nok en god kamp i mål. Nå er det ikke lenge før vi har en sur Lehmann! For Almunia forblir førstekeeper, tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

For vel høre mange ganger vært år av Liverpool og Man Utd kompiser at Senderos må være den treigeste stopperen de har sett på et topplag, for min del burde de ha kvitta seg med han for lengst. Han gjør stadig store feil som koster Arsenal dyrt i mange kamper. Denne gangen slapp vi med skrekken, men ingen her inne kan komme og si han ville spilt på noen av de andre topplaga. Nei Gallas håper jeg snart blir frisk nok til å spille i gjen, er så lei av å sitte med hjerte opp i halsen vær gangen Senderos er i en løps duell o.s.v

Link to comment
Share on other sites

Der fikk kritikerne og pessimistene seg en god en og bryne seg på :) Kanskje på tide å få opp øynene nå?

 

Tror det eneste minuset med kampen var at Almunia var veldig feilplassert ved et frispark, og den uheldige feilen til Senderos.

Almunia gjør nok engang en god kamp, han virker sikker, og jeg er glad Jens er ute for en god stund.

Senderos gjør en god jobb helt til han er uheldig og kommer borti Kanu. Dette er ganske typisk av Phillipe, for gang på gang gjør han "unødvendige" feil, og det gjerne etter å ha spilt bra resten av kampen. Syns likevell det er mye bra han viser, og klarer han å legge bort disse feilene er han utrolig god.

 

Kjempebra kamp igjen av gutta, og jeg får større og større tro på at noe stort skjer denne sesongen. Det begynner å ligne litt på et unbeaten lag dette, men vi får se hvordan det går mot de beste.

 

Tottene spiller uavgjort, og Chelskijj taper. Dette ble en bra helg dere :D

Link to comment
Share on other sites

Synd at Senderos ikke scora. Syns så utrolig synd på ham. Utvisninga mener jeg er feil. Nå har vi i tillegg enda større problemer i forsvaret. Hva er rekka nå? Kunne trengt Djourou tilbake fra lån..

Virker som noen er klare igjen innen de 2 ukene før kampen mot tott.

 

Sagna ~ Toure ~ Gallas ~ Clichy

 

Dette kan bli rekka mot tott dersom Sagna og Gallas er klare igjen, noe som Injury News på Arsenal.com indikerer.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en fin bursdagsgave! Var meget godt med 3 poeng idag, fortjent seier. Godt å se midtbanespillerne score. Utvisninga til Senderos var feil i mine øyne, han tok ikke ifra kanu en stor sjanse. han er for treig, og innen han hadde fått satt opp farta hadde toure tatt han. Når den fellinga var rødt kort, skulle david james også sin ha vært rødt kort.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...